جاباما
۳۹۶۵۸۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

زوج و فرد جدید ۱۰ روز دیگر باز می‌گردد

در حالی که مدیرکل دفتر حمل‌ونقل شورای عالی ترافیک شهرهای کشور در نامه‌ای به پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد هر گونه لغو یا تغییر یک‌جانبه مصوبه طرح «کاهش» با توجه به ابلاغ اجرای آن توسط وزارت کشور وجاهت قانونی ندارد، جانشین رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی از فرصت ۱۰ روزه به شهروندان برای اخذ برگه معاینه فنی خبر داد.

روزنامه دنیای اقتصاد: در حالی که مدیرکل دفتر حمل‌ونقل شورای عالی ترافیک شهرهای کشور در نامه‌ای به پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد هر گونه لغو یا تغییر یک‌جانبه مصوبه طرح «کاهش» با توجه به ابلاغ اجرای آن توسط وزارت کشور وجاهت قانونی ندارد، جانشین رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی از فرصت ۱۰ روزه به شهروندان برای اخذ برگه معاینه فنی خبر داد.

بر این اساس نسخه جدید زوج و فرد که قرار بود از ابتدای مهر ماه اجرا شود اما ۵ روز پس از آغاز، متوقف شد، ۱۰ روز دیگر از سر گرفته می‌شود و خودروهای فاقد معاینه فنی در صورت تردد در محدوده طرح زوج و فرد، ۵۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

در نامه شورای عالی ترافیک به پلیس راهور تاکید شده مصوبات شورای عالی ترافیک شهرهای کشور پس از تصویب وزیر کشور برای تمام وزارتخانه‌ها، موسسات، سازمان‌های دولتی، نهادها و موسسات عمومی و خصوصی لازم‌الاجراست.

بدیهی است هر گونه تغییر در مصوبات باید در شورای عالی مذکور طرح و تصویب شود و مجددا توسط وزیر کشور ابلاغ شود. پلیس راهنمایی و رانندگی که هم دو روز قبل از تعلیق نسخه جدید طرح زوج و فرد به مدت نامعلوم خبر داده بود، در واکنش به این نامه زمان از سرگیری این طرح را ۱۰ روز دیگر اعلام کرد و از شهروندان خواست برای اخذ معاینه فنی در این مهلت اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جهان

      ايا كساني كه مردم را مجبور به گرفتن كارت معاينه فني ميكنند خود يك دفعه به مراكز مراجعه كرده اند تا ببينند چقدر اين كار مسخره است و همه ميدانند . چون اصلا معاينه اي در كار نيست وهدف گرفتن بيست و يكهزار تومان است و بس .طفلك مردم

    • بدون نام

      تکلیف خودروهایی که پیش از راه اندازی سامانه اقدام به گرفتن معاینه فنی کردند چی هستش؟ اطلاعات این خودروها وارد سامانه نشده و حقوق بسیاری از مردم ضایع میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج