۳۹۶۸۱۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

صدیقی: دولت باید مطیع فرمان رهبری باشد

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دولت باید مطیع فرمان مقام معظم رهبری باشد، بیان کرد: دولت باید به قانون عمل کند و با توجه به نزدیکی به ایام انتخابات خود را به انتخابات و مسائل سیاسی آلوده نکند و برای معیشت مردم کار کند.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌ الله صدیقی گفت: دولت در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکنون موفق عمل نکرده است و ما امروز اقدام مؤثری از آنها در این زمینه مشاهده نکرده‌ایم.

آیت‌الله کاظم صدیقی با بیان اینکه مقام معظم رهبری و همه اقشار مردم از حقوق‌های نجومی مدیران ناراضی هستند و به آن حساسیت نشان داده‌اند، اظهار داشت: جو عمومی مردم مسلمان کشور حرام‌خواری را در تراز انقلاب اسلامی نمی‌بینند.

امام جمعه موقت تهران دریافت حقوق‌های نجومی مدیران را ناعادلانه، غیرمنصفانه و مصداق حرام خواری دانست و گفت: ناعادلانه است که عده‌ای فقیر باشند و عده‌ای دیگر با دریافت حقوق‌های نجومی بیت‌المال را به نفع خود حرام کنند.

آیت‌الله صدیقی تصریح کرد: دولت در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکنون موفق عمل نکرده است و ما تا امروز اقدام مؤثری از آنها در این زمینه مشاهده نکرده‌ایم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دولت باید مطیع فرمان مقام معظم رهبری باشد، بیان کرد: دولت باید به قانون عمل کند و با توجه به نزدیکی به ایام انتخابات خود را به انتخابات و مسائل سیاسی آلوده نکند و برای معیشت مردم کار کند.

آیت‌الله صدیقی خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی باید پرچمدار انقلاب اسلامی باشند و در تمامی سطوح بدرخشند تا نظام و انقلاب به وجود آنها افتخار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج