جاباما
۳۹۷۷۱۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خواننده پاپ در تدارک اجرای نمایش

کامران رسول‌زاده خواننده پاپ که مدتی است کمتر در فضای رسانه ای حضور دارد، از ورود به پیش تولید یک اثر نمایشی موسیقایی با حضور بازیگران سرشناس خبر داد.

خبرگزاری مهر: کامران رسول‌زاده خواننده پاپ که مدتی است کمتر در فضای رسانه ای حضور دارد، از ورود به پیش تولید یک اثر نمایشی موسیقایی با حضور بازیگران سرشناس خبر داد.
کامران رسول‌زاده خواننده، آهنگساز و ترانه سرا در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های خود بیان کرد: برنامه های زیادی برای تولید آلبوم دارم که یکی از مهم ترین آنها که با جدیت مشغول آن هستم اجرای یک اثر موسیقایی نمایشی است که نمایشنامه آن را خودم نوشته ام.

وی ادامه داد: این پروژه به دلیل حجم سنگینی که به لحاظ پیش‌تولید دارد نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و صرف بودجه‌ای است که باید برای تامین آن پیش بینی های لازم صورت بگیرد. با توجه به حضور تعدادی از بازیگران سرشناس کشورمان در این پروژه و اینکه هنوز با آنها به توافق نهایی نرسیدیم بنابراین نمی‌توانیم بدون برنامه و نهایی شدن همه این موارد برای اجرای آن اقدام کنیم. البته روند دریافت مجوزهای لازم برای اجرای این پروژه در حال انجام است و ما حتی با سالن اجرا نیز قراردادهای اولیه را امضا کردیم اما فعلا در مرحله پیش‌تولید هستیم و تاریخ دقیقی برای شروع کار نمی توان اعلام کرد.

رسول‌زاده که تابستان سال گذشته با مورات ککیلی خواننده ترکیه ای کنسرت مشترکی را در مرکز کنگره خلیج استانبول برگزار کرده بود، با اشاره به فعالیت های دیگر خود در عرصه موسیقی توضیح داد: طی ماه های اخیر عمده فعالیت هایم را متمرکز بر حوزه شعر و ترانه سرایی کردم و به زودی آثار جدیدی هم در زمینه شعر و هم در زمینه ترانه منتشر خواهد شد. ضمن اینکه در این مدت از ساخت آهنگ های جدید نیز غافل نبودم و امیدوارم فضا به گونه ای باشد که بتوانم با مخاطبان دیداری تازه کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج