جاباما
۳۹۶۵۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انریکه: آردا به سطح فوق العاده ای رسیده

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در پایان بازی با گلادباخ به تمجید از آردا توران پرداخت.

ورزش سه: بارسا در شرایطی که ۱-۰ در زمین گلادباخ عقب بود، با ورود آردا توران توانست نتیجه را تغییر دهد. ستاره ترکیه ای کار را به تساوی کشاند و سپس پیکه با زدن گل دوم، برتری را از آن آبی اناری ها کرد.
لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " پیروزی دشواری بود ولی در همان نیمه اول هم فرصت های گلزنی آشکاری داشتیم که از دستشان دادیم. این در حالی بود که گلادباخ از موقعیت خود استفاده کرد و به گل رسید. اوضاع در نیمه اول آنطوری که می خواستیم پیش نرفت ولی در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم به پیروزی ای که بدان نیاز داشتیم برسیم.

در نیمه دوم، تغییر تاکتیک دادم تا بتوانیم بازی را از حالت بسته خود خارج کنیم. با ورود بازیکنان تعویضی، روند بازی به نفع ما تغییر کرد. معتقدم هم آردا و هم رافینیا وقتی به زمین آمدند عالی کار کردند."
آردا:" از عملکرد او در این بازی و تا بدینجای فصل بسیار راضی هستم. او به سطح فوق العاده ای از بازی خود رسیده و این هرگز کار ساده ای برای هیچ بازیکنی نیست. آردا بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می شود."
تساوی سیتی برابر سلتیک: " این نشان می دهد که در لیگ قهرمانان هیچ حریف ساده ای وجود ندارد و اینکه کار صعود در این گروه به راحتی میسر نخواهد شد. ما وظیفه خودمان را امشب انجام دادیم و کاری به نتایج تیم های دیگر نداریم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج