۴۰۰۸۶۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

با دستگاه جدید اپسون

خودتان، کاغذهایتان را بازیافت کنید

گرچه در سال‌های گذشته با گسترش دیجیتال‌سازی فرایندها، استفاده از کاغذ به نسبت کاهش یافته اما هنوز هم نیاز به کاغذ از میان نرفته است. بسیاری از افراد هنوز هم علاقه‌مندند نسخه‌های کاغذی اسناد را نگه‌ دارند. بنابراین استفاده از شیوه‌ای که ضایعات کاغذی را به حداقل برساند ضروری به نظر می‌رسد.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: گرچه در سال‌های گذشته با گسترش دیجیتال‌سازی فرایندها، استفاده از کاغذ به نسبت کاهش یافته اما هنوز هم نیاز به کاغذ از میان نرفته است. بسیاری از افراد هنوز هم علاقه‌مندند نسخه‌های کاغذی اسناد را نگه‌ دارند. بنابراین استفاده از شیوه‌ای که ضایعات کاغذی را به حداقل برساند ضروری به نظر می‌رسد.
خودتان، کاغذهایتان را بازیافت کنید

برخی از شیوه‌های ساده مثل استفاده از دو طرف کاغذ یا نگه‌داشتن کاغذهای کپی شده برای استفاده‌های بعدی از قبل هم مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اما یکی از شیوه‌های اصلی کاهش ضایعات، بازیافت کاغذها بوده است.

حال اپسون یک شیوه پیشرفته‌تر برای بازیافت کاغذ ارائه کرده است. دستگاه PaperLab شرکت اپسون دستگاهی است که این وظیفه را به عهده خواهد داشت. با این دستگاه می‌توانید درون دفتر کارتان کاغذهای استفاده شده را بازیافت کنید و نیازی نیست کاغذها از شرکت بیرون بروند.

این دستگاه کاغذها را خرد می‌کند و آن‌ها را تبدیل به الیاف کتانی بلند و نازک می‌کند. پس از آن کاربر می‌تواند رنگ و سایز و سایر ویژگی‌های کاغذ بازیافتی‌ای که می‌خواهد را انتخاب کند و آن را در اختیار بگیرد.

براساس آنچه اپسون اعلام کرده در عرض یک دقیقه این دستگاه ۱۴ کاغذ A۴ بازیافتی به کاربر می‌دهد. این دستگاه در پایان سال ۲۰۱۶ در کشور ژاپن عرضه می‌شود و احتمال دارد پس از آن در سایر نقاط جهان هم در اختیار کاربران قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج