جاباما
۳۹۷۸۷۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

رونمایی از «خاتون» بدون حضور خواننده اش

آلبوم «خاتون» که اثری ویژه برای ماه محرم است بدون حضور حجت اشرف زاده خواننده این آلبوم رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم: مراسم رونمایی آلبوم خاتون با صدای حجت اشرف‌زاده عصر امروز (شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵) در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.

این مراسم بدون حضور حجت اشرف زاده و با سخنرانی عباس محمدی سرپرست مرکز موسیقی حوزه هنری آغاز شد. محمدی در آغاز صحبت‌هایش گفت: آلبوم خاتون دومین آلبوم عاشورایی مرکز موسیقی حوزه هنری از سال ۹۴ تاکنون است، که با تکریم مداحان اهل بیت رونمایی می‌شود. سال قبل در همین جا آلبوم خونین دلان را رونمایی کردیم و امیدواریم همین روند در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد و آلبوم‌های بعدی را در سال‌های آینده رونمایی کنیم.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام فتحی مدیر موسسه فرهنگی هنری هلال در صحبت‌هایی گفت: آلبوم خاتون ثمره تلاش ۲ ساله تعدادی زیادی از هنرمندان است. موسسه هلال چندین سال پیش به توسعه مقام معظم رهبری و برای اصلاح ادبیات آئینی تشکیل شد و اکنون به مشاوری امین و کارشناس در تولید آثار آئینی تبدیل شده است.
رونمایی از «خاتون» بدون حضور خواننده اش

وی تاکید کرد: مهمترین نگرانی در حوزه‌ هنرهای آئینی هجوم فرهنگ بیگانه به اصالت‌های این حوزه است که محتوا را فدای قالب می‌کند و در ترکیب قالب و محتوا فضای قبار آلود ایجاد شده است که گاه سبب دل‌شکستگی خادمان اهل بیت می‌شود. در این باره لازم است کارهای اساسی انجام شود تا پیرایه‌زدایی و اصلاح متون انجام و تولیدات مناسبی عرضه شود.

پخش کلیپی از صحبت‌های سید محمد سادات اخوی شاعر آلبوم خاتون و صحبت‌های محسن جلیلی آهنگ‌ساز این آلبوم بخش دیگری از این مراسم بود.

فاضل نظری، معاون هنری حوزه هنری دیگر سخنران این مراسم بود که در صحبت‌هایی گفت: امیدواریم همکاری حوزه هنری و موسسه فرهنگی هنری هلال آغازی باشد برای پرداختن تخصصی و گسترده به حوزه‌های آئینی. خدا را شکر می‌کنیم که این اثر با صدای حجت اشرف‌زاده منتشر شده چرا که سال گذشته ما آلبوم «ماه و ماهی» را با صدای ایشان منتشر کردیم.

نظری تاکید کرد: پرداختن به موضوع محرم و امام حسین(ع) وقتی می‌خواهد که نصیب هر کسی نمی‌شود.

شاید مهمترین نکته این مراسم عدم حضور حجت اشرف‌‌زاده خواننده اثر خاتون بود. مجری این برنامه با اعلام عدم حضور حجت اشرف‌زاده متنی را خواند که به گفته وی پیام عذرخواهی حجت‌ اشرف‌زاده بود.

در پایان این مراسم با حضور پیرغلامان و مسئولان حاضر در سالن آلبوم خاتون که اثری ویژه برای محرم است رونمایی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی فاضلی نسب

      جناب حجت اشرف زاده همشهری عزیزم افتخار ایران ،مخصوصا شهرمان نیشابور هستی .درود بر شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج