۳۹۷۵۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

باقری: هیچ بار فنی مثبتی در رادوشوویچ ندیدم

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: من هیچ عملکرد و بار فنی مثبتی در رادوشویچ ندیدم.

خبرگزاری میزان: نادر باقری در مورد عملکرد بوژیدار رادوشوویچ در دیدار مقابل قشقایی شیراز گفت: من هیچ عملکرد مثبت و بار فنی مثبتی در این دروازه‌بان ندیدم. در طول بازی اگر موقعیتی هم از حریف گرفت به خاطر بی‌تجربگی و بد ضربه زدن به توپ توسط مهاجمان حریف بود.

وی ادامه داد: اگر موقعیت‌هایی که نصیب مهاجمان قشقایی شد را مهاجمان لیگ برتر به دست آورده بودند همه آنها وارد دروازه می‌شد و پرسپولیس را گلباران می‌کردند.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس درمورد عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس در ضربات پنالتی عنوان کرد: در ضربات پنالتی هم دیدید که این دروازه‌بان اصلا تمرکز نداشت و حتی یک پنالتی را هم نتوانست درست تشخیص بدهد و به سمت درست شیرجه بزند.

باقری با انتقاد از سیاست‌های نقل و انتقالات پرسپولیس در جذب رادوشوویچ گفت: وقتی برای بازیکن خارجی محدودیت سهمیه قائل می‌شوند یعنی باید از این ظرفیت برای تقویت تیم استفاده کرد نه اینکه سهمیه را برای دروازه‌بان ذخیره بسوزانیم. لوبانوف را هم آوردیم و بدون هیچ ثمره‌ای فقط هزینه روی دست باشگاه گذاشت و رفت.

وی در ادامه گفت: اگر قرار بر جذب دروازه‌بان خارجی است یکی مثل دخسوس باید آورده شود که بازی کند و بار فنی داشته باشد. این بازیکنان به دلار دستمزد می‌گیرند و روی نیمکت می‌نشینند. در حالی که استعدادهای جوان در دروزاه‌بانی در کشور ما زیاد است.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: با این شرایط جانشین مطمئنی برای بیرانوند وجود ندارد و باید فکری به حال فشردگی مسابقات ، جام باشگاه‌های آسیا و اردوهای تیم ملی شود که اگر مشکلی پیش بیاییم و بیرانوند را نداشته باشیم، پرسپولیس با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج