۳۹۶۴۹۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

آمریکا؛ تنها کشوری که در برجام همکاری نمی‌کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره اقدام عملی در برجام و شورایی که قرار است این موضوع را بررسی کند گفت: همه کشورها با ایران همکاری می‌کنند و تنها کشوری که همکاری نمی‌کند آمریکا است. آمریکایی‌ها به دیگر کشورها هم فشار می‌آورند.

خبرگزاری ایسنا: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره اقدام عملی در برجام و شورایی که قرار است این موضوع را بررسی کند گفت: همه کشورها با ایران همکاری می‌کنند و تنها کشوری که همکاری نمی‌کند آمریکا است. آمریکایی‌ها به دیگر کشورها هم فشار می‌آورند.
حسن بیگی در حاشیه مراسم ختم برادرزاده اکبر ناطق نوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه متوجه شدند هر کس با جمهوری اسلامی همکاری نکند و روابط اقتصادی برقرار نکند خودش ضرر کرده است.
وی ادامه داد: در حقیقت مردم و افکار عمومی آمریکا با هر دو حزب مخالف است چرا که هر جا آمریکا ورود پیدا کرده جنگ شده و هرجا ایران ورود کرده صلح ثبات بر قرار است.

حسن بیگی همچنین درباره علاقه‌مندی کشورها به همکاری با ایران گفت: تمام کشورها علاقه‌مند به همکاری با ایران هستند و می‌خواهند در قرارداد های اقتصادی شریک ایران باشند. این را آمریکایی‌ها نیز پذیرفته‌اند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد سفر رئیس جمهور به آمریکا بیان کرد: یک زمانی کشورهای 1+5 طرف آمریکا بودند ولی الان به جز انگلیس همه کشورها به سوی ایران آمده‌اند، ولی متاسفانه خود ما به کندی عمل می‌کنیم.

وی همچنین درباره خبرنگاران دو تابعیتی یادآور شد: این موضوع در کمیسیون در حال بررسی است و تا سه هفته آینده اعلام می‌شود .

حسن بیگی افزود: قطعا نباید در پست‌های کلیدی و مهم از دو تابعیتی‌ها استفاده شود چرا که از آن طرف به آنها و خانواده‌هایشان فشار می آورند که جاسوسی کنند.

وی درباره کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا هم تصریح کرد: فرقی بین ترامپ و کلینتون وجود ندارد و صاحب هر دو لابی صهیونیستی است و آنها تلاششان این است که هر کدام انتخاب شدند آنها را در مشت خود بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      آمریکا اسم قاره هست
      جغرافیا زیر خط فقر هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج