جاباما
۳۹۶۷۰۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

استقبال از «فروشنده» در استرالیا

نمایش فیلم‌های ایرانی از جمله «فروشنده» در جشنواره جهانی فیلم پارسی با استقبال روبرو شده است.

روزنامه بانی فیلم: نمایش فیلم‌های ایرانی از جمله «فروشنده» در جشنواره جهانی فیلم پارسی با استقبال روبرو شده است. امین پلنگی دبیر جشنواره جهانی فیلم پارسی گفت: نمایش فیلم‌های این دوره از جشنواره در ملبورن و آدلاید به پایان رسید و خوشبختانه مخاطبان از این رویداد استقبال کردند. نمایش «فروشنده» و سایر فیلم‌های ایرانی در این دو شهر مورد توجه قرار گرفت.
استقبال از «فروشنده» در استرالیا

او ادامه داد: نمایش فیلم‌ها در سیدنی و کانبرا ادامه دارد. فردا پنجشنبه ۸ مهرماه نمایش «فروشنده» را خواهیم داشت. میهمانان ایرانی جشنواره آقای داوود خیام کارگردان فیلم «ماحی» و مجید برزگر کارگردان «یک شهروند کاملا معمولی» در نشست نمایش و نقد و بررسی فیلم‌هایشان حضور خواهند داشت و به پرسش‌های نمایندگان رسانه‌ها و تماشاگران پاسخ خواهند داد.

پلنگی افزود: روز یکشنبه مراسم بزرگداشت آقای عباس کیارستمی فیلمساز برجسته ایرانی ساعت ۳۰/۱۲ در دانشگاه فیلمسازی AFTRS سیدنی برگزار می‌شود. فیلم سینمایی «کپی برابر اصل» هم در این مراسم روی پرده می‌رود.

دبیر جشنواره جهانی فیلم پارسی گفت: هدف این جشنواره نمایش بضاعت‌های سینمایی سینماگران فارسی زبان و ایجاد بستر برای گفت و گو و تعامل میان آنها، مخاطب و سینماگران غربی است. امیدوارم این جشنواره، دست کم بتواند در استرالیا و برای مخاطبی که در این کشور پهناور به تماشای آثار سینمایی این منطقه می‌نشیند تصویری شفاف و عادلانه از این جوامع ارائه دهد.

این فیلمساز درباره هیات داوران جشنواره گفت: داوران این دوره جشنواره سینماگران سرشناس استرالیایی و چهره‌هایی هستند که مخاطب جدی سینمای جهان با نام و سوابق آنها کاملا آشناست. مارتین براون تهیه‌کننده «مولن روژ» و «رومئو و ژولیت»، سو موری تهیه‌کننده است و آثاری مانند «ده قایق» و «کشور چارلی» را تولید کرده، هلن پنکهرست مدیر تولید است و به عنوان مدیر در شرکت «مچ باکس» بزرگترین کمپانی تولید برنامه‌های تلویزیونی استرالیا فعالیت می‌کند و ری آرگال کارگردان و فیلمبردار شناخته شده و رییس انجمن کارگردانان استرالیاست.

اختتامیه جشنواره جهانی فیلم پارسی ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود. در آیین پایانی این رویداد تندیس جشنواره غزال طلایی به بهترین فیلم بلند و بهترین فیلم کوتاه اهدا خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج