کد خبر: ۴۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۶
تعداد بازدید: ۸۶۹۷
تعداد نظرات: ۳۲ نظر
مدیرعامل شرکت تولید کننده تبلتهای ایرانی از تولید نوعی تبلت 7 اینچی با قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل آندروئید 4 خبر داد که تنها نزدیک به 300 هزار تومان قیمت دارد و ارزان قیمت ترین تبلت دنیا به حساب می آید.
خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت تولید کننده تبلتهای ایرانی از تولید نوعی تبلت 7 اینچی با قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل آندروئید 4 خبر داد که تنها نزدیک به 300 هزار تومان قیمت دارد و ارزان قیمت ترین تبلت دنیا به حساب می آید.

رضا مریداوی با اشاره به برنامه های تولید تبلت ایرانی در بازار با بیان اینکه این شرکت تاکنون 4 مدل تبلت 10 و7 اینچی با قابلیتهایی چون پشتیبانی از نسل های سوم و دوم ( 3G و2G) و پردازنده دو هسته ای روانه بازار داخل کرده است اظهار داشت: برای جلوگیری از ورود تبلت های بی نام و نشان چینی اقدام به تولید تبلتهای ارزان قیمت کرده ایم که یکی از مدلهای آن دارای پردازنده 800 و نمایشگر 7 اینچی بوده و از سیستم عامل آندروئید 4 پشتیبانی می‌کند و تا پایان امسال وارد بازار می‌شود.

وی با بیان اینکه براساس مطالعه سنجی صورت گرفته در بازار، تبلتهای ایرانی تا یک سال آینده بالغ بر 50 درصد مصرف بازار داخل را تامین می‌کنند، افزود: براساس آمارهای به دست آمده ماهانه 20 هزار دستگاه تبلت در ایران به فروش می رسد که با توجه به اینکه ماهانه 8 تا 10 هزار دستگاه تبلت ایرانی به فروش می رسد این محصول تولید داخل، 40 درصد سهم بازار تبلت را به خود اختصاص داده است.

مریداوی با بیان اینکه تبلت ارزان قیمت ایرانی با هزینه تولید 60 دلار وارد بازار می‌شود، گفت: تبلتهای ایرانی از نظر قیمت و کیفیت با برندها و نمونه های خارجی قابل رقابت هستند و خدمات پس از فروش این محصولات، نیز می تواند برگ برنده آن در جذب تقاضا باشد.

وی با انتقاد از تعصب خریداران ایرانی به برند و نام تجاری محصول تصریح کرد: چنانچه از نام و برند خارجی چشم پوشی کنیم به طور قطع تبلت های ایرانی تفاوتی با نمونه های خارجی ندارد و از این حیث می توانیم امیدوار باشیم تا یک سال آینده اقبال ایرانی ها به تبلتهای داخلی افزایش چشمگیری داشته باشد.

مدیرعامل این شرکت تولید کننده با تاکید براینکه امکان تولید تبلتهای ایرانی با ظرفیت 20 هزار دستگاه در ماه در کشور وجود دارد افزود: تعویض محصول در یک ماه اول و گارانتی یک ساله رایگان برای تعمیر و خدمات آنلاین 24 ساعته از جمله ویژگی های خدمات پس از فروش این محصولات به شمار می آید.

وی ایجاد 557 شغل مستقیم و یکهزار شغل غیرمستقیم را از مزایای راه اندازی خط تولید محصولات فناوری برشمرد و تصریح کرد: از آنجایی که ارز مرجع و مبادلاتی به محصولات دیجیتال تعلق نمی گیرد افزایش نرخ ارز در تولید تبلت تنها حدود 5 درصد تاثیر داشته است.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
برچسب ها: تبلت ، تبلت ایرانی
ساختمان پزشکان 1
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۲
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
پاسخ
16
31
البته توجه شود که این ارزونی به دلیل بی ارزش بودن پول مملکتمون هستش!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
پاسخ
23
48
آقای عزیز کیفیت مهمه پولش هر چقدر باشه مهم نیست!!!مثل پرادیتون نباشه؟؟؟!!!
پاسخ ها
نظر پیمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
به
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
پاسخ
11
18
تولید ارزان قیمت ترین تبلتهای دنیا در چینیران !!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
پاسخ
9
77
روشن هم میشه؟
پاسخ ها
نظر maria
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
:))
++++++++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
پاسخ
13
49
پردازنده 800 ؟
ضعیف ترین پردازنده ی یک تبلت در دنیا !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
پاسخ
61
12
خوب شما نخرید. ما می خریم. غر زدن نداره که
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
پاسخ
106
25
تبلت ایرانی بدرد نمیخوره
پاسخ ها
نظر yxtel
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
سلام منم با شما موافقم که این تبلت ها بدرد نمیخوره مخلص شما yxtel
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
پاسخ
0
74
اسمش چیه؟
اگر با همین قیمت بیاد من هم خریدارم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
پاسخ
5
4
جون من بخرید تامن برم سر کار؟
KUWAIT
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
پاسخ
4
17
از قیمتش معلوم چیه!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
پاسخ
14
36
سلام. تبلت هایی که از خارج میان اولا عوارض گمرگی داره مالیات حمل و نقل و ده ها هزینه اضافی که تبلت 100 هزاری میاد ایران میشه 500 هزار. ولی تلات های ایرانی بدون این هزینه ها ارزون تموم میشه. ولی کوته فکرا میگن چون ارزون بدرد نمیخوره.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
پاسخ
105
172
سلام
به نظر من کشورهای بیگانه بسیار تفکرشان نسبت به ایران و ایرانی بسیار کوتاه است زیرا پیش بینی نمیکردند که اگر به شدت تحریمهای مملکتمان بیافزایند ، مبتکران و مخترعان ایرانی و ایران دوست مخها را بکار انداخته و سرمایه داران ایران دوست نیز همت کرده و همه دست بدست داده و تولیدات کشور را همانند تبلت صدرالاشاره و پژو 206 و........غیره را آغاز و روی غربیها را کم کنند ، به امید روزی که اغلب اجناس خارجی با کیفیت و قیمت مناسب در کشورمان تولید و حتی بتوان امتیاز تولید به کشورهای جهان سوم را داد .
پاسخ ها
نظر نابودگر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
داداش تند نرو پیاده شو با هم بریم
انگار خوابیا
مگه نمیدونی این تبلت رو چین میزنه بعدش برند ایران رو روش میزنن؟
نکنه فکر میکنی این گوشی های که میگن ایرانی واقعا ایران تولید کرده؟نه داداش
یکم تحقیق کن متوجه میشی
مثلا همینGLX از برند یک کاخانه ی المانی اسمش گرفته شده به نام جنرال لوکس المان
اقا نظر من منتشر کن توروخدا
نظر راحله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
انشالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
پاسخ
1
9
به نظر من خوب اگه طوری باشه که اینها تعریفش می کنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
پاسخ
1
2
سلام من که میگم هیچ کدام از این تبلت های چینی بدرد نمیخوره اگه بدرد میخورد همه چینی میخریدن من که میگم بدرد نمیخوره نظر شما ها چیه از این مورد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
پاسخ
0
0
سلام ادرس که تتبلت میفروشن با قیمت ارزان را بدید ما هم بریم یخریم همه برن بخرن چرا که نه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
پاسخ
0
1
همه اجزاش نسبت به قیمتش عالیه بجز Cpu
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
پاسخ
0
0
نه اینم شد تبلت ادم تا استفاده نکنه نمیفهمه چیه به هیچ دردی نمیخوره مخصوصا وقتی میگهتاسفم برنامه متوقف شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
پاسخ
0
0
کجا ارزونه اقا
یه تبلت64gbشرکت اپل که جدیدترین محصولش هست399دلار قیمت داره
حالا اینکه دلار توی کشور ما سر به فلک کشیده به کشورهای دیگه ربطی نداره
یعنی الان اگر ایران تحریم نبود و قیمت دلار همون1000 تومان بود من و شمای ایرانی میتونستیم بهترین تبلت دنیا رو بطور مستقیم از امریکا به قیمت 400000هزار تومن بخریم
ولی الان اگر بخوای بخرب چند میلیون هم بهت نمیدن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
پاسخ
0
0
یکم وجدان داشته باشید و نظرت منو منتشر کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
پاسخ
0
0
داداش اون نظر اصلی ها رو منتشر کن
انگار گیرندت ضعیفه ها
خب یه ایرانسلشو بخر که همه جا انتن میده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
پاسخ
0
1
ایول به مرامت
دستت درد نکنه که نظرات منو منتشر کردی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
پاسخ
0
0
ازتون خواهش میکنم نخرید من 2 تا دیمو 700 خراب کردم یعنی افتضاست به قران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
پاسخ
0
0
تبلت های دیمو کاملا ساخت درجه 4 چین هستند.تنها ایرانی بودن نام ایران هست که روی اون درج شده.
البته تبلت هایی با این مشخصات که در بازار ایران هستند قیمت خیلی پایین تری نسبت به این تبلت دارند اما با کارایی بالا.
چطور می گویید که این تبلت تولید داخلی است و هزینه های جانبی (گمرک و واسطه و ...) ندارد و نسبت به دیگر تبلت های خارجی هم رده خود گران تر است.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
پاسخ
0
0
تبلت هایی مثل سامسونگ و اپل فقط پول شهرتشو میدیم وگرنه خیلی دیگه از تبلت ها هستن که قیمتشون مناسبه و امکاناتشم مثل سامسونگ و اپله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
پاسخ
1
0
من موافق نابودگرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
پاسخ
0
0
ازون بهتر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
پاسخ