جاباما
۳۹۶۵۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناصر شهنازی: بازیکنانم با قلب شان بازی کردند

سرمربی تیم ملی والیبال ب ایران گفت: بازیکنان من با قلب خودشان در بازی‌ها به میدان رفتند و تلاش کردند بهترین عملکرد را داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا: ناصر شهنازی، سرمربی تیم ملی والیبال ب ایران بعد از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها با پیروزی برابر تیم چین گفت: بازی بسیار سختی را پشت سرگذاشتیم و تلاش زیادی انجام دادیم. تمرکز اصلی ما روی این بازی بود و به بردن فکر می‌کردیم.

شهنازی ادامه داد: ست اول را به چین واگذار کردیم. در سِت دوم چند امتیاز از این تیم عقب افتادیم، اما ما باور کردیم که می‌توانیم به پیروزی و موفقیت برسیم؛ به همین دلیل به تلاش‌مان در این بازی ادامه دادیم چرا که تیم‌های قوی‌تر از چین را هم شکست داده بودیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ب ایران گفت: می‌خواهم این قهرمانی و برد را به مردم ایران تقدیم کنم. به تمام مردم ایران که ما راحمایت کردند تبریک می‌گویم. از رییس فدراسیون والیبال و تمامی مسئولان این فدراسیون تشکر می‌کنم.

او در پایان گفت: هر شخصی در این پیروزی نقش خود را به خوبی ایفا کرد و باید در پایان از بازیکنان که با قلب خودشان بازی کردند و به قهرمانی رسیدند تشکر کنم. هرکدام از آنها بهترین عملکرد خودشان را در زمین مسابقه نشان دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج