جاباما
۳۹۶۷۹۹
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

همه دردهاي استقلال به يکباره سر باز کرده است

استقلال دچار يک افت زماني شده است. همانند پيکره‌اي است که همه اجزاي آن ظاهراً سالمند ولي از درون دچار هزار و يک مريضي است و اتفاقاً اين امراض همزمان با هم و يکي يکي در حال سرباز کردن است.

روزنامه نود: استقلال دچار يک افت زماني شده است. همانند پيکره‌اي است که همه اجزاي آن ظاهراً سالمند ولي از درون دچار هزار و يک مريضي است و اتفاقاً اين امراض همزمان با هم و يکي يکي در حال سرباز کردن است.

تصور کنيد که هر کدام از ما به يکباره در اوج سلامت با يک سرماخوردگي جزئي چنان از پا مي‌افتيم که تا زمان برخواستن از بستر بيماري ده‌ها بيماري و مريضي ديگر هم سراغمان مي‌آيد.

دقت کرده‌ايد چرا اينگونه مي‌شويم؟‌ به خاطر اينکه ما به مشکلات کوچک و جزئي و بيماري هاي جزئي توجه نمي‌کنيم . اگر دندان درد مي‌گيريم با چند تا چرک خشک کن و مسکن به طور ظاهري و موقت آن را رد مي‌کنيم. اگر زخمي بر يک نقطه از بدن مي‌نشيند يک چسب زخم و بعضي وقت ها هم بدون چسب زخم آن را رد مي‌کنيم غافل از اينکه اينها همه روي هم قرار مي‌گيرند و با يک سرماخوردگي کوچک تمامي آن امراض با هم ما را از پا مي‌‌اندازند.

حالا قضيه استقلال همين است. استقلال آنقدر طي چند فصل اخير مشکلاتي داشت و هر مشکلي که به سراغ آبي ها مي‌آمد مديريت يا کادر فني با يک مسکن سعي در برطرف کردن آن داشتند. يک داربي برده را ۳ بر ۲ باختند آن را معجزه قرن ناميدند . داربي قبلي را در بدترين وضعيت ممکن ۴ بر ۲ باختند و گفتيم که مشکلات استقلال فقط داربي نيست اما آقايان و افراد کوچ در استقلال همه را دشمنان خودو دشمنان قسم‌خورده خود و مردم مي‌دانستند، آکادمي استقلال گندش در آمد و بوي تعفن آن همه جا را گرفت باز دوستان گفتند اينها با استقلال مشکل دارند، مشکل استقلال مشکلات اينچنيني بود بعد دوستان براي رو کم کني پرسپوليس آمدند در فصل نقل و انتقالات بازيکناني که پرسپوليس مدنظرش بود در بين راه رأي ايشان را زدند به خيال اينکه پرسپوليس را تضعيف کنند غافل از اينکه مشکلات استقلال تلمبار شده و روي هم قرار گرفته و هر لحظه ممکن است دهن باز کند.

گفتيم علي منصوريان را وارد يک ورطه بي‌حساب و کتاب نکنيد، او را بيش از حد معمول بزرگ نکنيد تا آرام آرام جا بيفتد و از محبوبيت او براي فرار استقلال از مهلکه استفاده کنيد ولي باز هم محکوم به حسادت کردند همه منتقدان را ...

امروز استقلال مي‌تواند با پشت سرگذاشتن دوران نقاهت کمر راست کند ولي مصاحبه وزير ورزش و جواب افشارزاده و ورود مديرعامل فعلي بار ديگر استقلال را وارد يک ورطه ديگر مي‌کند.

لطفا اين بچه نازنين را زمين بگذاريد تا او ساکت شود وگرنه تا زماني که بغل شما باشد همچنان مي‌ترسد و مي‌گريد .

فرصت مغتنمي گير استقلال آمده تا از پايين جدول بکند و رو به بالا حرکت کند اگر شما و برخي از دايه‌هاي مهربانتر از مادر بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزان قربانی

      لطفا خودتون رو معرفی کنید چیزی که مشخصه تو این متن عداوت و کینه نسبت به باشگاه استقلال هست لطفا اگر نمیتوانید بیطرف بمانید دهانتان را ببندید و ساکت بمانید

    • قرمز

      مشکل شما استقلالی هااینکه فکر میکنید مثل پارسال پرسپوليس میتونید از ته جدول بکنه بیاد اول بشه و غافلید که سرمربی قرمزها با منصوریان از زمین تا کهکشانها جلوتره ودانش بیشتری داره و شدنی نیست
      دوم قرمزها مدیران قوی دارند نه مثل افشارزاده و...... که روزی سه وعده باسه وزیر قبلا دعا میکرد
      تیمهای بزرگ مردان بزرگ میخواهند منصوریان اخرش خودش از ایران فرار میکنه .خیر سرش هر چى بازیکن بنجول بود آورد استقلال .اونم با زرنگی قرمزها. مثل رضایی و رحمانی و...... بنده خدا افشارزاده. نفهمید کجا آمد و کار رفت اصلا چى شد. بشتر معلم ادبیات بود تا مدیر معلوم شد این پنجاه سال چقدر به ورزش خدمت کرده بنده خدا .

    • بدون نام

      فرزان خان خودت رو ناراحت نکن اینها یه مشت لنگی هستن که به قهرمانی وافتخار ایران اس اس حسادت میکنن ...

    • مسعود

      زنده باد استقلال

    • salar

      لنگی قرمز حالت خوبه؟؟

      استقلال تاج سابق از بدو تاسیس سرور لنگی جماعته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج