۳۹۹۷۶۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

لوکوموتیوهای برقی زیمنس در راه ایران

شرکت زیمنس در ادامه مدرن‌سازی شبکه راه‌آهن ایران، با شرکت مپنا قرارداد امضا کرد. این قرارداد شامل تأمین قطعات ۵۰ لوکوموتیو الکترودیزل برای شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران (RAI) است.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت زیمنس در ادامه مدرن‌سازی شبکه راه‌آهن ایران، با شرکت مپنا قرارداد امضا کرد. این قرارداد شامل تأمین قطعات ۵۰ لوکوموتیو الکترودیزل برای شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران (RAI) است. با ورود این لوکوموتیوها، آخرین استانداردهای زیست‌محیطی در ایران پیاده خواهد شد.
لوکوموتیوهای برقی زیمنس در راه ایران
براساس این توافق‌نامه، ماشین‌آلات در کارخانه لوکوموتیوسازی کرج، چهارمین شهر بزرگ ایران، ساخته می‌شوند که تأکیدی بر تلاش‌های مستمر دو شریک تجاری، برای بومی‌سازی است. این قرارداد همزمان با سفر رسمی زیگمار گابریل معاون صدراعظم آلمان و وزیر اقتصاد این کشور به ایران، به امضا رسید. در این سفر، دکتر زیگفرید روس‌وورم عضو ارشد هیات‌مدیره زیمنس، وزیر اقتصاد آلمان را همراهی می‌کرد.

روس‌وورم در این باره اظهار داشت: «زیمنس مفتخر است که از اهداف ایران برای نوسازی زیرساخت‌های راه‌آهن خود، به کمک سیستم‌های راه‌آهن مدرن پشتیبانی ‌می‌کند. ما از همکاری با شرکای خود در گروه مپنا و RAI خرسندیم و به‌دنبال ایفای نقش مؤثر در توسعه اقتصادی پایدار کشور در بخش حمل‌ونقل ریلی به عنوان یکی از مؤلفه‌های کلیدی هستیم.»

از سال ۱۹۶۸، زیمنس همواره در توسعه پروژه‌های زیربنایی کشور مشارکت داشته است. این شرکت متعهد به حمایت از توسعه اقتصادی ایران در زمینه‌های برقی‌سازی خطوط ریلی، اتوماسیون و هوشمندسازی است. بر اساس موافقت‌نامه قبلی زیمنس و مپنا، بیش از ۲۰ توربین گازی و همچنین ژنراتور مرتبط با آن‌ها طی چهار تا پنج سال آینده، تحویل داده خواهند شد.

دکتر محسن نایب‌زاده، مدیرعامل شرکت زیمنس در ایران، در این باره گفت: «بیش از ۱۵۰ سال است که زیمنس، در ایران فعالیتی بومی دارد. با برنامه‌ریزی کشور برای گسترش شبکه راه‌آهن به ۲۵۰۰۰ کیلومتر تا سال ۲۰۲۵، جمعیت نزدیک به ۸۰ میلیونی ایران، به شکل فزاینده‌ای از این برنامه بهره‌مند خواهد شد. این فرصت بی‌نظیر، نه‌تنها شهرهای بیشتری در ایران را به هم متصل می‌کند، بلکه سفر کردن مردم را نیز سرعت می‌بخشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی ادهمی

      باید سعی شود این قطارها در ایران بومی سازی شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج