۳۹۷۷۲۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ناکامی دیگری برای آیفون ۷

روز گذشته خواندید که یک واحد آیفون ۷ نیز به سرنوشت گلکسی نوت ۷ دچار شده و خریدار دستگاه، زمانی که موبایل خود را تحویل گرفته، آن را منفجر شده یافته است. در واقع او نه تلفن را در دست گرفته و نه آن را روشن کرده، بلکه آیفون ۷ در جعبه اش منفجر شده.

وب سایت دیجیاتو - محسن وفانژاد: روز گذشته خواندید که یک واحد آیفون ۷ نیز به سرنوشت گلکسی نوت ۷ دچار شده و خریدار دستگاه، زمانی که موبایل خود را تحویل گرفته، آن را منفجر شده یافته است. در واقع او نه تلفن را در دست گرفته و نه آن را روشن کرده، بلکه آیفون ۷ در جعبه اش منفجر شده.

حالا اما از گوشه ای دیگر خبر می رسد که حادثه تکرار شده است، البته این بار بسیار خفیف تر. تصویر فوق، یک آیفون ۷ پلاس است که خریدار پس از باز کردن جعبه دستگاه متوجه شده باتری آن دچار مشکل شده. خوشبختانه باتری به مرز انفجار نرسیده و صرفا متورم شده، به طوری که نمایشگر را از جای خود خارج کرده و بدنه پشتی را به عقب رانده است.

آیفون قبلی اما به وضوح منفجر شده و بخشی از جعبه دستگاه را سوزانده بود که همین مسئله سبب شد اپل هم در کنار سامسونگ قرار بگیرد. اما این دومین گزارش از آیفون های معیوب اپل است و طبیعتا می توان گفت که ابعاد این اتفاق قابل قیاس با مشکل باتری های مشکل ساز سامسونگ نیست.

ناکامی دیگری برای آیفون 7

همانطور که کالبدشکافی ها نشان داده است، جدا کردن نمایشگر آیفون های جدید کار چندان ساده ای نیست و حتی در برخی تست های سقوط، نمایشگر مقاومت بالایی از خود نشان داده است ولی اگر یک نیروی داخلی، فشاری به بیرون وارد کند، نمایشگر شانسی برای مقاومت ندارد.

بنابراین در این مورد چه اتفاقی افتاده؟ کسی چیزی نمی داند ولی این احتمال می رود که در مسیر میان تولید تا ارسال، ضربه ای به دستگاه وارد شده و باتری معیوب را برانگیخته کرده است. با توجه به اتفاقات یک ماه اخیر، اپل قطعا این مسئله را سریعا مورد بررسی قرار خواهد داد و جزئیات بیشتری از آن خواهیم شنید. ناکامی گلکسی نوت ۷ و شکست سامسونگ هنوز هم پس از یک ماه سرتیتر خبرها است و اضافه شدن اپل به این روند، قطعا باب میل مدیران کوپرتینویی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عدد ٧ انگار واسشون نحس بوده!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج