جاباما
۳۹۹۱۱۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ویژگی جالب آیفون در ios ۹

آی او اس ۹ قابلیتی دارد که شاید تا کنون متوجه آن نشده باشید. این قابلیت Facedown detection نام دارد و بوسیله آن آیفون تشخیص می دهد که گوشی پشت و رو گذاشته شده بنابراین دیگر به خاطر نوتیفیکیشن ها صفحه روشن نمی شود.

وب سایت بدونیم: آی او اس ۹ قابلیتی دارد که شاید تا کنون متوجه آن نشده باشید. این قابلیت Facedown detection نام دارد و بوسیله آن آیفون تشخیص می دهد که گوشی پشت و رو گذاشته شده بنابراین دیگر به خاطر نوتیفیکیشن ها صفحه روشن نمی شود. با روشن شدن صفحه با نوتیفیکیشن ها شارژ زیادی مصرف می شود.

ویژگی جالب آیفون در ios 9
چگونه این قابلیت Facedown detection را فعال کنیم

زمانی که صفحه گوشی را رو به بالا قرار می دهید هنگام دریافت نوتیفیکیشن ها صفحه روشن می شود و می توانید بدون دست زدن به گوشی آن را ببینید. اما زمانی که نمی خواهید نوتیفیکیشن ها را ببینید فقط کافی است گوشی را پشت و رو روی میز قرار دهید. در این حالت همچنان صدا و لرزش نوتیفیکیشن ها فعال هستند فقط صفحه گوشی دیگر روشن نمی شود و این باعث ذخیره شارژ و بیشتر شدن عمر باتری می شود.

تا قبل از آی او اس ۹ صفحه گوشی حتی زمانی که گوشی را برعکس قرار می دادید با نوتییفیکیشن ها روشن می شد. برعکس قرار دادن گوشی هیچ امتیازی نمی توانست برای شما داشته باشد. صفحه گوشی همچنان با نوتیفیکیشن ها روشن می شد و شاید با برعکس قرار دادن آن روی میز شارژ بیشتری هم مصرف می کرد.

ویژگی جالب آیفون در ios 9

این قابلیت در کدام آیفون ها کارایی دارد؟

قابلیت facedown detection هم مثل خیلی از قابلیت های دیگر ممکن است در تمام ورژن های آیفون کارایی نداشته باشد. این قابلیت در آیفون های ۵s، ۶، ۶ Plus، ۶s، ۶s Plus، SE، ۷ و ۷ Plus قابل کاربرد است.

این قابلیت در آیفون های ۵، ۵c، ۴s و آیفون های قدیمی تر قابل استفاده نیست. حتی روی دیوایس های iPod Touch و iPad نیز غیر قابل کاربرد است.

Facedown detection نیازمند سخت افزاری خاص است که از کمک پردازنده حرکتی استفاده می کند و از آیفون ۵s به بعد به گوشی های آیفون اضافه شده است. Facedown detection تنها زمانی کار می کند که این کمک پردازنده حرکتی فعال باشد. اگر وارد مسیر Settings > Privacy > Motion and Fitness شوید و گزینه Fitness Tracking را غیر فعال کنید. از این به بعد facedown detection غیرفعال می شود و گوشی آیفون شما هنگام دریافت نوتیفیکیشن ها روشن می شودحتی اگر برعکس قرار داده باشید.

ویژگی جالب آیفون در ios 9

این قابلیت در Low Power Mode نیز تعریف شده است چون به مصرف کمتر شارژ گوشی کمک می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج