۳۹۷۶۳۹
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

ترور بیولوژیک نوباوه و دادمان اثبات نشد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درخصوص چند نفر از افرادی که شائبه ترور بیولوژیک درمورد آنها وجود دارد، گفت: اگر چه خطر بیوتروریسم برای کشورمان جدی است اماهیچ کدام این موارد ثابت نشده است.

خبرگزاری میزان: سید حسین نقوی حسینی با بیان اینکه کمیسیون سیاست امنیت ملی مجلس یک نشست تخصصی راجع به بیوتروریسم داشت، گفت: در این نشست که سردار جلالی رئیس پدافند غیر عامل به همراه چند تن از معاونینش حضور داشت، به صورت مفصل در مورد این موضوع گفتگو شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: بیوتروریسم یکی از تهدیدات جدی علیه ملتها و از جمله ایران است که مورد طمع گروه های تروریستی است.

وی افزود: تردیدی نیست و ما باید در این زمینه خیلی کار کرده تا با موضوع آشنا شویم وراههای نفوذ بیوتروریسم را به هر شکلی که هست ببندیم.

نقوی حسینی در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه "نوباوه، طالب زاده و دادمان از جمله افرادی هستند که تا کنون بیوتروریسم در مورد آنها مطرح شده است با توجه به بررسی های صورت گرفته، ترور بیولوژیک، این افراد را تایید می کنید یا خیر؟"، تصریح کرد: اینکه مواردی نام برده می شود که این افراد مورد حمله بیوتروریسم قرار گرفته اند، هیچکدام اثبات نشده اند که از طریق بیوتروریسم دچار ترور شده باشند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطر نشان کرد: خطر بیوتروریسم جدی است و علیه ما اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است که از جمله حوزه های نفوذ بیوتروریسم مواد غذایی ، پوشاک ، نفت و ژنتیک است، لذا ما باید با این پدیده آشنا باشیم و راههای نفوذ آن را به صورت پدافندی ببندیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خود بزرگ بيني هم گرفتاريست!!!!؟؟؟

    • ترسو

      واقعا منتظرِ اثباتش بودين ؟!؟ توهمم حدي داره !!!!!!!!!!!!

    • احمدی

      هیچیزی معلوم نیست

    • اواره بیچاره

      نوباوه میخواد خودش را مطرح کند و ریا میکند. واقعا جای شرم هست.

    • علی رجایی

      اولابقول خوداقایان مسله بیوتروریسم یک جریانی نیست که یک یاچندنفرانسان عادی درباره ان اظهار نظرکنندنیازبه استادان ومتخصصین درحد دکترین بیوتروریسم وپروفسورهای کارکشته که معلومات کافی دراینزمینه داشته باشنداگرچنانچه بطورکلی چنین جمله ای وجودخارجی داشته باشدتجزیه وتحلیل شودبااظهارنظری که اقایان کرده اندکه ازطریق مواد غذایی یالباس وغیره باشدجای سوال داردکه ایالباس یاغذای مخصوصی به اقای نوباوه و....داده اندیامگراینکه ایشان بخواهندخودرامطرح کنندکه جای تاسف است که یکنفریک چنین مسله ای مطرح کندکه بین همه ملت توهم ایجادکندکه بهتراست مسولین بااینگونه مسایل برخوردجدی کنندواجازه ندهندهرکسی برای شناخت خودش از اینگونه توهمات سواستفاده کندمادرمملکت جانبازان عزیزبیشماری داریم که مدت سی سال است بابدترین وضعیت شیمیایی شدن درجبهه ها دست وپنجه نرم میکنندوهیچوقت حاضرنشده ونمیشوندبرای مطرح کردن خودشان ازچنین کلماتی استفاده کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج