جاباما
۳۹۶۶۷۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اطلاعاتی جدید از گوشی LG G۶

براساس اطلاعات منتشر شده از طرف رسانه‌‌های کشور کره‌ی جنوبی، پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی که به احتمال زیاد G۶ نام خواهد داشت،‌ با صفحه نمایش OLED خمیده راهی بازار می‌شود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: براساس اطلاعات منتشر شده از طرف رسانه‌‌های کشور کره‌ی جنوبی، پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی که به احتمال زیاد G۶ نام خواهد داشت،‌ با صفحه نمایش OLED خمیده راهی بازار می‌شود. حتی مشخص شده که ال‌جی روند تولید چنین صفحه‌های نمایشی را هم شروع کرده است.

اطلاعاتی جدید از گوشی LG G6
در بخش دیگری از شایعات گفته شده که LG G6 بدنه‌ی تمام فلزی نخواهد داشت و به جای آن از شیشه به عنوان پوشش گوشی استفاده شده است. به همین دلیل باید با محصولی بسیار شبیه به گلکسی S7 روبه‌رو باشیم. همچنین به نظر می‌رسد که ال‌جی در طراحی G6 تغییرات زیادی ایجاد کرده و کاربران با ظاهر جدید گوشی‌های این شرکت مواجه خواهند شد.

سایر خبرها به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی G6 یک مدل با صفحه نمایش LCD مسطح هم دارد تا بتواند تعداد زیادی از مردم را به خرید محصول جدیدش تشویق کند.

به نظر می‌رسد که از سال آینده بیشتر گوشی‌های دنیا با صفحه‌های نمایش OLED راهی بازار می‌شوند. اپل قصد دارد آیفون ۸ را با صفحه‌های نمایش تولید سامسونگ راهی بازار کند و ال‌جی هم گوشی جدید خودش را با نمایشگرهای OLED عرضه می‌کند. سامسونگ هم که سال‌هاست از این تکنولوژی در تلفن‌های همراه هوشمند خودش استفاده کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج