۳۹۷۹۱۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تساوی ایران و پرتغال در پایان وقت قانونی

تیم ملی فوتسال ایران در دیدار رده‌بندی هشتمین دوره جام جهانی مقابل پرتغال به تساوی رسید.

خبرگزاری فارس: دیدار رده‌بندی هشتمین دوره جام جهانی فوتسال عصر امروز (شنبه) از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه کولیسئو الپئوبلو بین تیم‌های ملی ایران و پرتغال آغاز شد.

شاگردان ناظم‌الشریعه در پایان وقت قانونی به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

گل‌ها: کاردینال ۲۰.۲۹ و ۲۰.۴۸ برای پرتغال و افشین کاظمی ۲۶ و مهدی جاوید ۳۶ برای ایران

ایران در این دیدار محمد کشاورز کاپیتان خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. این آخرین حضور کشاورز در بازی‌های ملی است.

نیمه اول:

تیم ایران با ترکیب علیرضا صمیمی، احمد اسماعیل‌پور، اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی و مهدی جاوید وارد زمین مسابقه شد. در دقایق ابتدایی بازی این بازیکنان پرتغال بودند که روی دروازه ایران فشار می‌آوردند اما واکنش‌های صمیمی مانع از باز شدن دروزاه ایران شد اما پس از گذشت چند دقیقه شاگردان ناظم‌الشریعه چندین موقعیت خطرناک روی دروازه پرتغال خلق کردند که با واکنش دروازه‌بان حریف روبرو شد.

نیمه دوم:

در نیمه دوم ایران با ترکیب علیرضا صمیمی، مهدی جاوید، حمید احمدی، مهران عالیقدر و علی‌صغر حسن‌زاده وارد میدان شد. پرتغال در نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در 45 ثانیه توسط کاردینال 2 گل وارد دروازه ایران کند. غافلگیری بازیکنان ایران باعث شد که ناظم‌الشریعه وقت استراحت بگیرد تا بازیکنان به خودشان بیایند. یک دقیقه بعد فرهاد توکلی در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته بود که پاسی به حسن‌زاده داد تا دروازه خالی پرتغال مقابل این بازیکن قرار بگیرد. ضربه حسن‌زاه پس از برخورد با بدن کاردینال به بیرون رفت. بازیکنان ایران معتقد به خطای هند بودند اما داور مسابقه به این مسئله اعتقادی نداشت.

در دقیقه ۱۶ بازی پس از اینکه طیبی فرصتی را از دست داد محمدرضا سنگ‌سفیدی روی بی‌تجربگی برخوردی با بازیکن پرتغال داشت که این مسئله با اعتراض بازیکنان حریف روبرو شد و درگیری بین بازیکنان به وجود آمد. داور ایتالیایی بازی پس از این درگیری میگل از پرتغال و سنگ‌سفیدی از ایران را از زمین مسابقه اخراج کرد. پس از این دو تیم با ۴ بازیکن مسابقه را ادامه دادند. در این وضعیت افشین کاظمی در دقیقه ۲۶ یکی از گل‌های ایران را جبران کرد.

در حالیکه 8 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود پرتغال 5 خطای شد و در حالیکه 4 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود بازیکن حریف مرتکب خطای هندی شد که مهدی جاوید توانست دروازه حریف را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. پس از گل بازیکنان در آغوش محمد کشاورز کاپیتان مصدوم تیم قرار گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید همتی

      بچه ها واقعا خسته نباشید
      عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج