۴۰۰۷۳۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

فیفا ۱۷ در فروش PES ۲۰۱۷ را شکست داد

به نظر می رسد که آخرین نسخه از سری بازی فیفا، به شکل قابل توجهی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و از منظر فروش، نه تنها عملکردی بهتر از سایر نسخه های پیشین خود به جای گذاشته، بلکه یکبار دیگر رقیب دیرینه خود، یعنی سری بازی PES را به راحتی از میان برداشته است.

وب سایت دیجیاتو - شایان ضیایی: به نظر می رسد که آخرین نسخه از سری بازی فیفا، به شکل قابل توجهی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و از منظر فروش، نه تنها عملکردی بهتر از سایر نسخه های پیشین خود به جای گذاشته، بلکه یکبار دیگر رقیب دیرینه خود، یعنی سری بازی PES را به راحتی از میان برداشته است.
فیفا 17 در فروش PES 2017 را شکست داد

اما در رقابت با PES، دیگر بر کسی پوشیده نیست که کمپانی کونامی طی سال های اخیر نتوانسته حتی اندکی به میزان فروش فیفا نزدیک شود و به نظر می رسد که امسال، شرایط برای ژاپنی ها بدتر از قبل نیز شده است؛ چرا که به گفته یکی از تحلیلگران، فروش فیفا ۱۷ طی هفته نخست در بریتانیا، ۴۰ برابر بیشتر از PES ۲۰۱۷ (بررسی دیجیاتو) بوده است که رقمی باورنکردنی به شمار می رود.

با توجه به اینکه چندی پیش گفته شد نزدیک به ۵۰ هزار واحد از PES ۲۰۱۷ در هفته نخست به فروش رسیده، می توان به این نتیجه رسید که فروش FIFA ۲۰۱۷ تا به این لحظه، در حدود ۱.۱ میلیون واحد بوده است؛ امری که مطمئناً تحسین هر گیمری را بر می انگیزد. علاوه بر این، می توان به نتیجه رسید که فروش PES نسبت به سال گذشته، افت محسوسی داشته است.

همانطور که تحلیلگران نیز می گویند، طرفداران بازی های شبیه ساز فوتبال هر سال کونامی را بابت نزدیک شدن به استانداردهای FIFA تحسین می کنند. با این همه، به نظر می رسد که امسال، حداقل از منظر واحدهای فروخته شده، شرایط دچار تغییر شده و حتی عرضه PES ۲۰۱۷ دو هفته زودتر از معمول نیز چندان کمکی به ژاپنی ها نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      فیفا واقعا معرکست
      تا سال 2014 من Pes بازی میکردم بعد اون کوچ کردم ب فیفا
      الانم ب هیچ عنوان بر نمیگردم ب Pes
      ده ها پله سرتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج