۳۹۷۵۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پنجعلی: نگرانی من از لیگ قهرمانان آسیاست

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در کوران مسابقات، محرومیت و آسیب‌دیدگی پیش می‌آید و بازیکنان ذخیره باید در حد بازیکنان اصلی باشند.

خبرگزاری میزان: محمد پنجعلی در مورد شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل قشقایی شیراز در جام حذفی اظهار داشت: در جام حذفی همیشه چنین شگفتی‌هایی رقم می‌خورد. قشقایی تیم بسیار باانگیزه‌ای بود. پرسپولیس در این بازی خوب نبود و ضد حمله‌های زیادی خورد. بازیکنان به خوبی به عقب برنمی‌گشتند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود غیبت سید جلال حسینی بسیار مشهود بوده، گفت: دفاع تنها منحصر به یک بازیکن نیست. همه تیم باید زمان دفاع به عقب برگردند. زمانی که بازیکنان، توپ را از دست می‌دادند، بسیار «باز» بازی می‌کردند. همچنین باید به این نکته توجه کرد که دو مدافع مرکزی ما در این بازی، مدافع وسط تخصصی نبودند. حسین ماهینی و محسن ربیع‌خواه، مدافعان کناری هستند و خصوصیت مدافعان میانی را ندارند. در دفاع وسط کار بسیار حساس‌تر از لب خط است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به سفر ۴ روزه برانکو به کرواسی پیش از بازی جام حذفی و اینکه گفته می‌شود سرمربی سرخ‌پوشان بازی با قشقایی را جدی نگرفت، خاطرنشان کرد: اگر غیبت ملی‌پوشان برای کادر فنی مهم بود، باید بازی را عقب می‌انداختند اما به نظر من روی قشقایی زیاد حسابی باز نکردند و این تصور وجود داشت که به راحتی به مرحله بعد صعود می‌کنند. برانکو مربی باتجربه‌ای است و باید توجه می‌کرد که نباید ریسک کند.

وی در مورد عملکرد ضعیف بوژیدار رادوشوویچ در ضربات پنالتی گفت: البته از روی ضربات پنالتی نمی‌شود در مورد عملکرد یک دروازه‌بان قضاوت کرد اما او در اولین دیداری که محک جدی خورد، نتوانست به کار پرسپولیس بیاید. نگرانی من از لیگ قهرمانان آسیاست. در بازی‌های آسیایی نباید نیمکت تیم با ترکیب اصلی فاصله زیادی داشته باشد. در کوران مسابقات، محرومیت و آسیب‌دیدگی پیش می‌آید و بازیکن ذخیره باید در حد بازیکن اصلی باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان، در مورد اینکه گفته می‌شود محمد آرام‌‌طبع و محسن ربیع‌خواه در سطح پرسپولیس نیستند، تأکید کرد: این بازیکنان تجربه کمی از بازی در پرسپولیس دارند و برای جا افتادن در ترکیب نیاز به زمان دارند. بازی در پرسپولیس به سن و سال نیست. بازی در این تیم سخت است و این دو بازیکن تاکنون عملکرد ضعیفی داشته‌اند. به نظر من پرسپولیس در فصل جاری مانند فصل گذشته استحقاق کسب عنوان قهرمانی را دارد اما کار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم‌های قدرتمند، حرفه‌ای و گران‌قیمت عربی و شرق آسیایی بسیار سخت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج