۳۹۹۱۳۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جمع آوری موبایل های بدون برگ سبز تکذیب شد!

رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و تلفن همراه، جمع‌آوری تلفن‌های همراه بدون برگ سبز از تاریخ پانزدهم مهرماه سال جاری که توسط رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی اعلام شده است را رد کرد.

ایسنا: رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و تلفن همراه، جمع‌آوری تلفن‌های همراه بدون برگ سبز از تاریخ پانزدهم مهرماه سال جاری که توسط رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی اعلام شده است را رد کرد.
جمع آوری موبایل های بدون برگ سبز تکذیب شد!

ابراهیم درستی - نایب رییس اتاق اصناف - با اشاره به این‌که رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی اعلام کرده بود "از تاریخ ۱۵ مهرماه سال جاری تلفن‌های همراه بدون برگ سبز از واحدهای صنفی جمع‌آوری می‌شوند"، تصریح کرد: هرکسی باید در حیطه وظایفش صحبت کند و افراد نباید در قبال مسائلی که به آنها مربوط نیست اظهارنظر کنند.

وی ادامه داد: بنابراین جمع‌آوری تلفن‌های همراه بدون برگ سبز از پانزدهم مهرماه سال جاری در تهران و سطح کشور کذب است و نگرانی در این زمینه برای واحدهای صنفی وجود ندارد.

درستی که مسئول مرتبط با فروش ادوات و تجهیزات فرهنگی است در مورد تامین ابزار و لوازم مورد نیاز برای ایام محرم بیان کرد: فروشندگان همواره در این زمینه نهایت همکاری را با هیات‌ها و مردم داشته‌اند و حداقل سود را اعمال کردند. حتی برخی از سود خود نیز گذشته‌اند، چرا که اهداف آنها به محرم و امام حسین (ع) مربوط می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و تلفن همراه گفت: در حال حاضر توصیه‌های لازم به فروشندگان شده و امکانات لازم برای هیات‌ها و مردم در ایام محرم فراهم است و جای نگرانی وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج