۳۹۹۵۰۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

فروشگاه فیسبوک افتتاح شد

شرکت فیسبوک چند سرویس جدید معرفی کرد که یکی از آن‌ها فروشگاه اینترنتی است. این ویژگی جدید در اپلیکیشن فیسبوک برای پلتفرم‌های iOS و اندروید در دسترس خواهد بود و فعلا در چند کشور مختلف کاربرد دارد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت فیسبوک چند سرویس جدید معرفی کرد که یکی از آن‌ها فروشگاه اینترنتی است. این ویژگی جدید در اپلیکیشن فیسبوک برای پلتفرم‌های iOS و اندروید در دسترس خواهد بود و فعلا در چند کشور مختلف کاربرد دارد.
فروشگاه فیسبوک افتتاح شد

این فروشگاه اینترنتی در یک تب جداگانه روی اپلیکیشن فیسبوک در دسترس خواهد بود تا مردم متوجه آن بشوند و بتوانند وسیله‌های مختلف را از افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستند، بخرند یا بفروشند. این قابلیت جدید باعث می‌شود که مردم راحت‌تر بتوانند وسیله‌هایی که به آن‌ها نیاز ندارند را بفروشند. البته شرکت فیسبوک اعلام کرده که در ماه جاری ویژگی‌های بیشتری به این فروشگاه اضافه خواهد شد.

برای استفاده از این فروشگاه باید به قسمت Shop بروید و محصولاتی که در گروه‌های مختلف روی آن قرار گرفته‌اند را مشاهده خواهید کرد. البته در ابتدا وسیله‌‌هایی به شما نشان داده می‌شوند که صاحب آن‌ها در نزیدیکی‌تان باشد. تمام وسیله‌ها با توجه به موقعیت منطقه‌ای و فاصله‌ای که از شما دارند، دسته بندی می‌شوند. به همین دلیل اولویت خرید با افرادی خوهد بود که به آن وسیله نزدیک‌تر هستند.

برای هر وسیله‌ای توضیح خواصی وجود خواهد داشت و تا راحت‌تر بتوان آن‌ها را خرید. اگر چیزی برای خرید پیدا کردید، به فرد مورد نظر پیام خواهید داد. در حال حاضر مشخص شده که این سرویس در کشورهای استرالیا، نیوزیلند، انگلیس و آمریکا در دسترس خواهد بود. فیسبوک به این موضوع هم اشاره کرده که این قابلیت به‌زودی به نسخه‌ی دسکتاپ هم اضافه می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی فروشگاه فیسبوک را مشاهده کنید:
فروشگاه فیسبوک افتتاح شد
فروشگاه فیسبوک افتتاح شد
فروشگاه فیسبوک افتتاح شد
فروشگاه فیسبوک افتتاح شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج