جاباما
۴۰۰۰۰۵
۲۹ نظر
۵۰۰۲
۲۹ نظر
۵۰۰۲
پ

شکایت عجیب پدر از پسران تحصیلکرده

پسران تحصیلکرده یک مرد ثروتمند به اتهام ضرب و شتم پدرشان به دادسرافراخوانده شدند. این در حالی است که آنها ادعاکرده‌اند پدرشان بیماری روانی دارد و حرفهایش بی‌پایه واساس است.

روزنامه ایران: پسران تحصیلکرده یک مرد ثروتمند به اتهام ضرب و شتم پدرشان به دادسرافراخوانده شدند. این در حالی است که آنها ادعاکرده‌اند پدرشان بیماری روانی دارد و حرفهایش بی‌پایه واساس است.
چندی قبل مرد ۷۵ ساله‌ای به کلانتری ۱۰۱ تجریش رفت و از پسرانش شکایت کرد. مرد موسپید با دستان لرزان صدایی که ترس در آن موج می‌زد هنگام طرح شکایت به مأموران گفت: پسرانش او را کتک زده و از خانه خودش بیرونش کرده‌اند.

این مرد در اظهاراتش بیان کرد: خانه‌ای درمحله فرمانیه دارم که در حال بازسازی‌اش هستم.اما مدتی است پسرانم با من درگیر شده‌اند و می‌گویند حق زندگی در آنجا را ندارم و باید خانه را به آنها بدهم. این در حالی است که سال ها قبل وقتی دو پسرم کوچک بودند و همسرم ما را رها کرد و رفت تنها دارایی‌ام را به نام پسرانم زدم تا در آینده سرپناهی داشته باشند ولی حالا آنها این‌طورقدرشناسی می‌کنند.
مرد پریشان احوال ادامه داد: من و پسر کوچکم قرار بود خانه را بازسازی کنیم و مصالح زیادی هم خریده بودم. اما یک روز و درجریان بازسازی خانه، وقتی برای سر زدن به کارگران به خانه آمدم دیدم پسرم قفل‌ها و حفاظ‌ها را شکسته و همه مصالح را خرد کرده است. وقتی علت را از او پرسیدم با هم درگیر شدیم و او نه تنها به من توهین کرد بلکه مرا کتک هم زد.
به دنبال اظهارات مرد سالخورده پرونده‌ای در دادسرای الهیه تشکیل و تحقیقات دراین باره آغاز شد. بررسی‌های مقدماتی نشان می‌داد این مرد حدود 20 سال پیش وقتی همسرش خانه را ترک کرده سند خانه ویلایی‌اش را در محله فرمانیه - شمال تهران - با شرط اقامت مادام العمر در خانه به نام دو پسرش زده است.
با به دست آمدن این اطلاعات، قاضی پرونده فرزندان پیرمرد را به دادسرای الهیه احضار کرد تا پرده از زوایای پنهان این پرونده برداشته شود.
پسران جوان وقتی روبه‌روی قاضی ایستادند در دفاع از خود منکر اظهارات پدرشان شدند.
فرهاد پسر کوچکتر این مرد که خود را کارمند ارشد یک شرکت معرفی کرد گفت: من به اموال و دارایی پدرم نظری ندارم. حتی نفقه مادرم را من پرداخت می کنم و هرگزهم پدرم را کتک نزده‌ام. تمام اظهارات وی کذب محض است و هیچ کدام از حرف‌هایش واقعیت ندارد.
فرامرز پسر بزرگ خانواده نیز که درشهر دیگری دورازتهران زندگی می‌کند گفت: پدرم بارها دچار این توهمات شده و با دیگران درگیری پیدا کرده است. ما نقشی در این ماجرا نداریم و خودش وسایل داخل خانه را شکسته و به خودش هم آسیب رسانده است.
مرد موسپید که با شنیدن اظهارات فرزندانش شوکه شده بود گفت: آقای قاضی همه حرف هایشان دروغ است. آنها یکبار وقتی نبودم به خانه حمله کردند و حفاظ‌ها را شکستند. روز دیگری وقتی تنها بودم پسر کوچکم وارد خانه شد و تا حد مرگ مرا با میله‌ای آهنی کتک زد و بعد میله را زیر گلویم گذاشت که هنوز اثر جراحتش زیر گلویم وجود دارد.مگر من پیرمرد چقدر توان دارم که بخواهم این کار را انجام دهم و به خودم آسیب برسانم.
وی سپس با نگاهی سراسرخشم به فرزندانش ادامه داد: آن روز فرهاد با مشت به سینه‌ام می‌کوبید و زمانی که مقاومت و اعتراض کردم، میله آهنی را روی دنده‌ها و کمرم می‌زد. بعد از این درگیری، وقتی من بی‌حال روی زمین افتادم با برادر بزرگش تماس گرفت و گفت کار را تمام کردم. پس از قطع کردن تلفن، تمام وسایل خانه و اشیای قیمتی را شکست و من را روی زمین پرت کرد. حتی نامه پزشکی قانونی و بیمارستانی که در آن بستری شدم را دارم و می‌توانم به عنوان مدرک به دادگاه ارائه کنم.
وی ادامه داد: پسرانم به خاطر به دست آوردن پول و ثروتم می‌خواهند من را به قتل برسانند. من ساده لوح برای بازسازی خانه به پسرم گفتم وام 15 میلیون تومانی بگیرد و خودم ضامنش شوم. قرارمان این بود که پس از 4 ماه از بانک، معادل همان پول را بگیریم و برای بازسازی خانه استفاده کنیم. من می‌خواستم پسرانم خانه شیک ومرتبی داشته باشند.
ولی افسوس پسر کوچکم به محض واریز شدن پول به حسابش تمام آن را برداشت و من ماندم و قسط‌های پرداخت نشده و خانه نیمه کاره! من یک چک تضمینی 20 میلیون تومانی و برگه کسر از حقوق برای دریافت وام ارائه داده بودم. وقتی فهمیدم پسرم پول را برداشته از او خواستم این پول را برگرداند ولی او هربار به جای اینکه پول را بدهد مرا می‌زند و تهدیدم می‌کند.
یک بار نیز تعدادی از مردم کوچه و خیابان با شنیدن صدای فریادهای من برای کمک آمدند اما پسرم برای اینکه کسی بویی ازماجرا نبرد خیلی زود محل را ترک کرد. به همین خاطر حالا من مدرکی برای تأیید حرف هایم ندارم و مجبورم سکوت کنم تا به شکایتم رسیدگی شود.درحال حاضرنیزرسیدگی به این پرونده تا افشای حقیقت ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نادیا

      پسران احمق .پول چشمانتان را کور کرده؟روزی همین بلا را پسرانتان بر سر شما می آورند.

    • بدون نام

      این پیرمرد ده برابر هوشیارتراز فرزندانش هست..پسرانش روانی ان

    • بدون نام

      واقعادوره اخرت زمان شده چطوردلشون میادپدرشون که انقدر سختی کشیده عذاب کشیده. تا ایناروبزرگ کرده رواینطوربهش بی حرمتی کنن

    • بدون نام

      ... شاید صدها مورد وجود دارد مثل من و پسر عمو ها و برادرانم که فرزندانمان روی دیدن ماها را ندارند، اخلاق از این خاک رفته است

    • علی

      هیچی را بنام فرزندان نکنید حتی اگر فرزند عاقل و عادل باشد،مال دنیا همه راکور میکند،تالحظه اخر خودتان استفاده کنیدولذت ببرید.

    • رویا ساز

      هعیی.چقدر سخته پسر آدم به آدم بد کنه

    • ساراازاصفهان

      دنیا دار مکافاته..تو همین دنیا تاوانشو میدین

      پاسخ ها

      • سحر

        نه از این خبرا نیست اینا فقط تو سریال کلید اسرار اتفاق می افته حالا می رن با پول باباشون عشق و حال می کنن باباهه بدبخت می شه.

    • پرستو

      الهی این بچه ها خیر نبینن خداهمین بلا را سر خودشون بیاره

    • بدون نام

      اگرحق با پیر مرد باشه این پسرا آدمهای بسیار نمک نشناسی هستند و کار بسیار کثیفی کردن پول همه جورش فقط دردسره هم داشتنش و هم نداشتنش

    • سلطان زاده

      اولا اگر هم بیمار روانی هم بوده فرزندانش این حق را نداشتند دست روی پدرشان بلند کنند تازه اونم فرزندان تحصیلکرده .بایستی مداوا ویا تحت نظر پزشک در بیمارستان های مخصوص بستریش کنندزدن یک بیمار روانی کاری خیلی ناروا چون برای کارهای که انجام میده در نتیجه اختلالات مغزی ناخودآگاه انجام میده وفقط بایستی تحت نظر پزشک متخصص باشه و رفتارش کنترل بشه.

    • بدون نام

      ما خودمون درگیر این موضوع هستیم اما تفاوت افکار گزگ دست شیطان می دهد و چه ها که نمیکند ! ما باید خود را برای مقابله با شیطان آماده کنیم تا در مظان اینگونه وقایع تاسف بار قرار نگیریم !

    • سیدموسی

      یه مثل به زبان کردی داریم که بلا نسبت میگه، اگر پدر الاغ باشه هم نباید سوارش بشی.

    • بدون نام

      قضاوت را به قاضي محترم بسپاريد....

    • نفر

      اگر این پدر کوچکترین نفرینی بکند دودمان این دو پسر سیاه میشود امان از اولاد ناخلف
      بخدا قسم من پدرم دو سال اخر عمرش به مریضی سختی دچارشد من این دوسال هر بعدازظهر اورا از شهرستان به مرکز استان برای مداوا می بردم واو هر روز میگفت خدا خیرت بده عاقبت به خیر بشوی بخدا قسم از دعای او هم از زندگیم خیر دیدم وهم اینکه زندگی پر برکتی دارم
      عزیزان قدر پدر ومادر خود را بدانید چون مایه خیر وبرکت هستند تا میتوانید به انها محبت کنید جون وقتی که نباشند هیچکس جای انها را نمی گیرد

    • شهروند

      پدر اگه عکس دوسالگی یا کمتر بیشتر با این فرزندان داره بنر کنه بفرسته با پست جلو خونه زندگیشون و پسران شاید کمی بخود امدن

    • بدون نام

      حتماً مهندس خودساخته بودن!!!

    • بدون نام

      سلام :جناب سلطان زاده عزیز، واقعاً سلطان زاده آید! شما بزرگوارید! دوره آخر الزمانه!! آخه شما بفرما که حتی اگه پدر دیوونه و روانی هم بشه چطوری دست اون فرزند بر رویش اول بلند میشه؟؟؟ حیفه کاغذ نبود و الا اشکهامو رو اون میدیدین!!! من نه برایت اون دلم گرفت!! نه برا خودش در آینده، ناراحت شدم '!!چون دیگه امیدیه به این نسلی که همه مهندس و دکتر هستن نیست!!! عجب نسلهای بدین شدن؟؟؟ قبلاً ایجوری ها نبود!!! اخلاق و معنویت و احتراما دیگه کاربرد نداره!!! فقط پول حرف همه ست؟؟؟ آیا سلطان زاده عزیزم و ارجمند، شما نظر مبارکتون چیه؟؟؟ ناراحت نشو!!! احترام پدرومادر راه واجب میدونین؟؟؟ خارجی از مذهب و دین، آیا شما برای تصاحب اموال پدر، اونوقت کتکش میزنی؟؟؟ لطفاً با آرامشی و رعایت نزاکتی جوابم رو بده!!! بنده از حضرتعالی معذرت میخواهم، اما جواب شما برام حجت است، چون مطلب شما برای جالب بود، آیا برای تصاحب اموال، پدر، اونوقت اونوقت کتکش میزنی؟؟؟ گفتم ای بزرگوار، جواب شما برای حجت است!!!

    • بدون نام

      خدا لعنتشون کنه چنین پسرای بی وجدانی رو به خدا مو به تنم سیخ شد خدا ازشون نگذره ولی این یادشون باشه یه روزی این بلا به سرخودشون هم میاد به دست بچه های مثل خودشون

    • رها

      خدا سایه همه پدر مادر ها رو روی سربچه هاشون نگه داره

    • بهروز

      فرزندان ناخلف منتظر خشم خدا باشید که نفرین پدر رابه دنبال دارد تا عمر دارید طعم خوشی را نخواهید چشید

    • بدون نام

      سلام دم رها جون و بهروز جون گرم پدرومادر تکرار شدنی نیست، برای افرادی که قدر پدرومادر عزیزشون را نمیدونن متاسفم، واقعاً

    • یک پیرمرد

      پول پول عزت شرف ناموث همه چی قبلا گفتم اگرپول نداری بروبمیر امروز اینه واما این پسرا بچه های همون مادرن که شاید در گذشته حقم حقم ورد زبانش وشوهری که خونش در فرمانیه بوده معلومه درچه شخصیتیه وبچههاش رو رها رفته اولا پسره احمق دروغگو زن وقتی خانه رابدون اذن شوهر ترک کرد ناشزه محسوب ونفقه عبارت از مسکن خوراک پوشاک ومداوا بیماریش قطع میشه واین پدر محترم که منم مثل اوهستم جگرم سوخت شماهارو بزرگ کرده و خیلی دوستتان داشته همه دارو ندارشو بشما داده تا شما پزشو بدین واونو بزنید _ علی اقا صدرصد باشما موافق اهای پدر ومادرها تازنده هستین چیزی بنام بچه ها نکنید قدیمیا میگفتن اگر بچه خوب باشه نیازی بمال پدر ندارهاگر بچه بد باشه هرچه بدی بازم کم ومیخاد وای گل گفتی سید موسی وساراخانم درست مفرمایین مکافات عمل در همین دنیا بشرطی که بفهمیم واما من پیرمرد هم مقداری این مشگل را دارم بچه هام ترکم ورفتن اما بازم خدا نگهدارشون منو نزدن اون بالا گفته شد خیلی از پدر ها این مشگل را دارن اما کدام پدر ان پدری که بازنش ناسازگاری وبچه ها طبیعیه بمادر بیشتر کشیده تا پدر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب پیر مرد شما همه را از منظر زندگی خودتون قضاوت می کنید اون مادر که سالهاست رفته و این پسران ساخته و پرداخته دست همین پدر هستند لطفا از همه چی برای بد کردن نام زن ها استفاده نکن این اصلا درست نیست مشکلات زندگی شما مال شماست و دلیل نمیشه همه همین مشکل رو داشته باشن

    • بدون نام

      من خود ساخته هستم لطفاً نادیا گلم برای اینکه جمله شما زیباتر و با مفهوم تر باشه کلمه. (طمع پول پدر) و الی آخر، آری جونم برای پول خودشون که نیست! اینا بخاطر طمع پول پدر این عمل ناپسند را انجام دادن!!

    • بدون نام

      من خودساخته هستم ای (یک مرد پیر) جنابعالی در بیانتان تناقض گویی و یکی به نعل یکی به میخ دیده می شود!!! حال چگونه شمار این همه پایین و بالا را در بیان شما یک مرد پیر عزیز و مهربان و دوست داشتنی وجود دارد را باور کرد، حال خود انصاف بده که آیا عرایضم صحت دارد یا خیر، اولاً سرکار پیر نیستی و در جنسیت شما نیاز شک قوی دارم از این جهت است میخوام دقیق بدونم!!!؟؟؟

    • بدون نام

      خودساخته از یک مرد پیر میپرسه که پسرات به تو نگفتن برو دیگه ای پیر مرد غر و؟ آیا اگه ترا نزدن به تو حرف رکیک نزدن؟ مگه از دست خانم در گل و خاک نبودی؟ حتماً بچه‌ها به طرف مادرشون رفتن و ترا تنها گذاشتن؟ می دونم از بچه های خود دل پرخونی داری! برای تو دعا میکنم که مشکل تو آسون بشه! تو مثل جواهری، خدا دست بچه ات را بشکنه که ترانه زدن و یا حرف مفت زدن، امیدوار باش امیدوار،

    • بدون نام

      خداوندا تو قدری و توانا خود با حکمتی که فقط خود میدانی آن دو جوان پدر آزار هم به نصیحت های خودساخته به آنان برسد و آویزه گوش کنند تا بار دیگر زحمت آخرت پدر آزاری نداشته باشند و از عقوبت و که پیش رو دارند با نیکی به پدر جبران کنند،

    • سید سجاد اسماعیلی پور

      برادر و خواهران عزیز همه ی اینا از بی ایمانی میاد ریشه همه ی این جنایات و حرکات آخر الزمانی اینه که بچه ها نماز خون نیستن کسی که به خدا وصل نباشه مطمعن باشید استعداد هر کاری رو داره از ماس که بر ماس متاسفم برای جامعه ی بی نمازمون مطمعن باشید تمام کسانی که مرتکب این جنایات میشن بی نماز ن خدا خودت عاقبت به خبرمون کن ظهور آقا امام زمان رو برسون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج