جاباما
۳۹۷۷۱۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پیروانی: پرسپولیسی‌ها خیلی مغرور بودند

سرمربی پیشین تیم فجرسپاسی گفت: زمانی تیم من در ورزشگاه آزادی با تفنگ بادی به جنگ ژ ۳ آمد و بازی را باخت اما قشقایی با تفنگ بادی برنده شد.

خبرگزاری تسنیم: غلامحسین پیروانی در مورد برتری تیم قشقایی شیراز مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: من در ورزشگاه حضور داشتم و این بازی را با دقت تماشا کردم و اعتقادم این است که تیم قشقایی با یک بازی برتر موفق به شکست پرسپولیس شد و از هر لحاظ مستحق این برد بود.

وی افزود: بازیکنان قشقایی در همه خطو زمین پرتعداد بودند و در موقع دفاع کردن نیز به خوبی جمع می‌شدند. حمایت از یار خودی و پوشش به موقع در این تیم خیلی عالی اجرا شد و اگر قشقایی در این بازی پیروز شد مزد برتری خود را گرفت در حالی که پرسپولیس با غرور وارد زمین شد و نتیجه آن را دید. در بین پرسپولیسی‌ها فقط تا حدی محسن مسلمان خوب بازی کرد و بقیه در حد‌واندازه خودشان نبودند.

سرمربی پیشین فجرسپاسی با بیان اینکه امکانات و دستمزد بازیکنان دو تیم قابل مقایسه بایکدیگر نیست، تصریح کرد: زمانی تیم من در ورزشگاه آزادی ۵ گل از پرسپولیس پرستاره دریافت کرد و آن موقع گفتم ما با تفنگ بادی به جنگ اسلحه ژ ۳ آمدیم و باختیم. هر چند چند سال بعد با همان بازیکنان سرباز پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی با ۴ گل شکست دادیم و انتقام گرفتیم. در حال حاضر هم تیم قشقایی با تفنگ بادی به جنگ ژ ۳ آمد و بازی را برد. فکر کنم دستمزد یکی از بازیکنان پرسپولیس به اندازه کل قرارداد بازیکنان قشقایی باشد.

پیروانی افزود: در فوتبال نام‌ها بازی نمی‌کنند و بازیکنان پرسپولیس نباید فکر می‌کردند در این بازی از پیش برنده هستند. آنها با غرور به زمین آمدند اما فهمیدند که نباید هرگز حریفی را دست کم گرفت. یک پوست خربزه می‌تواند شمار به هوا برده و به زمین بزند.

وی با بیان اینکه مربیان پرسپولیس نباید با مطرح کردن موضوع عدم حضور ملی‌پوشان در شیراز این بازی را واگذار کردند دنبال توجیه باشند، عنوان کرد: برانکو یک مربی حرفه‌ای است و خودش بهتر از هر فرد دیگری می‌داند که تیمش در این بازی فوتبالی باخت نه روی اتفاق، چه بسا اگر می‌پوشان پرسپولیس هم در این بازی حضور داشتند این اتفاق رخ می‌داد. تیم بزرگی مثل پرسپولیس وقتی در زمین مقابل تیم دسته دومی حاضر می‌شود از لحاظ روحی و روانی دو بر صفر جلو است. پرسپولیس در همه بازی‌هایش در حفظ توپ عالی عمل می‌کند اما در بازی با قشقایی بازیکنان این تیم ۵ پاس هم به یکدیگر ندادند. چه بسا اگر درخشش دروازه‌بان پرسپولیس در چند صحنه از بازی نبود پرسپولیس ۲،۳ گل دیگر هم دریافت می‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قشقایی

      برید یقه ... بگیرید که رفته از کرواسی از نانوایی بازیکن اورده چپونده بهتون اینم نتیجه ش قش قش قش قشقایی ههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج