۳۹۶۴۵۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جنجال جدید در اردوگاه سرخ

حواشی مدافع جنجالی سرخپوشان، تمامی ندارد.

طرفداری: آنتونی گولتس، مدافع دو رگه استرالیایی - کروات سرخپوشان که به‌عنوان یک مدافع برجسته با سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، جایگزین لوکا ماریچ در تابستان شده‌بود، هرگز نتوانست انتظارات را از خود برآورده سازد و ظاهرا کارنامه‌اش در پرسپولیس، بدون حتی یک دقیقه حضور بر روی نیمکت ذخیره‌ها و ترکیب اصلی این تیم، در حال بسته شدن است.

گولتس که هر بار به بهانه های مختلف، در لیست هجده نفره پرسپولیس برای لیگ برتر، غیبت داشته‌است، پس از شروع مجدد تمرینات سرخپوشان در دو روز اخیر، در تمرینات حاضر نشده و هنوز به تهران بازنگشته است. گولتس که به تماس‌های مسئولان باشگاه و مدیربرنامه های خود نیز پاسخ نمی‌دهد، با پاک کردن نام باشگاه پرسپولیس و عکس‌هایش با پیراهن این تیم از صفحه اینستاگرامش، پیام نارضایتی و قهرش را به سران این تیم فرستاده است.

طبق اخبار دریافتی، آنتونی که مبلغی در حدود چهل هزار دلار به‌عنوان دستمزد دو ماه اخیرش در پرسپولیس را طلب دارد، مدعی‌است سرخپوشان به تعهدات خود جهت دریافت رضایت‌نامه‌اش از باشگاه سابق عمل نکرده و بخاطر عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه هر روز مبلغی جریمه می‌شوند.

طبق اخبار رسیده، ظاهرا گولتس قید حضور در پرسپولیس را زده و قصد شکایت از این باشگاه را دارد. با توجه به اینکه بند های قرارداد این بازیکن منتشر نشده‌اند، مشخص نیست استراتژی دو طرف، برای دفاع از حق خود چه خواهد بود و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

گفتنی است، این مدافع جنجالی که با هدف جایگزینی لوکا ماریچ، به خدمت پایتخت نشینان در آمده، به قدری در اردوی پیش فصل این تیم در کشور اوکراین ضعیف عمل کرده که تعجب سایر بازیکنان را سبب شده بود.

جالب اینجاست، گولتس که حتی یک دقیقه هم با پیراهن پرسپولیس به بازی گرفته نشده است، با دستمزدی معادل ۲۵۰ هزار دلار و رضایت‌نامه ای به ارزش ۱۰۰ هزار دلار، گران ترین بازیکن این فصل سرخ‌پوشان است!

جنجال جدید در اردوگاه سرخ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای وزیر! فکر میکنم استقلال برای این بازیکن هزینه کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج