۳۹۸۳۱۴
۱ نظر
۵۰۳۱
۱ نظر
۵۰۳۱
پ

بلوتوث آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس مشکل دارد

براساس چندین و چند گزارش به نظر می‌رسد برخی از آیفون‌های ۷ و آیفون‌های ۷ پلاس مشکل بلوتوث دارند. این مشکل در زمان اتصال گوشی به خودرو اتفاق می‌افتد.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت اپل جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را در مدل جدیدش آیفون ۷ حذف کرده است. حذف این بخش یکی از امکانات اتصالی در این گوشی را حذف کرده. حال به جای استفاده از جک یا باید از درگاه لایتنینگ بهره بگیرید یا از تبدیل‌هایی استفاده کنید که می‌توانند کاری کنند درگاه لایتنینگ برای هدفون‌های دیگر هم قابل استفاده شوند. اما یکی دیگر از شیوه‌های گوش دادن به موسیقی در آیفون‌ ۷ استفاده از بلوتوث است. با این حال به نظر می‌رسد اتصال بلوتوث خودش یکی از مشکلات آیفون ۷ است.
بلوتوث آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مشکل دارد

براساس چندین و چند گزارش به نظر می‌رسد برخی از آیفون‌های ۷ و آیفون‌های ۷ پلاس مشکل بلوتوث دارند. این مشکل در زمان اتصال گوشی به خودرو اتفاق می‌افتد. تا الان به نظر می‌رسد بیشتر کسانی که این مشکل را گزارش کرده‌اند صاحبان خودرو BMW باشند با این حال تعدادی از مشکلات هم مربوط به خودروهای هیوندای و کیا بوده است.

یکی از صاحبان آیفون ۷ پلاس گزارش کرده است گوشی‌اش با iOS ۱۰.۰.۲ بیش از چندثانیه در ماشین‌اش که یکBMW سری ۴ است موسیقی پخش نمی‌کند. او به بررسی این موضوع پرداخته و متوجه شده سایر صاحبان خودروهای BMW هم این مشکل را دارند.

شرکت BMW هم به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کرده متوجه نگرانی مشتریانش هست و در حال مذاکره با اپل و حل این مشکل است.

ظاهرا اپل پیش از این گفته بود با بروزرسانی جدید iOS چنین مشکلاتی وجود نخواهند داشت اما براساس آخرین اخبار این مشکل هنوز در نسخه بتای iOS ۱۰.۱ هم وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • fallah

      با سلام و اجترام
      بله متاسفانه بنده هم به تازگی گوشی آیفون ۷ پلاس خریداری کردم و همین مشکل بلوتوث رو دارم و هر کاری میکنم با بلوتوث خودروم گه BMW 740 LI مچ نمیشه و بعد از اتصال چند ثانیه بعد غیرفعال میشه. به خاطر این مشکل خودرو رو به نمایندگی بی ام دبلیو پرشیا خودرو بردم ولی متصدی که اونجا حضور داشت بهم گفت مشکل از گوشی شماست و دقیقا گفت گوشیتون رو عوض کنین درست میشه . من قبلا با گوشی آیفون ۵ اس این مشکل رو نداشتم . در کل گوشی آیفون ۷ پلاس با خودرو BMW سازگار نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج