جاباما
۳۹۹۵۴۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آخرین اطلاعات از گوشی‌های جدید گوگل

شرکت گوگل تا چند ساعت دیگر دو گوشی Pixel و Pixel XL را معرفی خواهد کرد. کلی اطلاعات مختلف از این گوشی‌ها منتشر شده بود و تقریبا با آن‌ها آشنایی داشتیم. در این بین یکسری اطلاعات دیگر هم از اپراتورهای موبایل منتشر شده.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت گوگل تا چند ساعت دیگر دو گوشی Pixel و Pixel XL را معرفی خواهد کرد. کلی اطلاعات مختلف از این گوشی‌ها منتشر شده بود و تقریبا با آن‌ها آشنایی داشتیم. در این بین یکسری اطلاعات دیگر هم از اپراتورهای موبایل منتشر شده.

آخرین اطلاعات از گوشی‌های جدید گوگل

در این اطلاعات گفته شده که گوشی‌‌های جدید گوگل در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی در مدل‌هایی با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار می‌شوند.

در این اطلاعات که از اپراتور Verizon آمریکا منتشر شد گفته شده که گوشی‌های تازه وارد شرکت گوگل از ویژگی جدیدی با نام Google Magic بهره می‌برند که هنوز چیزی از آن مشخص نشده است. البته به نظر می‌رسد که این قابلیت نسخه‌ی جدید «دستیار گوگل» (Google Assistant) باشد. به احتمال زیاد گوگل تا چند ساعت دیگر درباره‌ی این موضوع اطلاعات بیشتری منتشر خواهد کرد.

آخرین اطلاعات از گوشی‌های جدید گوگل

البته اطلاعاتی که در سایت Verizon قرار گرفته بود، سریعا حذف شده؛ اما در توضیحات آن‌ها گفته شده بود که گوشی‌های جدید گوگل برای تولید محتوا بسیار مناسب هستند و از نظر امنیت در سطح بالایی قرار دارند.

باید ببینیم که گوشی‌های Pixel و Pixel XL در کنار پیشرفت سخت افزاری، چه ویژگی‌های نرم‌افزاری دیگری را پیش روی کاربران قرار می‌دهند.
آخرین اطلاعات از گوشی‌های جدید گوگل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج