۳۹۸۹۴۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اطلاعاتی تازه از جدیدترین گوشی بلک بری

شرکت بلک‌بری هنوز به شکل رسمی گوشی DTEK۶۰ که یک گوشی رده‌بالای اندرویدی است را معرفی نکرده است اما تا آنجا که می‌دانیم دست کم یکی از خرده‌فروشان شروع به ثبت سفارش‌های پیش‌خرید این گوشی کرده است.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت بلک‌بری هنوز به شکل رسمی گوشی DTEK۶۰ که یک گوشی رده‌بالای اندرویدی است را معرفی نکرده است اما تا آنجا که می‌دانیم دست کم یکی از خرده‌فروشان شروع به ثبت سفارش‌های پیش‌خرید این گوشی کرده است.
اطلاعاتی تازه از جدیدترین گوشی بلک بری

این گوشی جدیدترین گوشی هوشمندی خواهد بود که شرکت بلک‌بری می‌سازد. قیمت گوشی هم براساس آنچه خرده‌فروشی پیش‌فروش‌کننده مشخص کرده ۵۳۵ دلار است.

خرده‌فروشی که به ثبت سفارش‌های پیش‌فروش این گوشی می‌پردازد برخی از مشخصات جدیدترین گوشی شرکت بلک‌بری را هم ذکر کرده. احتمالا DTEK۶۰ یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی امولد با رزولوشن QHD، یک دوربین پشتی ۲۱ مگاپیکسلی مجهز به تکنولوژی فوکوس خودکار تشخیص فاز، فلش LED دوتایی، قابلیت HDR و یک دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی دارد. درباره تراشه گوشی هنوز چیزی مطرح نشده اما شایعات می‌گویند که احتمالا در این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده خواهد شد. همچنین ۴ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند.

باتری این گوشی احتمالا یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. این گوشی هوشمند از شبکه ۴G، بلوتوث ۴٫۲ و USB Type C هم پشتیبانی می‌کند.

البته باید درباره این مشخصات بگوییم که آن‌ها بوسیله بلک‌بری تایید نشده‌اند. هنوز تاریخ معرفی گوشی بوسیله بلک‌بری مشخص نشده ولی گفته می‌شود رویداد معرفی در هفته اول اکتبر (۱۰ تا ۱۶مهر) خواهد بود. درباره تاریخ عرضه گفته شده که گوشی روز سه‌شنبه ۲۰ مهر عرضه می‌شود و قیمت آن هم ممکن است تغییراتی بکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج