۳۹۶۵۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نایب رییس فدراسیون بوکس:

قطعا مربیان کوبایی ضعیف نمی‌آوریم

نایب رییس فدراسیون بوکس با رد شایعه این که مربیان کوبایی که به ایران خواهند آمد درجه مربیگری بالایی ندارند گفت: قطعا کسانی که جذب می‌کنیم خوب هستند و مربیان ضعیف را به ایران نمی‌آوریم.

خبرگزاری ایسنا: روح الله حسینی در پاسخ به این سوال که گفته می شود دو مربی کوبایی که قرار است به ایران بیایند مدرک مربیگری بالا ندارند و سه ستاره نیستند؟ اظهار کرد: اصلا اینطور نیست و من این را از شما می شنوم. نمی‌دانم در مورد این فضای مجازی چه بگویم. متاسفانه این موارد به نادرست عنوان شده و صحت ندارد. مطمئن باشید کسانی که قرار است جذب کنیم از بهترین ها هستند و مربیان ضعیفی نیستند.

وی افزود: مسئول تمام رایزنی ها من هستم و اطلاعات را هم من به بقیه می دهم و نمی دانم که چرا اینگونه حرفها را مطرح می کنند. ما هنوز در حال رایزنی هستیم و هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است.

نایب رییس فدراسیون بوکس با تاکید بر اینکه فقط رزومه مربیان خوب کوبایی بررسی می شود گفت: شیوه کار مربیان در کوبا کاملا آکادمیک و مناسب است و بهترین ها در این سیستم باقی مانده و آموزش می بینند. آنها رزومه شش مربی را برای ما ارسال کرده‌اند و در حال بررسی رزومه ها هستیم تا بهترین ها را انختاب کنیم.

وی ادامه داد: از بین این مربیان دو مربی که بهترین شرایط را داشته باشند انتخاب می کنیم تا در نهایت سراغ مذاکره با آنها در مورد مبلغ کار در ایران و بقیه موارد برویم. آنچه اهمیت دارد این است که ما با نگاهی ویژه دنبال بهترین ها هستیم.

حسینی در مورد برگزاری کلاس ارتقا داوری ملی به تک ستاره، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ سال بود که کلاس داوری بین المللی در بوکس ایران برگزار نمی شد و ما در خلال رقابت‌های شکست حصر آبادان کلاس ارتقاء داوری ملی به تک ستاره را برگزار کردیم.

وی افزود: یکسری از داوران موفق به حضور در آزمون داوری آبادان نشدند که در کلاس بعدی که برگزار خواهیم کرد، این داوران در اولویت خواهند بود.

نایب رییس فدراسیون بوکس ادامه داد: رقابت های قهرمانی کشور جوانان ۲۸ مهرماه در گلستان برگزار خواهد شد و دوره دوم کلاس ارتقا داوری ملی به تک ستاره را در خلال آن رقابت ها برگزار می کنیم تا به داوران ملی خود شانس تک ستاره شدن را بدهیم.

حسینی تصریح کرد: رقابت های جوانان روی دو رینگ برگزار می شود که برای هر رینگ به ۱۰ داور نیاز داریم و باز هم تاکید می کنم که اولویت ما برای قضاوت در رقابت های جوانان و حضور در کلاس ارتقا داوری بعدی، همین داورانی هستند که موفق به حضور در آزمون داوری آبادان نشدند.

حسینی در پایان اضافه کرد: در نظر داریم تا کلاس ارتقاء ملی به تک ستاره مربیان را نیز تا آخر سال جاری برگزار کنیم تا به امید خدا تا پایان سال جاری چندین داور و مربی تک ستاره داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج