۴۰۰۷۹۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

بشار اسد: من سوپرمن نیستم

رئیس‌جمهوری سوریه با رد تمامی اتهام‌زنی‌ها گفت: چطور می‌شود من رئیس جمهور باشم و ارتش سوریه واقعا به غیرنظامیان حمله یا بیمارستان‌ها را بمباران کند و یا مرتکب این اعمال وحشیانه شود. من چطور می‌توانم هنوز رئیس جمهور باشم و این اتفاقات همچنان ادامه یابد؟ من سوپر من نیستم که بدون حمایت مردم بتوانم کشور را در میان این آشفته بازار اداره کنم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهوری سوریه با رد تمامی اتهام‌زنی‌ها گفت که همواره تلاشش در راستای حمایت از مردم کشورش بوده است و دولت‌های اروپایی به پیروی بی‌چون و چرا از آمریکا می‌پردازند.

بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در مصاحبه با شبکه دو تلویزیون دانمارک گفت:‌ دولت این کشور به حمایت کورکورانه از سیاست‌های دولت آمریکا می‌پردازد.

اسد گفت: دانمارک کورکورانه از سیاست آمریکا در قبال سوریه پیروی می‌کند البته علاوه بر آنها تمام اروپا پیرو ایالات متحده هستند. کشورهای اروپایی از سال ۲۰۰۳ پس از حمله به عراق از حضور فعال در عرصه سیاسی غیبت دارند. آنها مسیر سیاسی خودشان را دنبال نمی‌کنند.

دولت دانمارک اکنون در ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا مشارکت دارد اما این اولین باراست که مشخص می‌شود دانمارک برای فعالیت در سوریه نیز آماده شده است. دولت این کشور ماه مارس از سوی پارلمان مورد حمایت قرار گرفت تا جنگنده‌های F۱۶ دانمارکی به عملیات‌های سوریه اعزام شوند.

رئیس جمهوری سوریه در پاسخ به اتهام زنی‌های رسانه‌های خارجی گفت که دولتش حملاتی را علیه بیمارستان‌ها و اهداف غیرنظامی انجام نداده است.

او تاکید کرد: چطور می‌شود من رئیس جمهور باشم و ارتش سوریه واقعا به غیرنظامیان حمله یا بیمارستان‌ها را بمباران کند و یا مرتکب این اعمال وحشیانه شود. من چطور می‌توانم هنوز رئیس جمهور باشم و این اتفاقات همچنان ادامه یابد؟ من سوپر من نیستم که بدون حمایت مردم بتوانم کشور را در میان این آشفته بازار اداره کنم.

بشار اسد افزود: من حمایت مردم را دارم و از آنها حمایت خواهم کرد. ما از این طریق می‌توانیم تمام اتهامات را خنثی کنیم.

با این حال وزیر امور خارجه دانمارک در مصاحبه با شبکه دو دانمارک در واکنش به اظهارات اسد مدعی شد که این اظهارات تماما تحریف واقعیت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فک کنم رمزی چیزی باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج