کد خبر: ۳۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۱
تعداد بازدید: ۱۳۵۸۰
تعداد نظرات: ۷۰ نظر
در خوابگاه‌هاي پسران کارهایی انجام مي‌شود که حتي به عقل جن هم نمی رسد! اين هم يك نمونه از اقدامات اين دانشجويان خوشفكر كه براي عبرت گرفتن ساير موش‌هاي موزي در يكي از اين خوابگا‌ها انجام شده است:
جوان آنلاین:  در خوابگاه‌هاي پسران کارهایی انجام مي‌شود که حتي به عقل جن هم نمی رسد! اين هم يك نمونه از اقدامات اين دانشجويان خوشفكر كه براي عبرت گرفتن ساير موش‌هاي موزي در يكي از اين خوابگا‌ها انجام شده است:

وقتی موش وارد خوابگاه پسران می شود! +عکس

بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
برچسب ها: موش ، خوابگاه ، پسران
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷۰
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
39
52
ایول خیلی حال کردم
پاسخ ها
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
باید یه گربه بیارن اونم اینطور ببندن جفتش
ولی خودمونیم ها چه کیفی داره حیوون ازاری
نظر مجتبی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
ولی عجب هیکلی داره موشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
27
45
موش بیچـــــــــــــــــــــاره خوب قشنگ می کشتینش دیگه این کارا واسه چی بود؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
ریحانه جان ما پسرا همینیم دیگه کاریه که ازدستمون برمیاد..
نظر یه دوست بی دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
پسرا قاتل نیستند بفهم
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
اره ریحانه جون پسرا همینن دیگه کارشونه زجر کش کردن.
تازه خیال میکنن خیلی باحالن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
24
91
حالا اگه دخترا بودن مي گفتن كه بايد لودر بياريد خوابگاه رو خراب كنيد از اول بسازيد
پاسخ ها
نظر استار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
هر هر هر خنديدم!!!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
45
65
كار كثيفي انجام دادن
پاسخ ها
نظر مهران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
کار کثیف رو ولی تمیز انجام دادن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
26
32
خیلی باحال بود
پاسخ ها
نظر سجاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
خوب میگی چکار کنم؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
8
50
بیچاره موشه!!!! اگه همین موش وارد اتاق دخترا می شد اونجا پادشاهی می کرد!!! چون همه ازش می ترسیدن و رو تختا رژه می رفتن و همه حواسشون به موش قصه ما بود!!! اما حالا ببین به چه روزی افتاده؟!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
2
50
موش نگون بخت !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
21
20
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
7
37
از بس که درس می خونن اینکارا میاد تو ذهنشون!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
12
27
خاك وچوك....اگه توخواب گاه دختران بود كل خواب گاهو رو سرشون ميزاشتن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
34
23
با این که دخترم ولی خیلی با این کارشون حال کردم بعد میگن تو این مملکت تفریح نیس دیگه چی از این بالا تر بعدم اونایی که مخالفن باید بدونن که اینام باید یه جوری حال کنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
17
26
ايول به هر چي پسر واحال و شجاع، قابل توجه دخترا،‌موش ترس نداره
پاسخ ها
نظر نگار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
دخترا از کثیفی موش بدشون میاد!!!مگه نه؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
7
41
ماواقعارفتارمون چه حیوان چه انسان بسیاردیدنی هست نمونش که .......جای تاسف داره ........هزاربار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
7
82
دوستانی که اینقدر با این قضیه حال کردید واقعا به این فکر کردید که این موش هم یه موجود زنده س و دارن عذابش میدن؟ باور کنید حیوونا هم در د رو حس می کنن، احساس دارن. من دلم واقعا سوخت.
پاسخ ها
نظر نرگس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
موافقم منم دلم سوخت بیچاره یه نگاه به صورتش کنین
نظر user
| SWITZERLAND |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
برو بابا تو هم دلم سوخت! واسه ما شده جاندار دوست! دست گل همشون درد نکنه آقایون بنظر من باید غذا و آبشو بدن نزارن بمیره همون درس عبرت بشه خیلی خوبه
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
بمیرم
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
اقایی که می گی برو بابا! ان شاا... با خودت هم این کار را بکنن اون وقت منم میگم برو بابا!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
7
30
برای سایت جوان آنلاین متاسفم که به دانشجویانی که این کار بی رحمانه را انجام دادن می گه خوشفکر!! آره ما ایرانیا مگر تو این کارا خوشقکر باشیم!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
17
1
یه کمی درست نگاه کنید میبینید کله ی موش فتوشاپه رنگش فرق میکنه
پاسخ ها
نظر user
| - |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
بعضي وقتا خيلي كه دقت كني توهم هم ميزني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
6
8
هم خیلی خنده داره هم گریه دار حالا من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
5
22
چه پسرای بد جنسی چرا حیوونکی رو عذاب میدین ؟ تازشم اسم ما دخترا بد در رفته هفته ی گذشته یه خانواده ی محترم موشی وارد خوابگاه ما شدن بعد کل خوابگاه رو هم مورد بررسی قراردادن ولی از کل 100 تا دختر من و دوستم سکته کردیم بقیه خیلی محترمانه با مسئله برخورد کردن تا جایی که ما شنیدیم بعضی ها عکس یادگاری هم گرفتن الانم مسالمت امیز دارن باهامون زندگی می کنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
پاسخ
7
13
خوبه يه موشو چهارميخش كردين انقده حال ميكنين.حالا خوبه ببر بنگال شكار نكردين...هه هه
پاسخ ها
نظر KAMI
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
شما وقتی همین موش رو دیدی آمفکتوس نزن ببر بنگال پیش کش... خخخخخخخخخخخ
نظر user
| - |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
انفاركتوس درسته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
پاسخ
4
5
نه باو، حتما اینکارو کردن یه عکسی بگیرن سوژه کنن بخندن بعدشم موش رو ول کردم تو خوابگاه واسه خودش بچرخه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
پاسخ
13
4
دمتون گرم راه کار جدیدی یادمون دادید حتما ازش استفاده می کنیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
پاسخ
11
4
دمتون گرم
خیلی کیف کردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
پاسخ
3
12
!!pesaran dige
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
پاسخ
8
15
واقعا بی رحمانست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
پاسخ
6
10
باید یه گربه بیارن ازش بازجوئی کنه!
گربه:اسم.پیشه.قصدت از دخول به خوابگاه.هاهاها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
پاسخ
3
10
درمورد یه موش چقدر نظر دادن بابا یه موشه دیگه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
توکه نظر ندادی عزیزم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
پاسخ
5
8
moteasefam na yekam kheili ziad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
پاسخ
4
10
به نظر من پسرا از موش می ترسن ولی هیچی نمیگن ما حداقل می ترسیم و میگیم کارتون خیلی بد بود یه روزم یکی با شما انجام بده انشالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
پاسخ
1
7
وسط دعوای دختر و پسری تون با عرض شرمندگی:
اون موذی هست، نه موزی !!!!
نظر علی استقلالی
| درباره وقتی موش وارد خوابگاه پسران شد! +عکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
پاسخ
5
14
این موش را هدیه بدهید به خوابگاه خواهران اونجا میشه اسطوره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
پاسخ
1
11
بی اندازه وحشیانه است. آدمهای قرن بیست و یکم...دانشجوی خوش فکر مملکت.... کاری هم به این نداریم که این جانوران میلیون ها سال پیش از انسان ساکن کره زمین بودند و در واقع ما خانه آنها را گرفته ایم. امروز واقعا روزم خراب شد...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
پاسخ
1
6
در ضمن اونهایی که فوبیای موش دارند حتما یک سر به روانپزشک بزنند. هم برای درمان ترس مرضی، هم برای اینکه یک فکری برای سادیسم شون بکنند. من خودم مار و عقرب و رتیل و گهگاهی سوسک و موش کشتم، اما هرگز اجازه ندادم زجر بکشند (چه لذتی هم میبرند!!!)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
پاسخ
5
0
yadame bache k boodam , ye moosho ba chanta pesar atish zadim. mesle gole atish k az manjanigh dar rafte bashe. ham vahshatam shode bood, ham keyf mikardam, vali inkar koli khandidam chon motmaenam ballaye badi saresh nayoomade. pesarp dokhtar nadare, daeva andakhtin, khebasat mikhad, k aghayoon dashtand albatte az noe latifesh
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
پاسخ
3
9
ببينين پسرا چقدر بيكارن و درس نمي‌خونن كه انقدر وقتشون زيادي كرده كه نشستن موشه رو اذيت كردن، از پسرا بيشتر از اين نميشه توقع داشت ديگه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
پاسخ
2
9
الهیییی واقعا الان دیگه به بی رحمی پسرا یقین پیدا کردم اخه این چه کاریه
سنگدل ها
پاسخ ها
نظر عرفان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
تازه بهش رحم کردن...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
پاسخ
1
3
دوست بی دوست اگه قاتل نبودن که این کارا رو نمیکردن - تو بفهم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
پاسخ
5
0
خیلییییییییییییییییی باحال بود.
منم تو محل کارم موش هست،یادم باشه باهاش این کارو بکنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
پاسخ
0
6
سلام
جدا که جای تاسف داره
اگه ازار رسونده یا از اون جا دورش کنید یا با یه روش سریع بکشیدش
چرا زبون بسته رو زجر میدید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
پاسخ
0
4
ماکه تو خوابگاه برق رفت خوابگاه رفت رو هوا چه برسه به موش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
پاسخ
1
9
ببینید چطور با قساوت اونو کشیده اند. کسی که با یه حیون بیگناه اینکار رو میکنه با انسانها هم میکنه، فقط باید به نفعش باشه و یه کم پولش بدن.و لذت یه گروه دیگه بیانگر جایگاه انسانیت در جامعه فعلی ماست.متاسفم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
پاسخ
6
3
عااااااااااااااالی بود .... ایده خیلی خوبی بود ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
پاسخ
6
5
آهاي آدمايي كه اسم خودتون روگذاشتين انسان! يادتون رفته آزاردادن حيوانات گناه داره؟چه جوري ميخواين جواب خداروبدين؟
همينه كسي به پسرا زن نميده ديگه بس كه بچن!!!!!!
UNITED STATES
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
پاسخ
0
3
كسايي كه همچين كارهايي رو تفريح ميدونن و لذت ميبرند هزار مرتبه حقيرتر ازون موش بدبختي هستند كه شايد ازروي ناچاري ، سرما يا گرسنگي به اون اتاق پناه اورده.....متاسفانه هميشه اولين چيزي كه ازياد ما آدما ميره انسانيته.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
پاسخ
28
42
کبوتر با کبوتر

باز با باز

کُند آقا پسر با موش پرواز! ;)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
پاسخ
2
2
بی رحما واقعاکه اسم تون رو گذاشتید انسان ..................هیچ بویی از انسانیت نبردید.
حالا گیرم به اون موش بیچاره خندیدی چی شد؟ اگه یه روز یکی که از شما خیلی قدرتمندتره با شما این کار رو کنه وبعد بخنده چه
حسی پیدا میکند واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته اون یه موشه ولی بی عقلی وبی رحمی چندتا آدم تحصیل کرده ی به ظاهر محترم مثل شمارو نشون میده. واقعاکه.................
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
پاسخ
1
0
من اگه جایه پسرا بودم موشرو می انداختم جلو گربه هایه محلمون!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
پاسخ
0
1
چه موش خوش هیکلیه فکر کنم صد درصد بدنسازی کار کرده!!!!!
بازو ها رو تماشا کردی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
پاسخ
0
0
شاید از نظر خیلی ها جلب باشه. اما باید از دانشجوها بپرسیم که دوست دارن یکی باهاشون همچین کاری کنه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
پاسخ
0
0
اخی بدبخت دس چ ادمایی افتاده البته دروغ نباشه خودم هم حال کردم از این کار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
پاسخ
0
0
اقا من ایده گرفتم ولی اینجا موش پیدا نمیشه اینکارو کرد نمیشه نمونشو با گربه هم بذارید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
پاسخ
0
0
در جواب دوستان
1-به پسرا زن میدن کافیه اشاره کنن چیزی که زیاده دختره ترشیده
2-شما که بویی از انسانیت بردی برو حساب کن روزانه چند تا مورچه زیر پای مایشنت یا پات له میشن
3-کلا بهتره حرف نزنی که تووش به کسی توهین کنی کسی که بویی از انسانیت بردی
این جماعت دیگه واسه ادم اعصاب نمیزارن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
پاسخ