۳۹۷۹۰۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خواهرخواندگی دانشگاه اصفهان و دانشگاه سئول

در سفر وزیر علوم ایران و هیئت همراه به کره جنوبی، دانشگاه اصفهان و دانشگاه سئول با یکدیگر پیمان خواهرخواندگی امضا کردند.

خبرآنلاین: در سفر وزیر علوم ایران و هیئت همراه به کره جنوبی، دانشگاه اصفهان و دانشگاه سئول با یکدیگر پیمان خواهرخواندگی امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم؛ با امضای این تفاهم نامه، فعالیت‌های مشترک این دو مرکز علمی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، تحقیقات، تبادل استاد و دانشجو از این پس شتاب و رشد بیشتری به خود می‌گیرد.

در مراسم امضای این یادداشت تفاهم که به امضای دکتر هوشنگ طالبی رئیس دانشگاه اصفهان و سونگ نوک این رئیس دانشگاه سئول رسید، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکترحسن طاهریان سفیر ایران در کره جنوبی، دکترحسین سالار آملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و دکتریوسف حجت رایزن علمی وزارت علوم در شرق آسیا نیز حضور داشتند.

بر اساس این تفاهمنامه دو مرکز دانشگاهی توافق کردند که همکاری‌های خود را در زمینه تبادل دانشجو و استاد افزایش دهند و نسبت به برگزاری کنفرانس‌ها، همایش‌ها و نیز انجام طرح‌های تحقیقاتی مشترک مبادرت ورزند.

اعطای بورسیه تحصیلی، ایجاد کرسی زبان و ادبیات در دانشگاه‌های یکدیگر، ایجاد فرصت‌های مطالعاتی، برگزاری نمایشگاه‌های مشترک علمی، تحقیقاتی و فناوری، از دیگر موارد مورد تاکید طرفین در توافقنامه یاد شده است.

همچنین پس از امضای این یادداشت تفاهم، دو طرف دیدگاه‌های خود را در خصوص چگونگی گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی بویژه در زمینه تحقیقاتی اعلام کردند و با تاکید بر تقویت هر چه بیشتر تعاملات فی مابین، خواستار تبادل تجربیات دو کشور در خصوص طرح‌های پژوهشی و فناوری شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج