جاباما
۳۹۸۰۷۷
۵۳۸۶
۵۳۸۶
پ

بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶

نمایشگاه ماشین پاریس ۲۰۱۶ به طوررسمی آغاز به کار کرد و ما در سالن های مختلف این نمایشگاه به دنبال بهترین مدل های جدید برندهای معروف دنیای خودرو بودیم تا آنها را برای شما معرفی کنیم.

برترین ها: نمایشگاه ماشین پاریس ۲۰۱۶ به طور رسمی آغاز به کار کرد و ما در سالن های مختلف این نمایشگاه به دنبال بهترین مدل های جدید برندهای معروف دنیای خودرو بودیم تا آنها را برای شما معرفی کنیم. لیستی که در زیر آورده شده بدون هیچ اولویت و ترتیب خاصی شما را با این خودروها آشنا می کند:
مرسدس بنز

کانسپت مایباخ ۶ ویژن،این ماشین دقیقا همان چیزی است که بسیاری از علاقه مندان به خودرو به خاطر آن به نمایشگاه امسال آمده اند. یک خودروی واقعا رویایی که از دیدنش به شدت هیجان زده خواهید شد. طول این ماشین از یک تختخواب استاندارد بیشتر است و ارتفاع چرخ ها از اندازه یک سگ بیشتر است.

شاید باورتان نشود که این مایباخ که توجه همه را به خود جلب کرده در واقع شبیه یکی از طراحی های هیوندای دهه هشتاد میلادی است اما تولد دوباره مایباخ کمی موفق تر از نمونه قبلی است.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016

کانسپت مایباخ ستاره بی چون و چرای نمایشگاه امسال پاریس است. چرخهای این ماشین از موتور برقی این خودرو قدرت می گیرند که مایباخ را قادر می سازد تنها با یکبار شارژ مسافت 200 مایل را طی کند.

مرسدس از فرصت استفاده کرده و از نمایشگاه پاریس برای نمایش نسل جدید کانسپتهای EQ خود استفاده کرده است. یک SUV برقی که از منظر طراحی در قیاس با نمونه مشابه فولکس واگن کوچکتر است اما از نظر مفهومی مشابه هم هستند.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016
کانسپت EQ مرسدس یک SUV برقی است که در سال ۲۰۱۹ به فروش می رسد.

کانسپت EQ یک SUVاست که 400 اسب بخار قدرت دارد و در هر محور خود از یک موتور برقی بهره می برد که این ماشین را به یک ماشین پرقدرت تبدیل می کند.مراحل تولید انبوه این خودرو قرار است تا سال 2019 به پایان برسد که در رقیبی برای تسلا X نیز محسوب می شود البته کانسپت مرسدس ارزانتر از نمونه تسلا خواهد بود.
یکی از موارد جالبی که درباره این ماشین گفته می شود این است که تنها با یکبار شارژ قادر است تا 300 مایل را طی کند.درست مانند کانسپت ID فولکس واگن، EQ هم یک ماشین نمایشی نیست بلکه نسل جدیدی از محصولات شرکت در حوزه برقی است.شرکت مرسدس اعلام کرده است که قصد دارد تا سال 2025 نزدیک 10 ماشین تماماً برقی بسازد که 25 درصد فروش کل شرکت را تشکیل می دهد.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016

در غرفه مرسدس همچنین با مدل های کلاس E All Terrain مواجه می شویم که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.این ماشین های زیبا که هر چهار چرخ آن از موتور نیرو میگیرند یک SUV زنانه به شمار می روند که سیستم تعلیق آن نسبت به مدل های قبلی کمی تقویت شده است. به طوری که این ماشین ها هر چه سرنشینان بیشتری را در خود جای دهند سواری با آنها لذتبخش تر است و در کناره ها و کنج های جاده ها مشکل کمتری برای کنترل آنها خواهید داشت و در نهایت نسبت به مدل های قبلی مصرف سوخت کمتری نیز دارند.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016

در هر صورت در جایی که ولوو،آئودی،اسکودا و فولکس واگن در سالیان گذشته تختخواب در خودروی خود تعبیه کرده اند، اکنون مرسدس بنز با All Terrain خود که بهار آینده وارد بازار می شود، هنرنمایی می کند. در نهایت امکانات استانداردی که در این خودرو به کاررفته شامل 4matic تمام چرخ ها، امکان افزایش ارتفاع و فاصله از زمین است که با افرونه های جالبی در طراحی ظاهری ماشین مثل سپر زیبا، جلو پنجره جذاب، بدنه زیبا تکمیل می شود.

لندرور دیسکاوری

مدل دیسکاوری لندرور یکی از مهمترین ماشین های رونمایی شده در نمایشگاه امسال پاریس است. این مدل از مدل پیشین خود بزرگتر اما با عرض کمتر است. در این ماشین شاهد ۳۸ میلی متر فاصله اضافه بین دو محور هستیم و ارتفاع کلی ماشین نیز کمی پایینتر آمده است.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016
لندرور دیسکاوری قیمتی حدود ۴۳۴۹۵ یورو خواهد داشت.
با توجه به سیستم توزیع وزن که بر مبنای معماری شاسی بدنه بنا شده است، این ماشین نسبت به مدل قبلی لندرور توان بیشتری دارد و توانایی حمل 350 کیلوگرم را دارد که این بدان معناست که لندرور دیسکاوری با موتور دیزلی 2 لیتری خود در مجموع سبک ترین مدل لندرور شناخته می شود چرا که وزنی معادل 480 کیلوگرم دارد.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016

این ماشین یک مدل با هفت سرنشین است که تکنولوژی های بسیاری در آن به کار رفته است که در قسمت های بعدی به طور مفصل در مورد آپشن های این خودرو بحث خواهد شد . لازم به ذکر است که قیمت پایه برای این ماشین 43495 یورور است.

نیسان

مدل میکرای نیسان با کاهش محبوبیت مواجه شده است به طوری که از صدر لیست بهترین ماشینهای جهان به قعر آن سقوط کرده است. در نتیجه مدل جدید نیسان باید خیلی خوب باشد. اگر بخواهیم طراحی این مدل از میکرا را با مدل های قبلی نیسان مقایسه کنی، شروع خوبی برای تولد مجدد نیسان محسوب می شود. در این مدل طراحی تیزتر و لبه دار تری برای ماشین در نظر گرفته شده است و عرض ماشین نیز با مدل های قبلی تفاوت دارد و این مدل از نیسان عریض تر و بزرگتر به نظر می رسد.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016
میکرای جدید نیسان در سال ۲۰۱۷ به فروش خواهد رسید.
همانطورکه همکاری مشترک نیسان و رنومنجر به تولید SUV هیا قشقایی و کجار شده است، میکرای جدید نیسان نیز بخشی از امکانات سخت افزاری خود را با مدل بعدی کلیو به اشتراک خواهد گذاشت.

میکرا در همان خط تولیدی ساخته خواهد شد که نسل بعدی رنو کلیو در ان تولید می شود.

موتور این ماشین یا یک موتور سه سیلندر بنزینی است یا یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری دیزلی رنو خواهد بود. با این مشخصات شما می توانید میکرا را در زمره بهترینها در کلاس خودش قرار دهید.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016

با توجه به نزدیک شدن به زمان عرضه این ماشین به بازار، نیسان باید در مراحل ساخت ان عجله کند چرا که زمان زیادی تا اوایل سال آینده باقی نمانده است.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016

فراری

دقیقا دو سال از زمانی که سرجیو مارکیونه حکم به برکناری لوکا دی مونتزلومو داد، می گذرد. مسئولین بلند پایه فیات کرایسلر از عملکرد فراری چندان راضی نبودند و به همین خاطر رای به برکناری لوکا دادند و کنفرانس خبری نمایشگاه پاریس 2014 آخرین باری بود که لوکا را در سمتی به عنوان سرپرست بخش فراری می دیدیم.

ماشینی که سرجیو مارکیونه با خود به نمایشگاه پاریس اورده بود در واقع همان مدلی بود که در هفتادمین سالگرد تاسیس شرکت از ان رونمایی کرده بودند.این ماشین یک نسخه آپرتا از laFerrari بود که یه سوپرماشین هیبریدی/ برقی محسوب می شود.

لوسو T از یک موتور هشت سیلندر 3.9 لیتری با قدرتی معادل 602 اسب بخار و گشتاور 560 پوند/فوت بهره می برد.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016

نکته ای که باید در مورد این ماشین اضافه کنیم این است که این ماشین از لحاظ سخت افزاری در مقابل مدل V12 کم می آورد و 80 کیلوگرم سبک تر از آن است.

با این تفاسیر،V۱۲ همچنان سریعترین پرچمدار فراری باقی می ماند و انتظار می رود نسخه V۸ با قیمتی نزدیک ۲۳۰۰۰۰ یورو به بازار عرضه شود. این مدل از فراری ۴ سرنشین را در خود جای میدهد و قادر است ظرف ۳.۵ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۲۰۰ مایل بر ساعت است.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016

رنو

رنو میهمانان خود را به سالن آکادمی هنرهای دوبوکس دعوت می کند و به آنها یک عینک واقعیت مجازی اوکلوس هدیه می دهد تا به طور ویژه ای محصولات خود را به آنها نشان دهد. در ابتدای نمایش رییس کمپانی رنو آقای لورن ون در آکر به معرفی نسل بعدی طراحی ماشین ها می پردازد و سپس به معرفی خودروی جدید ترزور رنو می پردازد.

ترزور یکی از کانسپتهای اسپورت پر سرعت فرانسوی است که رنو با آن در نمایشگاه امسال پاریس شرکت کرده است.این مدل از رنو بخشی از یک پروژه عمومی خودروساز فرانسوی است که خرید این خودرو را برای عموم مردم امکان پذیر می کند.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016

با نگاه در واقعیت مجازی و تور ویژه این ماشین، به این نتیجه میرسیم که این مدل از رنو بسیار شبیه سفینه های فضایی فیلم جنگ ستارگان است.

درهای ماشین رو به بالا باز می شوند و از یک کابین راننده رویایی بهره می برد و موتورهای برقی به کار رفته در این ماشین تحت تاثیر پیشرفت های اخیر رنو در طراحی موتور ماشینهای مسابقه ای فرمول E است.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016

ماشین دیگری که رنو با آن در نمایشگاه شرکت کرده است Zoe است. ارتقای خوبی در باتری این مدل از رنو دیده می شود به طوری که با هر بار شارژ ۲۴۸ مایل مسافت را طی می کند. این خودروی برقی در سال آینده به بازار عرضه می شود.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016

Zoe با توجه به آپشنهایی که دارد، احتمالا بهترین و مفیدترین ماشین برقی موجود در بازار به شمار می رود؛ از این گذشته قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. دوبرابر کردن مسافتی که راننده طی می کند این ماشین را برای هر راننده ای جذاب می کند. اما نکته ای که در مورد این ماشین وجود دارد این است که ۲۵۰۰ یورو بیشتر از خریداران اروپایی اخذ می شود.

مسئولین Zoe اعلام کردند که قصد دارند یک کارت شارژ تهیه کنند تا این ماشین قادر باشد از طریق آن در هر ایستگاه شارژی به سادگی باتری های خود را شارژ کند.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016

کانسپت ID فولکس واگن

لقب اولین خودرویی که باتری های ماشین را در کف خودرو قرار داده است شاید بهترین عنوان برای توصیف کانسپت ID فولکس واگن نباشد. چرا که ممکن است تسلا یا مرسدس قبلا اینکار را انجام داده باشند.در هر صورت فولکس واگن نیز این کار را انجام داده است.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016

کانسپت ID فولکس واگن می تواند ۳۷۱ مایل را با یکبار شارژ موتور برقی ۲۵ کیلوواتی خود طی کند. این ماشین از ۵ در و چهار صندلی تشکیل شده که آن را به ماشینی فراتر از یک ماشین بیرون شهری تبدیل کرده است.

مسئولین این شرکت اعلام کرده اند با این ماشین قصد دارند تسلا و اپل و دیگر خودروسازان در حوزه خودروسازی برقی را به چالش بکشند. این ماشین از بیرون در اندازه های مدل های گلف و از درون شبیه مدلهای پاسات است. سیستم واقعیت افزوده تمامی عملکرد این ماشین را کنترل می کند و هیچ سوییچ و هیچ صفحه یا اهرمی در این ماشین نمی بینید.قیمت آن نزدیک قیمت گلف است و تا سال 2020 به بازار عرضه می شود.

مهمترین بخش این ماشین باتری های آن است. چرا که آخرین تکنولوژی در زمینه باتری های لیتیوم-یونی در آن به کاررفته است و این چیزی است که در عمل در یک ماشین به کار برده شده است و نه در تحقیقات علمی و نظریه های تئوری . لازم به ذکر است موتور این ماشین 25 کیلوواتی است که آن را به حرکت در می آورد .
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016

هوندا

هوندا در سال 1998 در سالن لاویلا لومره پنجاهمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت و اکنون برای معرفی مدل های جدید خودروهای خود پس از سالها به پاریس برگشته است. با نگاهی به استندهای موجود در غرفه هوندا در می یابیم که نام مدل جدید این خودروساز Civic است. این ماشین در انگلستان تولید می شود و هوندا با اینکار بخشی از خط تولید خود را به قلب اروپا آورده است تا در فروش محصولات خود به اروپاییان از رقبا عقب نیفتد.

در قسمت پایینی این ماشین، هوندا بالاخره تصمیم گرفت تا به یک سیستم تعلیق جدید در قسمت جلوی ماشین، موسوم به مکفرسون استرات که عمدتاً در ماشین های آمریکایی استفاده می شود روی بیاورد.جست سیویک نیز پایین تر از بقیه ماشین ها است و این موضوع افراد را برای حمل سگ یا اشیایی که ارتفاع بلندی دارند دچار مشکل می کند.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016

دو مدل موتور مختلف ۱.۱ لیتری و ۱.۵ لیتری بنزینی و یک توربو دیزل ۱.۶ لیتری احتمالا در این ماشین به کار برده می شود. محصول نهایی یک ماشین ۵ در است که در مرکز سویندن شرکت ساخته خواهد شد و نسخه های تیپ R این ماشین نیز به طور اختصاصی برای صادرات به آمریکا در این مرکز تولید خواهند شد.

سیویک را احتمالا در بهار آینده در جاده ها خواهیم دید؛ از اینکه هوندا دکمه ساخت ماشین های اسپورت و ورزشی را فشرده است نیز خوشحال هستیم.

در مورد این ماشین هنوز قیمت خاصی اعلام نشده است چرا که امکانات دیگری قرار است به این خودرو اضافه شود و سیویک نیز به امکانات اختصاصی کمپانی هوندا یعنی رادار تشخیص ترمزهای اضطراری و سیستم حرکت در بین خطوط مجهز خواهد شد.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016

اسکودا کودیاک

این ماشین یک SUV هفت نفره استاندارد است که بر مبنای تکتولوژی شاسی MQB فولکس واگن ساخته شده است اما اگر قیمتی که برای آن اعلام شده است درست باشد، اسکودا می تواند به بازار لندرور دیسکاوری آسیب جدی وارد کند.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016

کودیاک قطعا از لندرور دیسکاوری کوچکتر است اما چه کسی به می تواند فضای زیاد موجود در صندلی های عقب این ماشین را نادیده بگیرد؟در آینده در مورد این ماشین یک گزارش اختصاصی خواهیم داشت، اما در نمایش کنفرانس خبری این شرکت از اسم یک داج قدیمی که برگرفته از نام یک شهر است استفاده کرد تا بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار دهد. kodiak نام یک شهر در آلاسکا است که به kodiaq تغییر پیدا کرده است.

جنرال موتورز

جنرال موتورز با قراردادن باتری های الکتریکی در شورلت بولت و اوپل امپرا در این نمایشگاه حضور یافته است. به نظر شما چند خودرو سازدر جهان این نکته را فراموش میکنند که باید برای رانندگان انگلیسی خودروهایی با صندلی راننده در سمت راست بسازند؟

مسئولین اجرایی جنرال موتورز ضمن پذیرش این موضوع، علت این مشکل را کمبود زمان در تولید بولت/امپرا و تبلیغات و بازاریابی زودتر از موعد آن عنوان کرد؛ در عین حال آنها قول دادند به زودی ماشینهایی با صندلی راننده در سمت راست نیز بسازند.
بهترین مدل های خودرو در نمایشگاه پاریس 2016

آنها به این نکته اشاره داشتند که در آینده به این نکته حتما توجه خواهند داشت اما در حال حاضر بازار ماشین های برقی بسیار کوچک است و به جای توجه به این مسائل می بایست به عملکرد و قیمت فوق العاده امپر E و بولت توجه شود که در کلاس خود منحصر به فرد محسوب می شوند و این قابلیت وجود دارد که همه معادلات این کلاس را بر هم بزنند.

در مورد تولید خودروهای هیبریدی شارژی نیز از مسئولین جنرال موتورز سوال کردیم که در پاسخ گفتند، در طی 12 تا 18 ماه آینده وسعت بازار در این حوزه را میسنجند و با توجه به سیاست های تشویقی اروپا در ساخت این نوع خودروها هرگز دوست ندارند این بازار را از دست دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج