۴۰۰۱۰۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تبدیل خودروهای آمریکایی به فرمان راست

مشکل خودروهای پرفورمنس و اسپورت ساخت آمریکا این است که بخش اعظمشان نسخه‌های فرمان راست ندارند و طرفداران این‌گونه خودروها در کشورهایی که سیستم رانندگی برعکس اکثر نقاط جهان را دارند از داشتن چنین خودروهایی محروم هستند.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: مشکل خودروهای پرفورمنس و اسپورت ساخت آمریکا این است که بخش اعظمشان نسخه‌های فرمان راست ندارند و طرفداران این‌گونه خودروها در کشورهایی که سیستم رانندگی برعکس اکثر نقاط جهان را دارند از داشتن چنین خودروهایی محروم هستند.

تبدیل خودروهای آمریکایی به فرمان راست

هرچند راه‌حلی وجود دارد! حداقل برای برخی از مدل‌های دل‌چسبی که تنها به‌صورت فرمان چپ عرضه شده‌اند. Clive Sutton یکی از نمایندگی‌های خودرویی لوکس لندن است که طیف جدیدی از خودروهای فرمان راست سفارشی را عرضه کرده است.

تبدیل خودروهای آمریکایی به فرمان راست

این شرکت در حال کار با یکی از متخصصان استرالیایی به منظور تولید خودروهای فرمان راست با استانداردهای کارخانه است. این تغییر وضعیت طیف وسیعی از خودروها را دربر می‌گیرد، از خودروهای عضلانی گرفته تا پیکاپ های بزرگ و شاسی بلندهای لوکس خاص.

تبدیل خودروهای آمریکایی به فرمان راست

خودروهای تبدیل شده‌ی Sutton پیش از کارهای اختصاصی شرکت استرالیایی کابین قالب‌ریزی شده‌ی دقیقی دارند. این شرکت متخصص استرالیایی از تکنیک‌های مدرنی برای تغییر وضعیت کابین استفاده می‌کند. اکثر جزئیات تریم کابین دست‌ساز بوده اما کمپانی از چاپگر ۳ بعدی نیز به منظور تولید دوباره‌ی برخی قطعات خاص بهره می‌گیرد.

تبدیل خودروهای آمریکایی به فرمان راست

لیست خودروهایی که می‌توانند به‌صورت فرمان راست عرضه شوند دربردارنده‌ی خودروهایی چون پیکاپ دوج رم ۱۵۰۰ و کادیلاک اسکالاد است. بهای چنین تغییر دقیق و با کیفیتی نیز قابل‌توجه است. اگر دوج رم را با فرمانی در سمت راست می‌خواهید باید بهای آغازی ۳۴ هزار دلاری را بپردازید. این مبلغ برای اسکالاد بیشتر و برابر با ۴۷ هزار دلار است.

تبدیل خودروهای آمریکایی به فرمان راست

این کمپانی همچنین راه‌حل‌های مشابهی نیز برای دوج چلنجر هلکت و شورلت کامارو ۲۰۱۵-۲۰۱۰ ارائه می‌کند. بهای این تغییرات از ۴۲ هزار دلار آغاز می‌شود. این کمپانی همچنین در حال توسعه‌ی تجهیزاتی مشابه برای جدیدترین نسل کامارو است.

تبدیل خودروهای آمریکایی به فرمان راست

سرویسی مشابه برای جدیدترین نسل کوروت نیز در نظر گرفته شده است. در این مورد شاهد پیاده کردن خیلی دقیق اجزای کابین به منظور شروع ساخت کوروت فرمان راست هستیم. شاید به همین دلیل است که کمپانی بهای ۷۰ هزار دلاری را برای آن طلب می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج