۳۹۹۸۸۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دوربین پیکسل، آیفون ۷ را جا گذاشت

گوگل ساعاتی پیش روی صحنه از دو تلفن هوشمند پیکسل و پیکسل اکس ال رونمایی به عمل آورد اما بخش زیادی از معرفی موبایل های گوگل به ارائه توضیحاتی در خصوص دوربین اصلی آنها اختصاص داشت.

وب سایت دیجیاتو - امیر مستکین: گوگل ساعاتی پیش روی صحنه از دو تلفن هوشمند پیکسل و پیکسل اکس ال رونمایی به عمل آورد اما بخش زیادی از معرفی موبایل های گوگل به ارائه توضیحاتی در خصوص دوربین اصلی آنها اختصاص داشت.

علت این موضوع، دریافت امتیاز ۸۹ توسط مجموعه DXOmark است. با این حساب به سادگی می توان گفت موبایل هایی که توسط گوگل ساخته شده اند، دست کم از نظر DXOmark بهترین دوربین موبایل را دارند.

دوربین اصلی پیکسل ها به سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده که از گشودگی دیافراگم F/۲.۰ بهره می برد و به شکل پیش فرض، قابلیت +HDR را در اختیار کاربر قرار می دهد.
دوربین پیکسل، آیفون 7 را جا گذاشت

گوگل از سرعت بسیار بالای شاتر و فقدان هیچ گونه تاخیری در آن می گوید و به همین شکل، دوربین اصلی پیکسل می تواند چندین تصویر +HDR را ثبت کرده و سپس آنها را با هم ترکیب نماید. به همین ترتیب گوگل قادر گشته تا نویز و هاله ها را در تصاویر به حداقل برساند و بهترین شات ممکن را در اختیار کاربر قرار دهد.

گوگل در ماژول دوربین پیکسل همچنین از یک لرزشگیر اپتیکال استفاده کرده تا تصاویری بدون نویز یا ویدیوهایی بدون لرزش توسط کاربر ثبت شوند.

لازم به ذکر است که امتیاز ۸۹، بالاترین امتیازی است که مجموعه DXOmark تا کنون به یک موبایل داده است. در حال حاضر آیفون ۷ امتیاز ۸۶ را از DXOmark دریافت کرده است. تا قبل از امروز موبایل های HTC ۱۰، گلکسی اس ۷ اج و اکسپریا اکس پرفورمنس از سونی هر سه با کسب امتیاز ۸۸ در رتبه نخست قرار داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج