جاباما
۳۹۹۰۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

امسال منتظر عرضه Android Wear ۲.۰ نباشید

شرکت گوگل سومین پیش‌نمایش مخصوص توسعه‌دهنده‌های Android Wear ۲.۰ را معرفی کرده اما هم‌زمان این نکته هم تایید شده که عرضه نهایی آن با تاخیر مواجه خواهد شد.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت گوگل سومین پیش‌نمایش مخصوص توسعه‌دهنده‌های Android Wear ۲.۰ را معرفی کرده اما هم‌زمان این نکته هم تایید شده که عرضه نهایی آن با تاخیر مواجه خواهد شد.
امسال منتظر عرضه Android Wear 2.0 نباشید

این شرکت تایید کرده که دومین نسخه سیستم‌ عامل گجت‌های پوشیدنی قرار است سال ۲۰۱۷ معرفی شود و این اتفاق تا پایان امسال رخ نخواهد داد.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که شرکت گوگل پیش از این و در هنگام معرفی اولیه رسمی این سیستم عامل هم تاریخ عرضه نهایی آن را مشخص نکرده بود. البته طبق یکی از برنامه‌های اولیه قرار بود نسخه نهایی ۳۰ هفته پس از آزمایش نسخه‌های آلفا و بتا عرضه شود؛ براین اساس تاریخ عرضه در ماه دسامبر امسال قرار می‌گرفت.

گوگل اعلام کرده با در اختیار گذاشتن نسخه‌های آزمایشی از توسعه‌دهنده‌ها فیدبک‌های بسیار خوبی گرفته و قصد دارد تاریخ عرضه نهایی را به سال ۲۰۱۷ موکول کند تا بتواند فیدبک‌های توسعه‌دهنده‌ها را در نسخه‌نهایی بهتر لحاظ کند و این سیستم‌ عامل را با کیفیت بالاتری عرضه کند.

در عین حال بسیاری از شرکت‌هایی که در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند با گوگل در حال همکاری هستند تا پایان امسال قصد ارائه محصول جدیدی ندارند. بنابراین به احتمال زیاد برای گوگل هم بد نخواهد بود تا آمدن برخی از این دستگاه‌های جدید صبر کند تا با ارائه محصولات جدید بتواند نسخه جدید سیستم عامل خود را هم عرضه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج