۴۰۰۵۴۶
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

جسد دانشجوی پزشکی در سردخانه پیدا شد

دانشجوی رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی همدان که چند روزی خبر گمشدن وی تیتر اکثر رسانه ها شده بود، متاسفانه در میان اجساد مجهول الهویه سردخانه ملایر پیدا شد.

پایگاه خبری انتخاب: دانشجوی رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی همدان که چند روزی خبر گمشدن وی تیتر اکثر رسانه ها شده بود، متاسفانه در میان اجساد مجهول الهویه سردخانه ملایر پیدا شد.
جلیلی، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: علت فوت دانشجوی گمشده ترم ۳ پرستاری دانشگاه علوم پزشکی همدان تصادف رانندگی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حمیدرضا میرزایی کاوه، دانشجوی ترم ۳ پرستاری این دانشگاه تا اول مهرماه در خوابگاه دانشجویی حضور داشت، ولی برای دیدار با خانواده و بازگشت به منزل خود از اول مهرماه از خوابگاه دانشگاه خارج شده است.

جلیلی یادآور شد: در طی چند روز گذشته و به علت نرسیدن وی به منزل، شائبه گم شدن ایشان تقویت شد و اطلاعیه مفقودی نامبرده در رسانه ها و حتی معابر نصب و از مردم جهت یافتن این دانشجو درخواست کمک شد.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان، افزود: با توجه به اینکه این دانشجو هیچ مدارک شناسایی با خود همراه نداشته و حتی موبایل خود را در خوابگاه جا گذاشته بود، متاسفانه هیچ خبری از وی نبود اما پس از پیگیرهای فراوان دانشگاه و تماس با پلیس و آگاهی، مشخص شد که متاسفانه وی در این مسیر دچار سانحه تصادف شده و جسد وی در پزشکی قانونی ملایر به صورت مجهول الهویه مانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صدرا

      جدی !!!!!!یعنی کسی که میره خونوادشو ببینه هیچ کارتو تلفنی نداشته با خودش کلا مجهول الهویه بوده!!!باور کردنش سخته کسی اونو تو تصادف عمدی کشته مطمئنن همینطوره

    • ناصر

      یا صاحب زمان مددی کن خدایا همه ما رو عاقبت بخیر کن.بارالها شکروسپاس برای آنچه شد و نشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج