۴۰۰۷۴۲
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

فرمانده کل سپاه: دشمن را سر جایش می‌نشانیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ‌نظام اسلامی با وجود همه توانمندی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها نمی‌توانند هیچ غلطی کنند، ‌دشمن متجاوز را سر جایش می‌نشانیم.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ‌نظام اسلامی با وجود همه توانمندی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها نمی‌توانند هیچ غلطی کنند، ‌دشمن متجاوز را سر جایش می‌نشانیم.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری طی سخنانی در مراسم اختتامیه کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یاد همه شهیدان را گرامی می‎داریم که جان خود را فدای اقتدار و عزت دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی کردند و جانانه از حریم انقلاب دفاع کردند. به‌دلیل اخلاص، معنویت و ایمان مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد فضای برگزاری کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید این استان حال و هوای خاصی دارد.

وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی پای بیعت روز اول با امام و رهبرشان هستند، مردم با بصیرت و انقلابی ایران عزیز و استان کهگیلویه و بویراحمد در همه میدان‌های جهاد با دشمن، کفار و مخالفان انقلاب اسلامی آماده هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همچنان لطف و عنایت الهی شامل حال مردم و نظام خواهد بود و دشمنان این نظام با وجود همه توانمندی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها نمی‌توانند هیچ غلطی کنند.

سردار سرلشکر جعفری تصریح کرد: بنا به قول مقام معظم رهبری از جمله وظایفی که در این کنگره‌ها داریم یاد کردن راه شهیدان و دستاوردهایی است که خون شهیدانمان تاکنون برایمان داشته‌اند، این دستاوردها را باید مرتب یادآوری کنیم و بدانیم که ادامه حیات و زندگی ما به همین یاد کردن‌ها و معرفت‎ها و شناخت‎ها و راه واقعی اسلام همین مسیر است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین دستاورد خون شهدا امنیت پایدار و بی‌نظیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در سخنان اخیر مقام معظم رهبری بارها شاهد بیان اهمیت امنیت در این مقطع حساس بوده ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: کشور ما در میان کشورهایی است که از ناامنی‌های زیادی برخوردار هستند، امنیت بی‌نظیر در ایران نتیجه هشت سال مقاومت و ایستادگی در دفاع مقدس است و درس بزرگی که شهدا به دشمنان دادند که ایران و ملت ایران با این نظام و اعتقادات و باورها هرگز قابل دست‌اندازی و تجاوز نیست و هر متجاوزی را سر جای خود می‌نشاند و حقوق خود را بازپس می‌گیرد.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس حدود یک سال طول کشید که خرمشهر آزاد شد، اما حدود ۶ سال دیگر جنگ ادامه یافت تا اقتدار امروز حاصل شد تا دشمنان بدانند که اگر دوباره چنین فکری به سرشان زد نمی‌توانند مجدداً به چنین کاری دست بزنند.

وی بیان کرد: دستاورد بزرگ دوم عزت، اقتدار و عظمت اسلام و جمهوری اسلامی است که در طول تاریخ قبل از انقلاب ایران از این عظمت و شکوه که حاصل ایمان و مقاومت یکپارچه بوده برخوردار نبوده ‌و این عشقی که مستضعفین جهان به جمهوری اسلامی دارند ناشی از همین دستاورد است که باید آن را حفظ کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهضت بیداری اسلامی در جهان و توسعه و صدور انقلاب اسلامی دستاورد دیگری است که حاصل مقاومت چندساله مردم ایران است. دشمنان جنگ را شروع کردند و توطئه زیادی برای در نطفه خفه کردن انقلاب اسلامی به کار بستند اما مردم ما جان خود را در کف دست گذاشتند و جان خود را در راه ولایت فقیه و اسلامی ناب محمدی(ص) فدا کردند.

سرلشکر جعفری افزود: حوادث امروز منطقه و مقاومت و مردانگی که امروز در ملت‌های مسلمان منطقه شاهد هستیم، حاصل هشت سال دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و انتقال درس مقاومتی است که دنیا از ملت ایران گرفته است و این نهضت یعنی نهضت بیداری اسلامی تا سقوط نظام سلطه بر منطقه و جهان ادامه دارد.

وی بیان کرد: دستاورد دیگری که معنوی است و به‌صورت مستمر از آن بهره می‌بریم و مخالفت با نظام سلطه و استکبار جهانی یک دستاورد بزرگ معنوی دارد و آن نزول برکات و نصرت‌های الهی است که شامل حال مردم ماست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه چرا در سوریه با وجود جمع شدن همه زورمندان دنیا برای شکستن این مقاومت ‌نتوانستند موفق به این کار شوند، خاطرنشان کرد: بخش عظیمی از این موفقیت نصرت الهی است، همه برنامه‌های دشمنان چه در ایران و چه در منطقه با شکست مواجه شده که حاصل همان ایستادگی و مقاومت و تحقق نصرت‌های الهی است که پی‌درپی از آن بهره می‌بریم.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: به دلیل ایستادگی و مقاومت مردم بر ارزش‌های دین مبین اسلامی و انقلاب همه برنامه دشمنان در کشور ایران و منطقه با شکست مواجه شده که این همان وعده و نصرت الهی است.

وی ادامه داد: مردم عزیز ایران باید در انتخاب‌های خود برای مناصب مختلف اجرایی و قانون‌گذاری افرادی را انتخاب کنند که روحیه جهادی و انقلابی و اطاعت محض از ولایت فقیه داشته باشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: باید برای برقراری جامعه نمونه اسلامی، عدالت، اخلاق و فرهنگ اسلامی متناسب با شأن ملت ایران تلاش شود، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با تفکر جهادی و انقلابی مسئولان و الگو گرفتن از مکتب حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و اعتقاد به ظرفیت‌های درون کشور و توانمندی‌های داخل قابل برطرف شدن است.

سرلشکر جعفری افزود: رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی با همت مردم و مسئولان محقق می‌شود. بنا به فرموده مقام معظم رهبری آشنایی با روحیه، پشتوانه فکری، سبک زندگی و سابقه شهدا مهمترین راه برای زنده نگه داشتن یاد شهداست و امروز بیش از هر زمان دیگری به سبک زندگی شهدا نیاز داریم تا بدانیم که شهدا در مقابل اسراف، تعرض و تجاوز به بیت المال و اشرافی‌گری حساس بودند.

وی بیان کرد: شهدا اهل نماز اول وقت و رفتن به مسجد بودند، امروزه بیش از هر زمان دیگری باید برای حضور بیش از پیش جوانان در مساجد توسط مسئولان متولی برنامه‌ریزی شود زیرا مسجد سنگر انقلاب اسلامی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهدا عاشق ولایت بودند و در وصایای خود به اطلاعت از ولی فقیه تاکید کردند. برخی از مسئولان و افرادی محدود در کشور به این سیره و روش شهدا توجه نمی‌کنند.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی به دشمن اعتماد نداشتند، تصریح کرد: این مسأله‌ای است که امروز در میان برخی مسئولان ما وجود دارد بطوری که مقام معظم رهبری مجبور شدند امسال از جهاد کبیر نام ببرند و این نکته را یادآوری کنند که همه ما به جهادی بزرگ‌تر از جهاد دفاع مقدس و بیش از هر زمان دیگر نیاز داریم که خوشبختانه مردم ما چنین اعتمادی به دشمن ندارند و بارها این را ثابت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ویژگی پنجم شهدا غیرت، جوانمردی و مردانگی است، ادامه داد: ‌شهدای ما نزدیکان و وابستگان خود را از بعضی بی‌عفتی‌ها و بی‌حیایی‌هایی که امروز در جامعه مشاهده می‌شود نهی می‌کردند و در اکثر وصیت‌نامه‌های شهدا توصیه آنها به دختر و خواهرشان در مورد حجاب وجود دارد، اما امروز با بی‌توجهی‌هایی که نسبت به این موضوع مهم در بین برنامه‌ریزان فرهنگی وجود دارد شاهد برخی بی‌عفتی‌ها هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهیدان ما تعصب دینی داشتند، عاشق نظام جهموری اسلای و ولایت فقیه بودند و جانشان را در راه حفظ آن فدا کردند و معنای واقعی نظام جمهوری اسلامی ابعاد معنوی است که شهدا دنبال تحقق آنها بودند.

سرلشکر جعفری اضافه کرد: خدا را شکر می‌کنیم که امروز معرفت و شناخت راه شهیدان و ایمان به آنها وجود دارد اما نکته مهمی که همه باید بدانیم و مقام معظم رهبری به آن تأکید کرده این است که به محتوا توجه کرده و همه آنهایی که دلداده راه شهیدان هستند باید تلاشی مجاهدانه و سخت کوشانه برای تحقق اهداف و آرمان‌های شهیدان داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمش گرم

    • حسین زاده

      بله
      ملت ایران به وجود اینا افتخار میکنه
      خدا حفظشون کنه

    • سید هادی علوی

      سلام.خدا قوت

    • یا حسین

      بخدا قسم امنیت ،دلگرمی و نشاط امروزمان را باید مدیون شما دلاور مردان عرصه دفاع باشیم .سردار آماده جان دادنیم جانم به فدای خاک پایتان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج