۳۹۷۲۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جو بایدن: ترامپ ما را مثل احمق ها به بازی گرفته

معاون رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به سخنان دونالد ترامپ که در مناظره با هیلاری کلینتون، عدم پرداخت مالیات به کشورش را نوعی زیرکی و هوشمندی خود دانست، گفت که ترامپ همه مردم آمریکا را مثل یک مشت احمق به بازی گرفته است.

خبرگزاری ایرنا: معاون رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به سخنان دونالد ترامپ که در مناظره با هیلاری کلینتون، عدم پرداخت مالیات به کشورش را نوعی زیرکی و هوشمندی خود دانست، گفت که ترامپ همه مردم آمریکا را مثل یک مشت احمق به بازی گرفته است.
دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا در مناظره روز دوشنبه بصراحت گفت که دلیل این که به دولت آمریکا مالیات نپرداخته ، این است که زیرک و با هوش است.
جو بایدن معاون رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به سوال مجری برنامه در مورد میزان آگاهی ترامپ از مسائل اجتماعی و اقتصادی گفت: راستش من در تمام زندگی ام کسی را که تا این اندازه از حقایق بی اطلاع باشد، ندیده بودم.

وی افزود، آنچه او را در مورد ترامپ به حیرت انداخته میزان بی اطلاعی و عدم حساسیت او به مسائل است و جهان تا کنون با فردی که خیال ریاست جمهوری آمریکا را در سر می پرورد و بخود اجازه می دهد که در مقابل دوربین های تلویزیونی چنین سخنانی بزبان بیاورد روبه رو نشده است.

بایدن درباره سخنان ترامپ را مبنی بر این که عدم پرداخت مالیات به دولت آمریکا را دلیل هوشمندی خود ذکر کرده بود، گفت به نظر او ترامپ همه مردم امریکا را در این انتخابات به بازی گرفته است و چنین سخنانی بشدت باعث خشم مردم آمریکا شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج