جاباما
۳۹۶۵۵۳
۶۲ نظر
۵۰۰۵
۶۲ نظر
۵۰۰۵
پ

فرمانده سابق سپاه: دولت باید به هر نفر بالای ۱۰۰ تومان یارانه دهد؛ چرا دولت شفاف سازی نمی‌کند؟

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت باید به هر فردی بالای صد هزار تومان یارانه بدهد. چرا دولت شفاف سازی نمی‌کند و به مردم پاسخ نمی‌دهد؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: سرلشگر محسن رضایی فرمانده سابق سپاه در مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید و حماسه آفرینان دفاع مقدس که در مسجد لولاگر برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس چراغ راه آینده ماست مشروط بر این که آن را کور نکنیم.

فرمانده سابق سپاه افزود: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دو حادثه عظیمی بود که دنیا را تکان دادند و ما باید از این دو درس بگیریم.

وی ادامه داد: برخی اشکال می گیرند که چرا جنگ اینقدر طول کشید و اینقدر شهید دادیم؟ نمی‌گویند که چرا شکست نخوردیم و اوضاع کشور ساقط نشد؛چون نمی‌خواهند که این دو چراغ روشن بماند.

وی افزود: عده ای می خواهند راه دفاع مقدس قطع شود و از آن دوران درس گرفته نشود و نسل چهارم و پنجم این راه را ادامه ندهند.

سرلشگر رضایی تصریح کرد: تکیه برخدا، امامت و رهبری و مردم سه عامل تاثیر گذار و کلیدی در موفقیت ما در انقلاب و دفاع مقدس بود.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در تاریخ ایران، خیانت های آمریکا و انگلیس به وفور دیده شده است، اینکه برخی به دنبال نصرت گرفتن از طریق آنها هستند، سخت در اشتباه هستند.

وی ادامه داد: امام(ره)به این دلیل امریکا را شیطان بزرگ می نامیدند، چون تجربه تاریخی پشت سر آن بود و پس از آن هم تکرار شد. اگر ما به یاری کنندگان آمریکا در منطقه همچون مرسی در مصر، صدام در عراق و غیره نگاه کنیم می بینیم که به چه سرنوشتی دچار شدند.

فرمانده سابق سپاه مشکلات کشورهای مسلمان را ناشی از نداشتن رهبری در آنها دانست و گفت: نداشتن رهبر در کشور های مسلمان لطمات بسیاری به آنها وارد کرده آنها در باتلاق فرو رفته اند.اگر در کشورمان امام و رهبری نبود جمهوری اسلامی هم وجود نداشت.

وی افزود: ما نباید دیگران را جای امام و رهبری در جامعه تعریف کنیم.اگر آقایان بخواهند دیگران را جای آنها قرار دهند ما نیروهایمان متلاشی می شوند و دیگر جامعه ای نخواهیم داشت و ما باید امام و رهبری را حفظ کنیم.

سرلشکر رضایی اظهار داشت: مردم پایه اصلی نظام را تشکیل می‌دهند، اگر امروز بخواهیم باکری ها، همت ها، قاسم سلیمانی ها باشند و از دل نظام بیرون بیایند، باید در بین مردم برویم و به آنها اعتماد کنیم.

سرلشگر رضایی ادامه داد: ما در قدرت دفاعی و نظامی محرومیت بیشتری داشتیم و به این اقتدار رسیدیم که همه تجهیزاتمان را خودمان تولید کنیم. ما یارانه ها را از فروش گاز و نفت و گازوئیل و بنزین پرداخت می کنیم و چیزی نزدیک به ۹۰تا۱۰۰هزار میلیارد تومان از این منابع در آمد زایی داریم و این پول ۲ برابر پرداخت سال اول پرداخت یارانه است.دولت باید به هر فردی بالای۱۰۰هزار تومان یارانه بدهد.چرا دولت شفاف سازی نمی‌کند و به مردم پاسخ نمی‌دهد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع م

      سرت تو کار خودت باشه سردار

    • farshid

      تا دیروز میگفتین یارانه هارو باید قطع کنن الان میگید هرنفر بالای 100 هزار تومن و شفاف سازی و .... پروژه تخریب روحانی از همون روز اول شروع شده بود الان داره قشنگ رسمی تر و پرشدت تر میشه !

    • خورشیدی مقدم

      جا مانده از یارانه همسر ایثارگر باز نشسته نیروهای مسلح سابقه هشت سال حضور در جبهه به مدت دو ساله یارانه من قطع شده با حقوق زیر یک میلیون عنایتی شود

    • عبدالله

      دولت معتقداست مردم دررفاه هستند ونیازی به یارانه ندارند

    • بهرام

      همینو هم دارن میگن به زور داریم میدیم گل من

    • بدون نام

      دورود بر مردان راستگو ودلیر دیادگار بسیجیان وشهدا

    • س ب

      کی گوش بگیر وصدهزارتومان بدهد فیش های نجومی نم گذارند

    • مهدی بزرگمهر

      چه عجب یکی حرف حسابی زد!

    • بدون نام

      شما یارانه نده. شما برو ایده اشتغال بده. اقتصاد خواندی که اینطوری حرف بزنی؟؟؟؟

    • بدون نام

      زمانی که نفت بشکه ای 120 دلار بود کجا تشریف داشتید که از این حرفا بزنید
      شما دوست دار مردم هستید یا مخالف دولت

    • بدون نام

      احسن به آقای محسن رضایی بایدمبلغ یارانه بالای 100هزارتومان بشه موافق هابیان بالا

    • حسین

      ایول سرلشکرتوراخدا ازحق طبقه ضعیف دفاکنید

    • سرباز وطن

      امروزه مشکلات اقتصادی مردم ایران به صورت یک معضل عمده روح وجسم ملت مسلمان ودنباله رو ولایت ایران را ازار میدهد چرا مسیولین اجرایی به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم وجوانان نیستند ,چرا روز به روز مشکلات معیشتی مردم بیشتر میشوند؟وای به حال ان مسیولی که بخواهد در فکر چاره نباشد!چون عده ای از این طریق مردم را نظام مقدس ایران اسلامی دلسرد میکنند من با نظر سردار کاملا موافقم, چرا کشور ما با اینکه در دوران جنگ کاملا در تحریم تسلیحاتی بود ولی ما با تکیه بر نیروها ی خودی وبا اعتماد به نفس توانستیم در این زمینه به یاری خداوندبزرگ خودکفا شویم به گونه ای که امروزه دشمنان نظام حتی از فکر حمله به ایران هراس دارند,ولی در زمینه ی اقتصاد مشکلات کشور هر روز بیشتر میشود؟ان روزی که یارانه ی هر نفر ۴۵ هزار تومان بود بنزین لیتری ۴۰۰ تومان بود اما امروزه بنزین وسایر حاملهای انرژی بیش از صددرصد افزایش قیمت داشته است دولت اقای روحانی با مازاد این پول چه میکند ؟چرا مسیولین اجرایی شفاف سازی نمیکنند وچرا به فکر حل معضل بیکاری وازدواج جوانان بر نمی ایند؟جز اینکه مسیولین امروز کشور باید همانند شهید همت ها ,باکری ها وامثال سردار قاسمی ها,و سردار رضایی ها روحیه ی جهادی داشته باشند؟امروزه ملت مسلمان ایران گوش به فرمان امامشان ودنباله رو شهیدان عزیز شان هستند وهرگز در هیچ زمینه ای کوتاهی نکرده ونخواهند کرد ,پس همان طوری که بارها وبارها مقام عظمای ولایت هم فرموده اند بر مقامات اجرایی کشور از نمایندگان محترم مجلس گرفته تا قوه ی محترم اجراییه ی کشور فرض وواجب است که لحظه ای در حل معظلات معیشتی این مردم کوتاهی نکرده وبا راضی کردن مردم وامیدواری انان به زندگی دل امام زمان نیز از انان راضی وخشنود گردد انشاالله ,حیف است در کشوری که بنام شهدا وامام زمان لقب گرفته است وبه حمد الهی از نظر ذخایر ومعادن زیر زمینی هم در دنیا در رتبه های بالایی قرار گرفته مردم ان دچار مشکلات اولیه ی زندگی باشند ,به امید روزی که هیچ ایرانی درگیر مسایل معیشتی نبوده وملت مسلمان ایران از همه لحاظ برای همه ی دنیا الگو ونمونه باشد,انشاالله,

    • بدون نام

      عزیزم میخوای کاندید بشی؟
      بیا قربونت برم، توهم بیا ببینیم چکار میکنی

    • محمد رضا

      دیگه نمیدونیم حرف کی باور کنیم همه میدونن اگه ثروت درست تقسیم بشه وضع زندگی مردم ایران از کشورهای حوزه خلیج فارس هم بهتر میشه ولی چراش نمیدونیم ..

    • بدون نام

      دمت گرم سردار

    • بدون نام

      بلاخره یک نفر حرف حساب زد همه قیمتها بالا رفته ولی یارانه هنون 45تومن مونده این درست نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها که منفی دادند حتما وضعشون خیلی خوبه

    • راها

      چه عجب ... یکی صداش دراومد بالاخره

    • بدون نام

      برای اینکه‌به ضررشونه شفاف سازی بشه

    • بدون نام

      آقا بیخیال یارانه بشین.باز نزدیک انتخابات شد

    • نجات

      جانا سخن از دل ما گفتی حالا پس از 5سال یارانه باید 125هزار تومان باشد ولی اینها همین چندر غاز هم هر روز تهدید به قط کردنش میکنند واز مصیبت عظما خبر میدهند

    • ایرانی الاصل

      شما که اطلاع دارید از درآمد دولت
      پس چرا در گذشته که اعلام شده بود شب پرداخت یارانه برای دولت شب عزا است لااقل یک واکنشی انجام ندادید بنده کاملا طرف دار احمدی نژاد هستم
      ولی اینجا روحانی که هیچ . اگر شخص خودت هم ریس دولت بودی مثل همین بودی

    • بدون نام

      با همین 45و500 به اندازه کافی گند زدید به زندگی مون لطفا دیگه خرابترش نکنید .

    • ایرانیان مظلوم

      همین ۴۵هزارتومان رو هم باهزارمنت به مردم میدهند وبگفته خودشان دادن یارانه راکه بیشترازاینا حق این مردم بخت برگشته است رامصیبت
      عظمامیگن ...واقعا برای خودمون متاسفیم که هیچکس بفکربدبختی این ملت نیست ....

    • بدون نام

      حتما میخواد تو انتخابات شرکت کنه که یاده مردم افتاده

    • ملکی

      بکوشیم ملت را از گدایی در برابر دولت با ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در صنایع اشتغال زا به سروری و آقایی برسانیم

    • بدون نام

      خوب اگه 100هزارتومن یارانه بده چطور جیب مدیرانشو پر کنه؟؟! خوب مدیران روحانی از نخبگان هستند و باید میلیاردی حقوق بگیرن!!

    • بدون نام

      چرا شفاف سازی نمی کنه بخاطر اینکه fatf را قبول نمی کنید یاد بگیرید شفافیت را، ضمنا شفاف سازی همه جا نه بعضی جاها

    • حامد

      آقای سردار دوباره نزدیک انتخابات شد شما فیلت یاد هندستون کرد . بابا بسه دیگه بیخیال .

    • بدون نام

      کالاها را گران نکنند 100تومان یارانه نمی خواهیم، کم مردم سر یارانه 45 تومانی کیسه شان خالی نشده، اگه میتونی تورم رو کنترلش کنید یارانه پیش کش دلسوز

    • بی نام

      اومدی نسازی ها ، میخوای کاندید ریاست جمهوری بشی ،تازه یادت اومده که مردم تحت فشار اقتصادین؟

    • بدون نام

      اون موقع که نفت بشکه ای 140دلار بود چرا کسی از این حرفها نمیزد؟؟؟؟؟!!!!!!!

    • ana

      همین 45تومن خوبه ولی به جای اینکه اضافش کنن شغل ایجاد کنن اگه قرارباشه بالای 100باشه و مردم بیکار باشن باز ارزشی نداره،پس بهتره یه حساب سرانگشتی بکنید میفهمید که اگه این پول رو به ایجاد اشتغال کمک کنید خیلی خیلی بهتره مثلا75000000×55000=4.125E12یعنی بااین حجم پول چ کارایی که نمیشه انجام داد،لطفا به فکر ایجاد اشتغال و بیمه بخصوص بیمه عمر برای مردم باشین

    • اشراقی

      بعضی وقتها مسئولین حرفهای عجیبی میزنند دردولت قبل که نفت قیمت بالاتری داشت جناب سردار صحبتی دررابطه با مقدار یارانه نمیکردند الان که نفت به شدت افت کرده اقای دکتر صحبت از افزایش مبلغ یارانه میفرمایند انهم درروزی که دولت صحبت ازقطع یارانه افراد پردرامدمیکند عجب مسئولان همدلی داریم برای همین است که هرروزمشکلاتمان کمتر میشود ببخشیداصلا مشکلی نداربم

    • بدون نام

      یارانه پیشکش پدرمردم رودرآوردین ..

    • بدون نام

      زمانی نفت 140دلاری داشتیم سردار عزیز .... بیخیال شو .. احمدی نژاد یارانه 45 هزارتومانی دتد وپدر اقتصاد ایران را دراورد وهیچکس ندایی ازش درنیامد چون جزو خواص است
      حالا اگه یارانه 100بدهند باید بریم نان را دانه ای 100هزارتومان بخریم
      سردار در زمینه اقتصاد جان هر کی دوستداری دخالت نکنید

    • بدون نام

      دنبال کاندید شدن سال اینده هستی که الان یادت افتاده یارانه بالاتر پرداخت شود؟
      ضمنا به جای پرداخت یارانه لطف اشتغالزایی کنید چون این روش فقط اقشار ضعیف جامعه را محتاج تر و چشم به دست دولت نگه میدارد
      با اشتغال هم درامد ایجاد می شود هم بیماری از بین میرود و هم بار مالی از دوش دولت برداشته می شود

    • بدون نام

      اقا به فكر مردمون باشيد گروني دار بيداد ميكنه روز به روز دار همه چيز گرون ميشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی امارها روی کاغذ میگوید همه چیز ارزان است وهمه جا گل وبلبلههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    • بدون نام

      به گفته معاون وزارت بهداشت مردم ایران روزبه روز چاقتر می شوند پس چرا باید یارانه را زیاد کنند بست دیگر حیب های مان پر از پول که نمی دانیم چه کار کنیم تو را به خدا یک فکری به حال جیب ما بکنید با تشکر

    • سکوت

      حاج سردار برادر دکتر محسن! پوپولیسم و پخش پول نقد تا همین حالاشم به اندازه کافی کمر ملت رو خم کرده.. شما که اقتصاد خوندی بگو چرا مردم سوییس به یارانه ای که به مراتب خیلی بشتر از یارانه ما بود، نه گفتند! !؟؟ اگر کسی ذره ای با اقتصاد آشنا باشد می فهمد پول نقد به مردم دادن چه بلایی سرشان می آورد ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب شما نگیررررررررررررررررررررررررررر

    • بدون نام

      درود بر سردار رضایی

    • بدون نام

      هیچکس دلش به حال این مردم نمیسوزه ...

    • بدون نام

      میخواد بگه یعنی من رییس جمهور بشم ماهی صدتومان یارانه میدم!!!!! خخخخخ

    • بدون نام

      به نظرم کسی که ۱۰ بار کاندید شده رای نیاورده واسه بار یازدم دیگه نباید کاندید بشه، حتی نباید درباره اداره مملکت نظر بده چون رای مردم نشون داده که نمیخوان ایشون رو.

    • بدون نام

      همچی گران شده..ولی دولت درامد زیادی داره معلوم نیس داره چه جوری خرج میکنه..از همین بنزین و گرانی های دیگه دولت داره مردم را میدوشه.ولی هیچ اتفاقی نمیفته در ایران نه وام ازدواج نه پیشرفتی نه اشتغال..قسمت اخر حرف سردار قبول دارم چرا شفافیت نمیکنن

    • هم وطن

      سردار خودد متوجه هستی چی میگی ,توکه مخالف یارانه بودی ,چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • علی

      آقای رضائی حتی اگر ادعای یارانه یک میلیونی هم بکنی باز هم باید انتخاب شدن ریاست جمهوری را را در خواب ببینی.
      وای بر ما که دکترای اقتصاد و اقتصادان بزرگمان صحبت از پرداخت یارانه بکند.

    • زهرا

      فرمانده عزیز خدا عمر طولانی به شما بدهد جناب فرمانده این چندر غاز برای ما که کل زندگی مارو میچرخونه کافی تازه زیادی هم میاد کرایه خانه خرج زندگی وام بیمار ی بیکاری تمام اینها رو با چهل تومان میگردانیم باقی را هم پس انداز میکنیم برای مسافرت شما معلوم است قلب بزرگی دارید ودیدتان از زاویه دیگری است خدا به اندازه قلبتان به شما سلامتی عطا فرماید

    • سیاست

      من چندین مورد نظر گذاشتم در مورد خبرهای سیاسی و ورزشی اما با کمال تعجب ديدم که نظرات آبکی و خاصیت فقط لود میشه ..

    • بدون نام

      سلام سردار خدا قوت ببينيم تعريف كنيم

    • بهرام

      درودبرشما.یه بچه سه چهارساله ازدولت سردرنمیاره ولی به فکرشکم خالیش هست .بعضیانون ندارن بخورن 100هزارخیلیه براشون .لطفاکسی دخالت نکنه حق مردمه

    • بدون نام

      افای سکوت شما یارانه نگیییر عزیز من.شما نمیخواد غصه ی پول نقد گرفتن مردمو بخوری.

    • بدون نام

      واسه جمع کردن چند هزار رای نباید مردمو احمق فرض کرد اونم از سوی کسی که دکترای اقتصاد داره
      همین 45تومن یارانه باعث شد چند برابر این پول روی هزینه های معیشتی خانواده ها و قبض آب و برق و گاز وتلفن و هزینه های زندگی و . . . کشیده بشه
      حالا کافیه یارانه بشه 100 تومن . . .
      آقای رضایی شما وعده ی یارانه ی 200 تومانی هم در انتخابات قبلی داده بودید واقعا هدفتون از این حرفها چیه؟

    • بدون نام

      دولت دولت مرد میخواد دکتررضایی اینامدرکاشون درپیتیه
      ...
      خداروشکر کنید که نون هم گیرتون میاد

    • بدون نام

      همه گرفتاریا میندازن گردن روحانی اگه روحانی نبود نون هم گیرتون نمیومد
      ...

    • بدون نام

      نصف نظرم نبود که

    • شهناز

      نطر بدردبخورارو حذف میکنید
      سلیقه خودتونو چاپ میکنید

    • بدون نام

      ****جناب رضایی از مدت ها قبل اعلام کردند قصد شرکت در انتخابات رو ندارند پس افترا نزنید****ما کسی به ضررمون حرف بزنه راضی نمیشیم به نفعمون هم بهمون بر میخوره

    • بدون نام

      ******-*-آقای رضایی از مدت ها قبل اعلام کردند قصد شرکت در انتخابات رو ندارند افترا نزنید******-

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج