۴۰۰۰۹۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اخبار ضد و نقیض در مورد پرچمدار جدید LG

با وجود آن که در چند ماه گذشته شایعات زیادی در مورد گوشی های هوشمند وجود داشته است، چیز زیادی در مورد ال جی جی۶ نشنیدیم. البته این بدان معنا نیست که این شرکت قصد ساخت آن را ندارد.

وب سایت کلیک: ال جی قصد دارد از صفحه نمایش منحنی و تکنولوژی شارژ بی سیم در جی۶ استفاده کند. با وجود آن که در چند ماه گذشته شایعات زیادی در مورد گوشی های هوشمند وجود داشته است، چیز زیادی در مورد ال جی جی۶ نشنیدیم. البته این بدان معنا نیست که این شرکت قصد ساخت آن را ندارد.
اخبار ضد و نقیض در مورد پرچمدار جدید LG

یکی از شایعاتی که به تازگی در مورد پرچم دار ال جی مطرح شده است، این می باشد که ممکن است این گوشی به جای صفحه نمایش تخت، با یک صفحه نمایش منحنی عرضه شود. این شایعه که برای اولین بار از وب سایت کره ای ChosunBiz منتشر گردید، به احتمال فراوان نمی تواند درست باشد، چرا که چندی پیش ال جی اعتراف که در حال حاضر تنها می تواند صفحات منحنی در مقیاس کوچک و برای ساعت های هوشمند تولید کند. البته ال جی تلویزیون ها و سینماهای خانگی منحنی تولید کرده است، اما تولید صفحه گوشی هوشمند منحنی بسیار متفاوت است. این بدان معناست که G۶ به احتمال زیاد از همان صفحه نمایش مسطحی که بر روی جی۵ استفاده شد، بهره می برد.

در مورد ال جی جی۶ هم چنین شایعه شده بود که دارای ویژگی شارژ بی سیم خواهد بود. با این حال ChosunBiz گزارش می دهد که امکان وجود این ویژگی در نسخه نهایی گوشی وجود ندارد. بنا به گزارش ها سیستم شارژ بی سیم می تواند گوشی را از فاصله ۷ سانتیمتری شارژ کند، اما این ویژگی تا زمان عرضه جی۶ آماده بهره برداری نخواهد شد. بر اساس این گزارش، ال جی استفاده از این تکنولوژی را برای جی۷ هدف قرار داده است. هم چنین گزارش شده بود که ال جی قصد دارد بدنه جی۶ را به جای پلاستیک، تمام فلزی بسازد و خلاف مدل های پیشین عمل کند، که باز هم این گزارش آن را رد کرد و اعلام نمود که این اتفاق هم عملی نخواهد شد.

در پایان باید گفت که اگر ال جی جی۶ گوشی خوبی از آب در نیاید، اما قطعا با ویژگی های که گفته شد، جی۷ می تواند یکی از بهترین گوشی های این شرکت باشد. با این حال، هیچ یک از ویژگی های گفته شده برای جی۶ تاکنون از سوی ال جی یا منبعی معتبر تایید یا رد نشده است. بنابراین بهتر است منتظر بمانیم تا اخبار دقیق تری منتشر شود.

آن چه مسلم می باشد این است که ال جی تمام سعی خود را خواهد کرد تا تجربه تلخ شکست جی۵ را مجددا تجربه نکند و عملکرد بهتری را نسبت به پرچمدار پیشین خود داشته باشد. ال جی پیش از این اعلام کرده بود که دورنمایی که برای جی۵ داشت، اصلا با آن چه که کاربران با آن برخورد کرده بودند، یکی و هم تراز نبود و انتظار استقبال چشم گیرتری از سوی کاربران را داشت. اتفاقی که ال جی فکر می کرد به دلیل ماژولار بودن جی۵ رخ خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج