۳۹۷۸۱۶
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

شبکه ۴G پلاس ایرانسل رونمایی شد

علیرضا قلمبر دزفولی، مدیر عامل ایرانسل، از تعداد بیش از ۴۷ میلیون مشترک در نسل دوم، ۱۸.۶ میلیون مشترک و ۷۴۲۶ نود در نسل سوم، و ۵۶۶۸ نود و ۲.۶ میلیون مشترک در نسل چهارم خبر داد.

تسنیم: شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از پروژه شبکه ۴G پلاس خود رونمایی کرد. علیرضا قلمبر دزفولی، مدیر عامل ایرانسل، از تعداد بیش از ۴۷ میلیون مشترک در نسل دوم، ۱۸.۶ میلیون مشترک و ۷۴۲۶ نود در نسل سوم، و ۵۶۶۸ نود و ۲.۶ میلیون مشترک در نسل چهارم خبر داد.
شبکه 4G پلاس ایرانسل رونمایی شد

مدیر عامل اپراتور دوم با اشاره به ورود ۱۴۰۶ نود در زمینه نسل چهارم ثابت به بازار، گفت: در حال حاضر ۴۹ شهر تحت پوشش TD-LTE است.

دزفولی تصریح کرد: روزانه ۱۲۰۰ ترابایت مصرف دیتا داریم و رشد سرانه دیتای مشترکان ما ۱۰ برابر شده است. رشد ترافیک دیتای روزانه هم ۲۴ برابر شده که هیچ جای دنیا سابقه ندارد.

به گفته وی، ایرانسل دارای ۵.۴ میلیون گوشی نسل چهارم، ۲۷.۵ میلیون گوشی هوشمند و ۲۷ میلیون مشترک دیتا می‌باشد و ضریب نفوذ گوشی‌های هوشمند در شبکه ایرانسل ۶۷ درصد است.

مدیر عامل ایرانسل با تاکید براینکه این اپراتور بیشترین سهم ترافیک کشور را دارد، گفت: ترافیک شبکه دیتای ما از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ حدود ۲۵ برابر رشد داشته در حالیکه رشد مصرف دیتا در دنیا دو برابر بوده است. ابزار تست سرعت اوکلا نشان می‌دهد بیشترین سرعت دانلود را در میان سایر اپراتورها ایرانسل دارد.

دزفولی با اشاره به مذاکرات با ۲۲ دریافت کننده موافقت اصولی اپراتور مجازی خاظرنشان کرد: بیش از ۶۰ جلسه در این زمینه داشتیم و کار را با هشت متقاضی جهت مذاکرات قراردادی پیش می‌بریم.

وی ادامه داد: ۶.۳ میلیارد دلار کل سرمایه گذاری‌های ما طی این ۱۰ سال بوده است و کل سرمایه گذاری‌های خارجی ما طی این سال‌ها حدود ۲ میلیارد دلار بوده است.

ایرانسل همچنین شبکه نسل چهارم ثابت و سایت ۳G/۴G شلمچه را نیز افتتاح کرد که مجموع سایت‌های این اپراتور را به ۱۴۵۰۰ رسانید.

تست شبکه نسل ۴.۵ این اپراتور هم با سرعت دانلود ۱۲۲۰Mbps و آپلود ۶۵.۹۶Mbps در حضور وزیر ارتباطات انجام شد که روی سه کریر (Carrier) نسل چهارم و دو کریر ۱۸۰۰Mbps صورت گرفت.

مدیر عامل اپراتور دوم درباره خدمات ارائه شده به زوار اربعین حسینی نیز گفت: ظرف دو سال گذشته مصرف دیتا ۴۰۰ برابر و مکالمات ۱۰ برابر شده است. از سویی دیگر شاهد رشد چهار برابری تعداد مشترکان ایرانسلی در این بازه زمانی بوده‌ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      خب به چه درد میخوره اینترنتش همش قطع ووصل میشه

    • شهناز

      اینقدر قیمت اینترنت گرونه که آدم میترسه داده های تلفنشو روشن کنه
      مبارک پولدارا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج