۳۹۷۵۰۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پشتیبانی گوگل مپس دستورات صوتی

گوگل مپس یک ابزار فوق العاده برای مسیریابی ست به خصوص اگر به یک کشور دیگر که آشنایی زیادی با آن ندارید رفته باشید. این اپلیکیشن در هنگام پیاده روی و حتی رانندگی به کمکتان می آید اما همانطور که می دانید استفاده از گوشی موبایل در هنگام رانندگی در اکثر کشورها ممنوع است. اما گوگل مپس در آخرین بروزرسانی خود این مشکل را حل کرده است.

وب سایت تک شات: گوگل مپس یک ابزار فوق العاده برای مسیریابی ست به خصوص اگر به یک کشور دیگر که آشنایی زیادی با آن ندارید رفته باشید. این اپلیکیشن در هنگام پیاده روی و حتی رانندگی به کمکتان می آید اما همانطور که می دانید استفاده از گوشی موبایل در هنگام رانندگی در اکثر کشورها ممنوع است. اما گوگل مپس در آخرین بروزرسانی خود این مشکل را حل کرده است.

پشتیبانی گوگل مپس دستورات صوتی

گوگل اعلام کرد که اپلیکیشن مپس اکنون از دستورات صوتی بیشتری پشتیبانی می کند و کاربران قادر خواهند بود بدون دست زدن به گوشی، از این اپلیکیشن استفاده کنند. به گفته گوگل: «برای تجربه کاربری بدون نیاز به دست و حتی بدون چشم، ابتدا باید آخرین نسخه اپلیکیشن گوگل مپس و اپلیکیشن گوگل را برای اندروید دریافت کرده باشید. به این ترتیب هنگامی که به حالت مسیریابی یا حالت رانندگی منتقل شوید، می توانید با بیان عبارت OK Google و پس از آن دستور صوتی مورد نظر، بدون نیاز به دست زدن و یا نگاه کردن به صفحه نمایش قادر خواهید بود مسیر مورد نظرتان را پیدا کنید.»

کاربران می توانند از صدای خودشات برای انجام کارهایی مثل نمایش ترافیک، پیدا کردن پمپ بنزین، بی صدا یا صدادار کردن راهنمای صوتی و یا پیدا کردن مسیر جایگزین در ساعات اوج ترافیک استفاده کنند. اکنون حتی می توانید با استفاده از گوگل مپس، موسیقی مورد علاقه خود را از گوگل پلی موزیک پخش کنید و یا تماس صوتی برقرار کنید. برای دریافت لیست کامل دستورات صوتی جدیدی که هم اکنون توسط این اپلیکیشن پشتیبانی می شوند، می توانید به صفحه پشتیبانی گوگل مراجعه کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج