۳۹۶۴۵۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پذیرایی روزانه از ۲۰ هزار زائر اربعین در سمنان

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان سمنان از خدمات‌رسانی این ستاد به ۲۰ هزار زائر حسینی در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: رمضانعلی حلوایی با اشاره به فعالیت‌های ستاد اربعین حسینی در استان سمنان اظهار کرد: این ستاد در قالب کمیته تغذیه و اسکان و مشارکت مردمی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: چند سالی است که سیل عظیم مردم در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت می‌کنند و حضور در این مراسم به‌عنوان یک تفکر جدید در جمهوری اسلامی مطرح شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان سمنان اضافه کرد: این راهپیمایی وحدت همه مسلمانان را نشان می‌دهد و باعث سربلندی جمهوری اسلامی ایران است.

حلوایی افزود: امسال سهمیه استان سمنان برای خدمات‌رسانی به زائران، ۲۰ هزار نفر پیش‌بینی شده است که ۱۰ هزار نفر در کربلا و ۱۰ هزار نفر در نجف اشرف پذیرائی می‌شوند.

وی افزود: مسؤولیت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی بین شهرستان‌های استان سمنان تقسیم شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان سمنان اضافه کرد: مسؤولیت اسکان ۷ هزار تا ۱۰ هزار نفر از زائران اربعین حسینی برعهده شهرستان گرمسار است که شهرهای آرادان و ایوانکی به‌عنوان پشتیبان عمل می‌کنند.

حلوایی بیان کرد: مسؤولیت پذیرایی از ۱۰ هزار تا ۱۵ هزار نفر از زائران نیز برعهده شهرستان سمنان است.

وی ادامه داد: شهرستان دامغان نیز مسؤولیت اسکان ۷ هزار نفر و پذیرایی ۵ هزار نفر از زائران را پذیرفته است که شهرهای دیباج و امیریه نیز به‌عنوان پشتیبان اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان سمنان اضافه کرد: سهمیه شهرستان شاهرود نیز برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی، اسکان ۳ هزار نفر و پذیرایی از ۵ هزار تعیین شده است که شهرهای میامی و بسطام پشتیبانی از آنها را برعهده دارند.

حلوایی افزود: مسؤولیت شهرستان مهدی‌شهر نیز خدمات‌رسانی به ۲ هزار نفر از زائران اربعین حسینی تعیین شده است.

وی گفت: کسانی که می‌خواهند برای پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی کمک کنند و زمینه کار و یا تخصص انجام فعالیت خاصی را دارند، می‌توانند به ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان سمنان مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان به خدمت‌رسانی می‌توانند با تهیه کیسه‌خواب، پتو و ... برای اسکان زائران کمک کنند.

حلوایی تصریح کرد: فهرستی از وسایل موردنیاز زائران تهیه شده است که افراد در صورت تمایل به خدمت‌رسانی می‌توانند مراجعه و این فهرست را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه امسال اقدامات منسجم‌تر انجام می‌شود، گفت: در صورت تمایل، به‌صورت سازمان‌یافته تفاهم‌نامه‌ای برای همکاری و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی امضا می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان سمنان افزود: از رسانه‌ها می‌خواهیم که مردم را برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی تشویق و جذب کنند.

حلوایی خاطرنشان کرد: در سال گذشته نزدیک به ۸ هزار نفر از مردم استان سمنان در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کردند و پیش‌بینی می‌شود امسال حضور مردم این استان در راهپیمایی اربعین، ۲۰ درصد افزایش پیدا کند.

وی از راه‌اندازی چهار موکب از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان در کربلا و نجف اشرف خبر داد و گفت: این موکب‌ها از ۱۰ روز قبل از اربعین تا پنج روز پس از پایان روز اربعین حسینی برقرار خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج