۳۹۹۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

شروع ساخت آیفون ۸ در جنجالی ترین منطقه دنیا

در حالی که هنوز بسیاری از طرفداران اپل در تلاش هستند تا بتوانند جدیدترین مدل آیفون را تهیه کنند، شایعات در مورد آیفون۸ شروع شده است.

وب سایت کلیک: در حالی که هنوز بسیاری از طرفداران اپل در تلاش هستند تا بتوانند جدیدترین مدل آیفون را تهیه کنند، شایعات در مورد آیفون۸ شروع شده است.
شروع ساخت آیفون 8 در جنجالی ترین منطقه دنیا

اپل در حال توسعه سخت افزار آیفون۸ در یکی از مراکز خود در اسرائیل می باشد که سال آینده قرار است وارد بازار شود. این اطلاعات توسط یکی از کارمندان این مجموعه منتشر شده است که خواسته نامش در این خصوص ذکر نشود. آیفون۸ طراحی متفاوتی خواهد داشت. پیش از این هم شایعه شده بود که صفحه نمایش مدل جدید آیفون دارای لبه های خمیده است که قرار است سامسونگ این صفحه را تولید کند. هم چنین کارمند مورد نظر اشاره کرد که دوربین آیفون۸ ارتقاء چشمگیری خواهد داشت و کاربران می توانند منتظر یک شاهکار تمام عیار از اپل باشند.

شایعات اخیر هم چنین در مورد نام گذاری نسل بعدی آیفون هم ابهاماتی را ایجاد کرده است و از آن جا که این خبر در جای دیگری منتشر یا دیده نشده فعلا زیاد به آن نمی پردازیم. ولی اگر درست باشد و بخواهیم نسل بعدی اپل را همانند نسل های پیشین و شیوه سنتی آن نام گذاری کنیم، نام آیفون بعدی باید iPhone ۷s باشد. اما از آن جا که این گوشی احتمالا در طراحی و ساخت تفاوت های چشمگیری با نسل پیشین خود دارد، بعید به نظر می رسد نام آن را iPhone ۷s بگذارند، چرا که این نام تنها دلالت بر ارتقایی جزئی در ساختار سخت افزاری گوشی دارد. از طرف دیگر، چون که طراحی این گوشی کاملا جدید خواهد بود، قطعا شایسته یک نام جدید نیز هست. بنابراین به نظر می رسد آیفون۸ نامی منطقی و برازنده برای نسل بعدی آیفون است.

با توجه به تلاش های بسیاری که شد و ایمیل های فراوانی که ارسال کردیم، اپل مایل به اظهار نظر در مورد این شایعات نیست که به نظر منطقی هم هست! تنها چند هفته از عرضه آیفون۷ و آیفون۷ پلاس می گذرد، آن وقت اپل از همین حالا در مورد نسل بعدی آیفون صحبت کند؟ هنوز بسیاری از کاربران طعم استفاده از آیفون۷ را نچشیده اند و این کار کمی ظلم است که از همین حالا در مورد مدل جدیدتر آیفون صحبت شود.

با همه این حرف ها، آن چه قطعی به نظر می رسد این است که اپل قصد دارد تغییرات جدی را در نسل بعدی آیفون ها اعمال کند، و می خواهد این کار را در سکوت کامل و به دور از شایعات انجام دهد. اگر این قصد را نداشت، چه دلیل وجود دارد که مراحل ساخت و توسعه را به کشوری دورافتاده همچون اسرائیل بفرستد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کشوری دورافتاده همچون اسرائیل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • قرشید

        ههههههههههههههه
        نویسنده جان کمتر سوتی بده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج