۳۹۷۰۳۸
۱۴ نظر
۵۰۱۰
۱۴ نظر
۵۰۱۰
پ

رتبه کی‌روش در فهرست گران‌ترین مربیان جهان

کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در بین ۵ مربی گران دنیا قرار گرفته است. در تازه‌ترین برآورد دستمزدهای مربیان ملی فوتبال، او گران‌تر از مربیان پرتغال، ایتالیا و فرانسه است.

خبرگزاری ایسنا: کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در بین ۵ مربی گران دنیا قرار گرفته است. در تازه‌ترین برآورد دستمزدهای مربیان ملی فوتبال، او گران‌تر از مربیان پرتغال، ایتالیا و فرانسه است.

سم الردایس سرمربی تیم ملی انگلیس که با دریافت ۳ میلیون یورو، گران‌ترین مربی تیم‌های ملی فوتبال در جهان بود، اخیرا به دلیل رسوایی مالی در این کشور از سمت خود برکنار شده است و اکنون گرت ساوت گیت بازیکن سابق این کشور هدایت این تیم را برای ۴ بازی به صورت موقت بر عهده دارد.

تیم ملی انگلیس همیشه به خاطر دادن حقوق‌های نجومی به تیم های ملی خود معروف بود و حالا بعد از رفتن الردایس از این تیم، به دنبال مربی دیگری است. اکنون با رفتن سم الردایس، فاتح تریم سرمربی تیم ملی ترکیه با دریافتی ۲.۷ میلیون پوند گران‌ترین سرمربی تیم های ملی در جهان است.

بعد از این مربی، تیته سرمربی تیم ملی برزیل قرار دارد که اخیر دونگا روی نیمکت پرافتخارترین تیم ملی جهان نشسته است و سالیانه ۲.۵ میلیون پوند درآمد دارد. فدراسیون فوتبال برزیل نیز معیارهایی دارد و معمولا حقوق های بالایی برای مربیان خود در نظر می‌گیرد.

در این بین کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران نیز که در سال ۲۰۱۱ هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت، علاوه بر اینکه گران‌ترین مربی تاریخ تیم ملی فوتبال ایران است، با دریافتی ۱.۶ میلیون پوند در سال در رده پنجم و بالاتر از خیلی از مربیان مشهور و پرافتخار قرار دارد.

لیست گران‌ترین مربیان تیم‌های ملی در فوتبال دنیا:

۱- فاتح تریم - ترکیه ۲.۷ میلیون پوند

۲- تیته - برزیل ۲.۵ میلیون پوند

۳- یواخیم لوو - آلمان ۲.۱۵ میلیون پوند

۴- یورگن کلینزمن - آمریکا ۲.۰۱ میلیون پوند

۵- کارلوس کی روش -ایران ۱.۶۲میلیون پوند

۶- دیده دشان - فرانسه ۱.۳ میلیون پوند

۷- خوزه پکرمن - کلمبیا ۱.۲۵ میلیون پوند

۸- جامپارو ونتورا - ایتالیا ۱.۱۶ میلیون پوند

۹- فرناندو سانتوس - پرتغال ۹۶۲ هزار پوند

در این فهرست سرمربی استرالیا که با این تیم قهرمان جام ملت های آسیا شده و همچنین اولی اشتلیکه سرمربی کره جنوبی که نایب قهرمان جام ملت های آسیا شده و نیز سرمربی ژاپن دیده نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط منتشو میکشن ک بمونه کشور داغونه اونوقت فوتبالمون چی بود

    • بدون نام

      واسه همینه که فقط تهدید به استعفا میکنه تا خواسته هاشو تحمیل کنه وهیچ وقت حاضر نیست از ایران بره اینهمه پول میگیره وبیشتر وقتاهم تو مرخصی وتفریح هست کجا بره بهتر از ایران

    • رضا

      نوش جونش

    • بدون نام

      واقعا که حیف پول
      خوب بریم یه مربی بهتر بیاریم با این پول

    • بدون نام

      الان با این همه هزینه فوتبالمون چی هست تا کی خودمون را گول بزنیم کی روش جز توهین به ایران و ایرانی چیزی برایمان نداشت

    • بدون نام

      چرا باید اینقدر پول صرف یک فوتبال بی خاصیت بشه؟

    • نويد

      با اين همه پول چه كار ها كه نميشه كرد، اين همه پول الكي فقط واسه بازي با كيااا...اين همه پول فقط كه چي،آخرش اسياست ديگه،واقعا متاسفم واسه كسي كه اين همه پول به هيچي داده.......

    • بینام

      هه واقعا خنده داره و مایه تاسف ماداریم برا سرماه برا اینکه قسطمون عقب نیفته و خونه خراب نشیم داریم جون میکنیم و آخرشم هشتمون گرو نه مونه اونوقت یه اجنبی بیخاصیت ک هیچکاری جز پرواز به این ور واونور و کوچیک کردن مردم شریف ایران نداره و هیچ کاره خاصی برای تیم نکرده داره اینقد پول میگیره ک بشه پنجم والا واقعا جتی تاسف داره..........

    • سعید

      به نظرم هر مربی دیگه تو این دوره اسفناک ۸ ساله فدراسیون فوتبال بود الان تیم داشت برایه جام جهانی گل کوچیک اماده میشد.وقتی میبنید والیبال با هر مربی نتیجه خوب میگیره چون فدراسیون والیبال کارشو درست انجام میده زمین خوب توپ مناسب بازی تدارکاتی با تیمایه بزرگ سرمایه گذاری رو تیمایه پایه و امید که نتیجش میشه این که تیم ب مون رو برایه مسابقات اسیایی میفرستیم و نایب قهرمان اسیا میشه این یعنی برنامه ریزی صحیح فدارسیون.اون وقت ما تا یه تقی به توقی میخوره به مربی تیم حمله می کنیمو تقصیرا رو میندازیم گردنش و اونم فقط یه دلیل داره چون راحت ترین کاره ممکنه.

    • بدون نام

      ژاپن حدود 15 سال هست حرفی برای گفتن داره
      چون اونها اول اقتصاد و مملکتشان رو درست کردند
      بعدا فوتبالشون رو
      فوتبالشون میوه اقتصادشونه
      ما چیکار میکنیم . . .
      راستی 3 هزار میلیارد چی شد و یا . . .

    • حمید

      کی روش چیزی به فوتبال ایران اضافه نکرد متاسفانه همش بخاطر ناکارامدی فدراسیون که کی روش هم بفکر تیم ملی نیست یک سری باند بازیها باعث شده که مربیهای بهتری وارد تیم ملی نشند تا تیم ملی به جایگاه واقعی خودش نرسه ما تماشاچیا بازی زیبا حمله ایی پور گل میخوایم نه دفاعی

    • مجتبی

      این شخص چه فایده ای برای فوتبال کشور ما دارد هر بازی یکماه فوتبال باشگاهی را تعطیل می کند که چی یک بازی ملی انجام دهد آن هم یا تساوی یا باخت نمونه اش دیروز که باعث خوشحالی او هم شده شکست تیم محبوب و میلیونی پرسپولیس گشته ، این خیانت به فوتبال و ملت ماست که یک عده در فدارسیون فوتبال به خاطر منافشان پول های مفت به این اشخاص میدهند .

    • امير هاشمي

      پيشرفت و تاثرات ورزشي در کشور لازم و ضروري است ، کشور بزرگ ايران نياز به انديشه هاي کارآمد در ورزش دارد زيرا جوانان مستعد و با انگيزه اي دارد ، وقتي نظرات لژيونرهاي ايران را مي شنويم همه از آقاي کي روش به عنوان يک مربي کار بلد ياد مي کنند، حتي زماني که بار ها نزديک بود که کي روش از تيم ملي جدا بشود و در همان زمان نيز بازيکنانهاي ما نظر بسيار مثبتي نسبت به ايشان داشته اند و اگر فدراسيون فوتبال هم از اعضاي فهيم و فکور تر از حال حاضر سود ببرد ، البته که با اين پول و سرمايه مي توانيم مربي بهتري را به خدمت بگيريم در حال حاضر در آسيا مطرح هستيم آنوقت در دنيا نيز مطرح خواهيم بود ، زيرا پيش زمينه فوتبال و ديگر ورزش ها مانند واليبال ، بسکتبال ، وزنه برداري ، کشتي، فوتسال و ... در بين جوانان ما بسيار قوي است و با پيشرفت در تمام زمينه هاي ورزشي در کشور جوانان از انحرافات اجتماعي جلوگيري خواهد شد.

    • جعفرصادق

      بخاطر بسپارید ومطمین باشید این تیم به جام جهانی نخواهد رفت .اگه اتفاقی در فوتسال می افته فقط غیرته نه تکنیک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج