۳۹۸۷۵۰
۱۳ نظر
۵۰۱۰
۱۳ نظر
۵۰۱۰
پ

شکایت از عروس در مرگ مرموز پسر

به‌دنبال مرگ مشکوک مرد جوان که از طبقه چهارم ساختمانی، سقوط کرده وجان باخته است، پدرش راهی دادسرای جنایی تهران شد و ازخواهرزاده اش- عروس- به اتهام قتل شکایت کرد.

روزنامه ایران: به‌دنبال مرگ مشکوک مرد جوان که از طبقه چهارم ساختمانی، سقوط کرده وجان باخته است، پدرش راهی دادسرای جنایی تهران شد و ازخواهرزاده اش- عروس- به اتهام قتل شکایت کرد.

پدر قربانی ماجرا مدعی است عروس اش، سناریوی جنایت را با همدستی مرد دیگری طراحی کرده و بعد هم متواری شده است.

ساعت ۷ شب ۲۹ شهریور امسال، مأموران کلانتری شهرری ازسقوط مرگبار مرد جوانی دریکی از شهرک‌ها باخبرشدند. سپس پرونده‌ای در دادسرای شهرری تشکیل و موضوع به خانواده متوفی اعلام شد. اما پدر یوسف زمانی که از مرگ پسرش با خبر شد، اعلام کرد پسرش به قتل رسیده و در این خصوص شکایت کرد.

به دنبال ادعای این مرد، پرونده برای تحقیقات به دادسرای جنایی تهران ارجاع شد. روز گذشته پدر یوسف به بازپرس «ایلخانی» از شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۲۷ گفت: عروسم عامل این قتل است و از زمانی هم که جنایت را مرتکب شده، فرار کرده است.وی گفت: حدود ۴ سال قبل به خواستگاری دختر خواهرم رفتم. سمیرا ۵۲ سال داشت و حدود ۱۴ سال از پسرم بزرگتر بود. اما من برای رضای خدا با این ازدواج موافقت کردم.

اما ازچندی قبل او سرناسازگاری گذاشته بود و می‌خواست پسرم ۲۰ میلیون تومانی که پس‌انداز کرده بود را به او بدهد. مدتی هم سر این موضوع باهم درگیر بودند تا اینکه روز حادثه پسرم وهمسرش به خانه‌ام آمدند که پس ازشنیدن ماجرا سعی کردم بین آنها صلح برقرار کنم.

حتی به عروسم گفتم این پول را بین خودتان تقسیم کنید که درظاهر هم قبول کرد. بعد خانه‌ام را ترک کردند، اما وقتی به خانه رفتند دوباره باهم درگیر شدند. ساعت ۷ شب هم پسرم کشته شد.حالا هم مطمئنم عروسم او را با همدستی فرد دیگری به پایین پرتاب کرده است. اگر هم قاتل نبود، چرا فرار کرده و حتی در مراسم تشییع جنازه وختم شوهرش هم شرکت نکرد!»

به‌دنبال شکایت پدر یوسف، بازپرس جنایی دستور تحقیق دراین باره ودستگیری همسرقربانی را صادرکرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سحر

      زن 52ساله عروسه؟؟؟،

    • خوزستان

      چه خبر ۵۲ سال خیلی اختلاف سنی داشتنه مردبی چاره آخرش هم کشتنش در این دنیا که خیری ندید خدا اون دنیا بهش بده یه صبر طاقتی به خانواده داغ دارش بده چقه مردم بدبختن بخاطر پول چه کارا نمی کنن .......

    • بیهمتا

      اگه واقعاحرف های پدرمقتول صحت داشته باشه خب معلومه ک همسرش قاتل هست مگه میشه دورازجون همسرت فوت کنه وبعدسرتشیح جنازه اش نری.جلل خالق چ چیزهاک نمیشنوی

    • بدون نام

      چرا این پدر زنی رو که 14 سال بزرگتر از پسرش بود برای پسرش گرفت رضای خدا در کجای همچین وصلتی میتونه باشه و حالا اگه این دو زن و شوهر بودن و پول هم پس انداز پسر این آقا بود چرا باید تقسیم میشد مگه هر دوشون همسر و شریک زندگی هم نبودن تقسیم کردن پول چی معنی میده یه چیزایی هست که گفته نشده بهر حال موضوع اینی نسیت که پیرمرد میگه

    • salar

      خیلی باحال بود
      عروس 52ساله
      چن سال میخواستن باهم زندگی کنن حالا؟
      به وقتش ازدواج کرده بود نوه نتیجه هم داشتا
      حاجی این دلسوزی نیستا این اخر
      ..........هست

    • نادیا

      رضای خدا یا رضایت جیب؟

    • بدون نام

      عروس به معنی همسر پسر خانواده اس منظور تازه عروسی شده نبوده
      چهار سال از عروسی پسر و عروس این پیر مرد گذشته بوده

    • nadi

      اگر برعکس بود و مرد 14 سال بزرگتر بود هیچکس اعتراضی نداشت این چه طرز فکریه ما داریم

    • عباس از نبرد

      بخاطر رضای خدا برای پسرت ی دختر 52 ساله گرفتی.!!!52 ساله به درد خودت میخوره وجدانان?

    • میرزا

      سلام، جناب کاربر محترم با نام خوزستان خسته نباشید، جهتی اطلاع شما بزرگوار و عزیز عرض کنم که ممکنه است عروس یکی نفری هفتادم سال داشته‌اند باشد!! 'مثلا اگر دختری هفتادم ساله داشت یا پسری هشتاد سال داشت برایت پدر و مادر فرزمد، پسر و دختر محسوب میشوند!!! و چنانکه دختر یا زنیم باز هفتاد سال داشته‌اند باید برایت پدرومادر شوهر آنها زن عروس محسوب میشوند!!! اصلاً و بطور کلی سن در فرزند بودن یا عروس بودن ملاکی نیست!!! و همچنان ممکن است یکی مرد یا زنی در هفده سالگی ممکن هستند پدر و یا مادری باشند!!! پس در نتیجه عروس یک مرد و یا عروس یکی زن احتمال حتی هفتاد وپنج ساله نیز ممکن است و به هیچ وجه بعید به نظر نمی رسد!!! خلاص وقت عزیزان راه گرفته قصد بنده اطلاع بیشتر دوست و خواننده محترمانه و عزیز بود، پاینده باشید

    • بدون نام

      من نمیخوام به شماها توهین کنم تا چند روز پیش همه به به و چه چه می گفتید، می گفتید که علف باید به دهن بزی شیرین باشه!!؟؟ حالا چی شده که همه از کوره در می روید و به عروس ناسزا میگویید!!! آخه چرا؟ مگه گناه کرده؟ انصاف تون را شکر!!! مگه همه دم از دوست داشتن نمی زدید؟ حالا چی شده؟ که نامربوط میگید! به جای مبارکباد و شادباش! بعد هم حتماً ادعا دارید که انسانهای خوی هستید! دو نفر پسر و دختر، چشم داشتن و دیدن همدیگر را و تصمیم به ازدواج گرفتن! کجای این کار اشکال داره؟! .... اون آقا با اون خانم بهترین اوقات خودرا تجربه میکنند، براشون دعا کنید تا خوشبخت بشن،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ههه بدون نام چرا داغ کردی اول خبر رو بخون بعد کامنت بذار کی با کی باید خوشبخت بشه

    • بدون نام

      ای مرد دیوانه برای چی از عروس همچون قرص ماهت شکایت میکنی؟ اگه با یکی دیگه همدست شده اون هم یک نامرد دیگر بوده دیگه، زور اون نامرد را نداری یقه عروس خوشگل را میگیری!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج