جاباما
۳۹۶۵۴۴
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

یک مرجع تقلید: تلگرام کاربران را به بردگی کشیده

مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از عملکرد وزارت ارشاد گفت: این مجموعه که باید دلسوز دین و مسائل مذهبی باشد نسبت به آن بی تفاوت است این در حالی است که وزارت ارشاد باید مانع کمرنگ شدن ارزش‌ها شود.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی عصر چهارشنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به جایگاه پلیس در جامعه و خوش بینی مردم به خدمات آن اظهار داشت:‌مردم نظاره‌گر اقدامات و عملکرد پلیس هستند با این وجود گاهی مشکلات به اندازه‌ای است که تنها پلیس نمی‌تواند به تنهایی پاسخگو باشد.

مرجع تقلید شیعیان به اقدامات صورت گرفته در زمینه ترویج امر به معروف و نهی از منکر در کشور اشاره کرد و افزود: لازم است نیروی انتظامی با هسته‌های مشخصی که در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌های کشور تشکیل شده آشنا شوند.

استاد برجسته حوزه علمیه با تاکید بر لزوم توسعه و گسترش فعالیت‌ها در زمینه امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: ترویج امر به معروف و نهی از منکر وظیفه یک نفر نیست، بلکه برای همه گیر شدن آن باید گروهی عمل شود و هسته‌های امر به معروف ایجاد شده می‌توانند بازوان توانمند پلیس باشند.

وی با اشاره به مخاطراتی که فضای مجازی در برهه کنونی به وجود آورده است عنوان کرد: کارشناسان حوزوی با تشکیل کارگروهی به بررسی ومطالعه جرائم در این فضا پرداخته‌اند که مطالعات نشان می‌دهد این مسائل منشا سیاسی دارد.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بی‌اثر خواندن فیلترینگ فضای مجازی خاطرنشان کرد: برخی شبکه‌های مجازی مردم را به بردگی کشیده و اطلاعات آن‌ها را در اختیار سرویس‌هایی قرار می‌دهد و از آن استفاده می‌کنند.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر لزوم رسیدگی جدی به مسئله شبکه‌های اجتماعی به ویژه تلگرام از سوی شورای عالی فضای مجازی خاطرنشان کرد: لازم است در فضاهای مجازی ترویج آموزه‌های ددینی در دستور کار قرار گیرد در این راستا لازم است مشکلات فضای مجازی احصا و برای رفع آن راهکارها و تدابیری اندیشیده شود.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه مشکلات جامعه را نمی‌توان تماما به خارج از کشور تعمیم دهیم افزود: تصادفات، حوادث جاده‌ای و مواد مخدر مسائلی است که حقیقت جامعه را می‌توان از آمارهای احصا شده به دست آورد در این راستا باید علل و عوامل دخیل در افزایش آن مطالعه شود.

وی با انتقاد از عملکرد وزارت ارشاد گفت: این مجموعه که باید دلسوز دین و مسائل مذهبی باشد نسبت به آن بی تفاوت است این در حالی است که وزارت ارشاد باید مانع کمرنگ شدن ارزش‌ها شود.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه اگر ارزش‌ها کمرنگ شود نمی‌توانیم از سلاح‌های برتر خود استفاده کنیم عنوان کرد: نیروی انتظامی باید در کنار تامین امنیت جان و مال مردم، عقاید مردم را نیز حفظ کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دقیقا متاسفانه وقتمان در تلگرام و اینستا گرفته میشه و عمر عزیز به سرعت درحال هدر رفت است

    • بدون نام

      چرا اين برنامه هاي ايتنرتي رو جمع نميكنيد

    • بدون نام

      مگر در تلگرام چه کار میکنند دنیا در حال پیشرفته نه پس رفت ولی واقعیت این است تمامی ابزار پیشرفته در دنیای مجازی را باید راه درست ان را استفاده کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج