جاباما
۴۰۰۸۱۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

این آینه نواقص صورت شما را شناسایی می کند

ایده طراحی و تولید آینه‌های هوشمند یا تعاملی جدید نیست و پاناسونیک نیز در نمایشگاه Ceatec ۲۰۱۶ ژاپن نمونه جدیدی از این آینه های نسل جدید را به معرض نمایش گذاشته است.

وب سایت تک شات - منیره لطفی: ایده طراحی و تولید آینه‌های هوشمند یا تعاملی جدید نیست و پاناسونیک نیز در نمایشگاه Ceatec ۲۰۱۶ ژاپن نمونه جدیدی از این آینه های نسل جدید را به معرض نمایش گذاشته است. اما بر خلاف سایر آینه‌های هوشمند که در واقع مرکز نمایش نوتیفیکیشن‌هایی همچون آب و هوا، ملاقات های هفتگی، اخبار و غیره هستند، پاناسونیک از راهکار جدیدی استفاده کرده است.
این آینه نواقص صورت شما را شناسایی می کند

آینه هوشمند شرکت پاناسونیک در واقع می‌تواند نواقص یا کاستی های شما را شناسایی کند. البته منظور از نواقص این نیست که این آینه می‌تواند بگوید که شما تنبل یا خودخواه هستید. بلکه منظور نواقصی است که در صورت شما وجود دارد، به این ترتیب اگر در حال آرایش کردن باشید، این آینه می تواند به شما بگوید که باید چه کارهای دیگری روی صورتتان انجام دهید تا این نواقص را پوشش دهید.

علاوه بر شناسایی نواقص و ارایه راهکار، این آینه به یک پرینتر کوچک نیز مجهز است که می‌تواند یک کرم ترکیبی شامل زیرسازی و کانسیلر را پرینت کند تا به شما برای پوشاندن آن معایب کمک کرده باشد.

البته این فرآیندها حداقل در مقطع فعلی، با سرعت اتفاق نمی افتند. برای مثال پرینتر مخصوص این آینه برای تولید کردن مواد مورد نیاز دست کم به چند دقیقه زمان نیاز دارد. به این ترتیب با توجه به زمان بر بودن این فرآیند نمی توان از این محصول جدید در صنعت فشن استفاده کرد و به نظر می‌رسد که پاناسونیک باید فروشگاه های لوازم آرایش، کلینیک‌های پوست و بیمارستان ها را به عنوان بازار هدف محصول جدید خود در نظر بگیرد.

این آینه نواقص صورت شما را شناسایی می کند

این آینه نواقص صورت شما را شناسایی می کند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج