جاباما
۴۰۰۸۷۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آینه هوشمند لنوو خبرساز شد

صحبت از آینه‌های هوشمند است و این‌بار برند لنوو در این زمینه خبرساز شده است. شایعات می‌گویند این شرکت برای ارایه‌ی آینه‌ی هوشمندش به نام LaVie در نمایشگاه CEATEC امسال در ژاپن برنامه دارد.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: بیش‌تر ما عادت داریم موقع خروج از خانه و قبل از این‌که بخواهیم در مجامع عمومی ظاهر شویم، نگاهی به آینه بیندازیم و برای آخرین‌بار سر و وضع‌مان را چک کنیم. اما وقتی پای تکنولوژی به میان بیاید، این عادت ساده می‌تواند به‌دردبخورتر از این حرف‌ها باشد. صحبت از آینه‌های هوشمند است و این‌بار برند لنوو در این زمینه خبرساز شده است. شایعات می‌گویند این شرکت برای ارایه‌ی آینه‌ی هوشمندش به نام LaVie در نمایشگاه CEATEC امسال در ژاپن برنامه دارد.

آینه هوشمند لنوو خبرساز شد

کسانی که به این آینه نگاه می‌کنند، به‌غیر از صورت خودشان می‌توانند اطلاعات دیگری مثل تاریخ و ساعت، وضعیت آب‌وهوا، فهرست کارهای روزانه، تقویم شخصی و اخبار روز را هم ببینند و بخوانند. این آینه همچنین از دوربین‌های RealSense اینتل استفاده می‌کند که ظاهرا قرار است برای احراز هویت کسی استفاده شود که روبه‌روی آینه می‌ایستد. با شناسایی افراد مختلف، اطلاعات مختلفی روی سطح آینه در اختیارشان قرار می‌گیرد.
به‌عنوان مثال اگر شما به‌عنوان صاحب آینه شناخته شوید، می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که تنها اخبار حوزه‌ی علاقه‌تان را برای‌تان نمایش دهد یا این‌که فهرست کارهای روزانه‌تان فقط برای خودتان قابل‌مشاهده باشد. وقتی هوش مصنوعی تشخیص دهد دوستان یا اعضای خانواده‌تان روبه‌روی آینه‌ی LaVie ایستاده‌اند، در مقایسه با وقتی که شما از آن استفاده می‌کنید، اطلاعات متفاوتی را نمایش خواهد داد.

البته مثل بقیه‌ی آینه‌های هوشمندی که تا امروز تنها ایده‌ و کانسپت‌هایی از آن‌ها را در نمایشگاه‌های مختلف دیده‌ایم، این محصول هم فعلا در بازار عرضه نمی‌شود اما منابع می‌گویند لنوو برای تولید انبوه و فروش آینه‌ی هوشمند LaVie در آینده برنامه‌هایی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج